  • 21. Data: 2011-09-14 17:32:32
    Temat: Re: We?na rockwool DIY
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 04:31:51 +0200, kiki napisał(a):

    > Ale już natryskowe chyba lepsze od nakrokwiowego nie? Odeskować, dać deskom
    > wyschnąć całe lato i piana z pistoletu?
    > Deskowany nie popęka tak zaraz ale trzeba wysuszyć deski już po ich
    > przybiciu.

    Nie, trzeba po prostu robić z suchych.

    --
    ŁC
    Jeśli miałbyś wybierać między żoną, a gwiazdą filmową, to jaką gwiazdę

  • 22. Data: 2011-09-14 17:36:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > To byś się zdziwił. Niedalej jak miesiąc temu byłem u kumpla na budowie.
    > Właśnie "ociaplali" mu poddasze. Patrzę a oni tylko warstwę wełny 15cm
    > miedzy krokwie do krokwi bezpośredni stelaż i na to płyty gipsowe.
    > Na moją nieśmiałą uwagę, że tak to chyba trochę nie bardzo kumpel
    > odpowiedział że przesadzam że tak będzie dobrze, jego teść zęby zjadł na
    > budowach i tak mu doradził. więc nie drążyłem tematu dalej bo co to mnie.

    Zima bedzie mial piekny malunek krokwi na zasniezonym dachu i sie okaze
    madra rada madrego tescia. Nie ma co, glupich nie sieja, sami sie rodza.

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2011-09-14 17:42:50
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

> [...]
    > deskom wyschnąć całe lato i piana z pistoletu?
    > Deskowany nie popęka tak zaraz ale trzeba wysuszyć deski już po ich

    Nie mam pewnosci. Panele latem mi czasem strzelaja a zima nie. Parkiet jak
    puchnie to tez latem. Swiadczy to o tym, ze drzewo nie zaleznie od reszty
    swiata chlonie wilgoc z otoczenia mimo, ze nie jest narazone na opady. Z
    gownianymi drzwiami w kotlowni z NOMI Clasena (nie polecam zdecydowanie)
    dzieje sie to samo. Jak popada dluzej to zaczynaja obcierac o posadzke. Nie
    widze powodu zeby dach zachowywal sie inaczej. Dla tego mnie osobiscie tego
    typu rozwiazania jakos szczegolnie nie zachwycaja.

    Pozdro.. TK

  • 24. Data: 2011-09-14 19:22:47
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Wed, 14 Sep 2011 19:42:50 +0200, Maniek4 napisał(a):

    > Nie mam pewnosci. Panele latem mi czasem strzelaja a zima nie. Parkiet jak
    > puchnie to tez latem. Swiadczy to o tym, ze drzewo

    _Drewno_, mówimy o drewnie.

    > nie zaleznie

    Niezależnie piszemy łącznie.

    > od reszty
    > swiata chlonie wilgoc z otoczenia mimo, ze nie jest narazone na opady.

    Polecam zapoznać się z terminem "wilgotność równoważna (równowagowa)" i
    wszystko stanie się jasne.

    --
    ŁC
    "Wielu ludzi woli umrzeć niż pomyśleć" - Bertrand Russel

  • 25. Data: 2011-09-14 19:53:52
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości

    > _Drewno_, mówimy o drewnie.

    > Niezależnie piszemy łącznie.

    Nie masz lepszych zajec? Wiem, ze piszemy lacznie, ale po calym dniu pracy
    nie mam szczegolnej ochoty na zastanawianie sie nad pisownia. Nie pisze
    jednym palcem ani dwoma. Na klawiaturze pisze dziesiecioma palcami i czasem
    nie czytam tego co napisze, wiec oczywiste bledy czasem sie zdazaja. Moze to
    i kiepskie tlumaczenie ale prawde mowiac wisi mi to, bo to nie grupa
    dyktanda.pl. W sercu ze tak powiem zgadzam sie z tym co sugerujesz, ale
    uwazam, ze nie ma co sie podniecac na specjalistycznych grupach wsrod
    doroslych ludzi. Jak na oficjalnym spotkaniu spadna komus gacie to reszta
    uda, ze tego nie widziala. Ty jakos uparles sie zbawiac swiat.

    > Polecam zapoznać się z terminem "wilgotność równoważna (równowagowa)" i
    > wszystko stanie się jasne.

    Zdefiniowales znane wszystkim zjawiska. Cos to zmienia w temacie?

    Pozdro.. TK