  • 51. Data: 2015-08-30 00:08:58
    Temat: Re: Wędzarnia - "oryginalne" projekty
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam Sz." wrote in message news:dc7fdc40-b9ba-44b3-8a8d-

    > Sukces i radosc jest wtedy jak zrobisz mercedesa z silnikiem mercedesa.

    No ale że jak ? :P Ostatnio pisałeś, że tylko pedzie mają mesie ...
    ... a teraz mówisz, że to sukces i radość ;)))

  • 52. Data: 2015-08-30 00:09:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2015 17:53:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:

    >Wystarczy mi, ze ja sam bede widzial jaki jestem zajebisty bo takie cos
    >zrobilem :-)

    Coś co każdy głupek potrafi? Nigga, please....

  • 53. Data: 2015-08-30 00:10:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Mój błąd. Zapomniałem że preferujesz rozrywki europejskiej biedoty.

    Ale grilowanie jest bardziej amerykanckie

  • 54. Data: 2015-08-30 00:15:22
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam Sz." wrote in message
    ps.com...

    > Ja buduje grillo-wedzarnie. Z grilla bede korzystal znacznie czesciej :)
    > A dlaczego nie ze starej blaszanej beczki? Bo moj plac to nie zlomowisko, ani
    > smietnik i wszystko musi wygladac jak nalezy :-)

    Nie no, ta wędzarnia mamut na pewno świetnie będzie pasować do BMW ;)
    Na pewno będzie najlepsza i będzie mało palić ;).

  • 55. Data: 2015-08-30 09:22:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Aleksander" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    "Adam Sz." wrote in message
    ps.com...

    >Nie no, ta wędzarnia mamut na pewno świetnie będzie pasować do BMW ;)
    >Na pewno będzie najlepsza i będzie mało palić ;).

    Dobrze, że ludzkość jeszcze wymyśliła krasnale, huśtawki, trampoliny,
    plastikowe "baseny", domki z drewna dla dzieci...

    Tyle gór do zdobycia, ciągle coś będzie do osiągnięcia, bezustanny progres w
    drodze ku nirwanie zajebiaszczości :-)

  • 56. Data: 2015-08-30 13:37:58
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 00:15:34 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Nie no, ta wędzarnia mamut na pewno świetnie będzie pasować do BMW ;)
    > Na pewno będzie najlepsza i będzie mało palić ;).

    Wiedzialem, ze jednak przylazles tu tylko zeby sie przypierdolic - zrob cos,
    osiagnij cokolwiek - lepiej tak osiagac satysfakcje niz trolowac na grupie :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2015-08-30 17:28:00
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    "Adam Sz." wrote in message
    ps.com...

    > Wiedzialem, ze jednak przylazles tu tylko zeby sie przypierdolic - zrob cos,
    > osiagnij cokolwiek - lepiej tak osiagac satysfakcje niz trolowac na grupie :-)

    Po cóż te niecenzuralne słowa :)

    Ja (podobnie jak inny piszący na tej grupie) staramy się jedynie
    pokazać Ci inny punkt widzenia - żebyś dostrzegł nieco więcej,
    niż piwo, trawnik i ścierwo ze swojego nowego grilla.

  • 58. Data: 2015-08-30 19:02:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 sierpnia 2015 17:28:26 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > Po cóż te niecenzuralne słowa :)

    Inaczej sie nie da.

    > Ja (podobnie jak inny piszący na tej grupie) staramy się jedynie
    > pokazać Ci inny punkt widzenia - żebyś dostrzegł nieco więcej,
    > niż piwo, trawnik i ścierwo ze swojego nowego grilla.

    W ktorym miejscu starales mi sie pokazac inny punkt widzenia? Wskaz zdanie.

    I skad teza, ze widze tylko piwo, trawnik i moj grill? :-)

    To jest grupa budowlana, wiec pisze przede wszystkim o tym co buduje,
    nie wychodzac zbyt czesto poza ta tematyke. Wiec skad wysnules taka
    teze, ze piwo, trawnik i grill to cale moje zycie? :-)

    Oprocz grilla jezdze na motocyklu, rowerze, chodze po gorach, podrozuje po
    swiecie, cwicze sztuki walki i robie milion innych ciekawych rzeczy nie
    zwiazanych z trawnikiem i grillem :-) Co do jednego tylko zgadles - uwielbiam
    piwo i od poczatku piwnej rewolucji w Polsce wspieram ten rynek :)))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 59. Data: 2015-08-30 19:12:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rząd Cie kocha. Piwosza daje się latami utrzymć na granicy alkoholizmu. Z organizmem
    wyniszczonym alkoholem ma male szanse na dlugie życie na emeryturze. Zwłaszcza że
    teraz to 67 lat.

  • 60. Data: 2015-08-30 19:32:04
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Co do jednego tylko zgadles - uwielbiam piwo i od poczatku piwnej rewolucji
    >w Polsce wspieram ten rynek :)))

    To może stąd ta miłość do BMW, gdzie robole z taśmy mają w przerwach
    posiłkowych dostęp do automatów sprzedających piwo. Oczywiście alkoholowe
    piwo. Ze względu na nieobecność zarządu sprzedaż w owych automatach na
    nocnej zmianie drastycznie rośnie, i nietrudno się domyślić dlaczego lepiej
    unikać numerów aut wyprodukowanych właśnie wtedy :-)))