  • 41. Data: 2019-02-09 14:17:48
    Temat: Re: Węgiel vs pellet
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 04:52:41 -0800 (PST), Budyń

    > Wzięliśmy to co dawało progres, czas spadać.

    Nie czas spadać, bo się znowu cofniemy do poziomu cesarstwa rzymskiego.
    Patrz program "czyste powietrze" napisany przez pisdostolców (żeby być w
    temacie), gdzie chcą (nadal pomimo protestu KE) dotować KOTŁY SPALINOWE na
    wyngiel w domach ze średnim zapotrzebowaniem 1-3kW!

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 42. Data: 2019-02-09 14:19:17
    Od: l...@g...com

    "Napisz coś mądrzejszego. Fakty są takie że gdyby nie unia to byśmy nadal
    budowali durszlaki ogrzewane wynglem i dotowali spalinowe smrody (patrz
    ustawa "czyste powietrzne" co dotuje, o zgrozo, kotły spalinowe a co
    zostało słusznie podważone przez KE). "

    Nie ma się co rzucać. Bezkrytyczne podążanie za Unią nic dobrego nie przyniesie
    słabej Polsce.
    Sporo dajemy Europie w sensie ekonomicznym i swoje trzeba wziąć ( to odnośnie
    durszlaków, dotacji itp.)

  • 43. Data: 2019-02-09 14:37:28
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 05:19:17 -0800 (PST), l...@g...com

> [...]
    słabej Polsce.
    > Sporo dajemy Europie w sensie ekonomicznym i swoje trzeba wziąć ( to odnośnie

    Nie wiem do czego się odnosisz, ja napisałem że przesuneliśmy się dzięki UE
    do zachodu a nie dzikiego wschodu. Jeśli nawet robią jakieś absurdalne
    rzeczy (a robią oczywiście, bo tego się nie uniknie w tak ogromnej
    strukturze), to wolę iść dalej z unią niż zostać bez niej i liczyć na
    naszych "inteligentów". Szczególnie tych obecnych, z ZEROWĄ wiedzą
    merytoryczną.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 44. Data: 2019-02-09 14:48:33
    Od: l...@g...com

    Trochę żeśmy nadrobili w ciągu 30 lat ale nie za wiele. Dalej bida z nędzą, pomimo
    Unii, dotacji itp. Takie Niemcy po wojnie, z kraju zniszczonego, objętego obowiązkiem
    wypłacenia odszkodowań ( nie nam oczywiście) w latach 70 tych były i są nadal o kilka
    długości przed nami. Wiem, plany Marschalla i inne rzeczy im pomogły ale to
    wszystkiego nie tłumaczy. Sumując, przy naszych politykach, wszystkich opcji,
    bedziemy dalej stać w miejscu i żadne Unie nam nie pomogą.

  • 45. Data: 2019-02-09 14:52:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 05:48:33 -0800 (PST), l...@g...com

> [...]
    > nie tłumaczy. Sumując, przy naszych politykach, wszystkich opcji,
    > bedziemy dalej stać w miejscu i żadne Unie nam nie pomogą.

    Unia nam pomogła i pomaga nadal, między innymi pilnując żeby takie syfy jak
    "czyste powietrze" nie miały racji bytu -- bo to zwykłe trwanie w
    ciemnogrodzie i powrót na wschód -- a tam wracać nikt nie chce (no, może
    poza paroma wyjątkami). Jak tego nie widzisz to jesteś albo ślepy albo
    głupi. Albo dwa na raz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 46. Data: 2019-02-09 15:16:03
    Od: l...@g...com

    Jasne, jak ktoś ma inne zdanie to głupek. Również uwielbiam takie argumenty.

  • 47. Data: 2019-02-09 15:38:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 06:16:03 -0800 (PST), l...@g...com

    > Jasne, jak ktoś ma inne zdanie to głupek. Również uwielbiam takie argumenty.

    To kiedy w końcu dasz jakieś argumenty? Póki co zdążyłeś napisać że 30 lat
    nadrobiliśmy, choć w UE jesteśmy niecałe 15. I jakie zaszły zmiany po
    wstąpieniu do UE to widać gołym okiem. No a jak ktoś nie widzi...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 48. Data: 2019-02-09 17:26:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 9 lutego 2019 14:17:46 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > temacie), gdzie chcą (nadal pomimo protestu KE) dotować KOTŁY SPALINOWE na
    > wyngiel w domach ze średnim zapotrzebowaniem 1-3kW!

    a wiesz co, znacznie wieksze widze zagrozenie w lewackich zwariowanych ideologiach
    seksistowskich niż w piecach na węgiel.
    Jesli ty sobie życzysz zeby ci dzieci edukowali sexdeprawatorzy w szkołach to mozesz
    unie w tym kształcie pomierać, ja protestuję.
    I nie chodzi tylko o sex, raczej walkę z tradycyjnymi wartosciami i "dominacją
    białego mężczyzny".

    b.

  • 49. Data: 2019-02-09 18:10:25
    Od: l...@g...com

    "To kiedy w końcu dasz jakieś argumenty? Póki co zdążyłeś napisać że 30 lat
    nadrobiliśmy, choć w UE jesteśmy niecałe 15. I jakie zaszły zmiany po
    wstąpieniu do UE to widać gołym okiem. No a jak ktoś nie widzi... "

    Chyba nie czytasz mnie zbyt uwaźnie. A może to ty masz kłopoty ze wzrokiem? O głupotę
    cię nie posądzam.

  • 50. Data: 2019-02-09 18:59:48
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 9 Feb 2019 09:10:25 -0800 (PST), l...@g...com

    > Chyba nie czytasz mnie zbyt uwaźnie.

    U ciebie zwyczjanie nie ma co czytać.
    SZPONG i dyskutuj se tam z drobiem i spółką.

    --
    Pozdor
    Myjk