  • 51. Data: 2020-01-24 23:12:16
    Temat: Re: Węglową ekologia
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Francuzi nie tylko robili wrażenie silnej armii ale też mieli potencjał, żeby taką
    armią być. Mimo to Niemcy jakoś się nie przejęli tym za bardzo.
    Na zasadzie opozycji, 4 państwa Arabskie stworzyły tak dużą armię, że wojsko
    Izraelskie wyglądało przy nich jak zbieranina rekrutów. Wygrał Izrael a wojna trwała
    6 dni. Myślę że za bardzo upraszczacie.
    Kadar

  • 52. Data: 2020-01-26 22:19:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jan 2020 01:55:39 -0800 (PST), w
    <f...@g...c
    om>, Budyń
    <b...@g...com> napisał(-a):

    > Zatem sprawe trzeba postawic inaczej - gdyby okupantem miała być rosja. Postawicie
    sie wtedy z karabinem czy nie?

    Czyli byłby to w zasadzie atak Kaczyńskiego i jego sojusznika.
    To prać i nie brać jeńców -- dla własnej satysfakcji :)

  • 53. Data: 2020-01-26 22:21:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 20 Jan 2020 05:16:36 -0800 (PST), w
    <1...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > Juz zaczęli.
    > Uruchamiać.
    > Datteln 4 uruchamiają za kilka miesięcy
    > A że uruchamiają pomimo zapowiedzi ze likwidować będą to drobnostka;)

    I co, uruchomią w ciągu 2 lat 12 nowych elektrowni węglowych?
    Już ci pisałem dlaczego tą uruchamiają -- czego nie zrozumiałeś?

  • 54. Data: 2020-01-27 01:17:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Rosja wcale taka mocna nie jest, podobnie USA. Przykład, Afganistan. Jedni i drudzy
    dostali strasznie po dupie. Chyba siedem lat pół świata bujalo się z armią Państwa
    Islamskiego. 35 tysięcy liczyło wojski Państwa Islamskiego. Nie mieli czolgow,
    samolotów, rakiet balistycznych. Przegrupowali sie i dzialaja do dzisiaj. Mocny był
    Wietnam. Mocna jest Korea Północna. Bardzo mocny jest Pakistan. Za chwilę mocny może
    być Iran.

  • 55. Data: 2020-01-27 08:54:59
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 26 stycznia 2020 22:23:04 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:
    > Mon, 20 Jan 2020 01:55:39 -0800 (PST), w
    > <f...@g...c
    om>, Budyń

    Postawicie sie wtedy z karabinem czy nie?

    > Czyli byłby to w zasadzie atak Kaczyńskiego i jego sojusznika.

    ze niby co? ze kaczor zaatakuje kraj aby zdobyc wladze i go okupowac? przecież
    własnie ma władzę.

    > To prać i nie brać jeńców -- dla własnej satysfakcji :)

    wiec bedziesz strzelał do ruskiego okupanta w razie koniecznosci czy nie? bo na razie
    zabrzmiało jakbys chcial strzelac do zwolenników kaczora.

    Co zresztą jest niepokojące - kiedys nie wyobrażałem sobie wojny domowej, zadziwialy
    mnie takie wojny w innych krajach. Ale zaczynam rozumieć - podzieleni jestesmy prawie
    równo po połowie, strona platformiana marzy o tym zeby polała sie krew bo to
    publicystycznie wspanialy pretekst do ataku na rząd - ale to sie moze rozwinąć w
    jakis majdan.
    A "elity" platformiane wiedzą ze jedyną metodą powrotu do koryta jest wywołanie
    jakiegos zamachu stanu bo demokratycznie to sobie mogą pogwizdać.
    Sędziowie próbują, przestali krzyczec kon-sty-tu-cja! i wprost ja złamali. Bo
    nieistotna jest niepodległosc, praworządnosc - istotne jest koryto.

    b.

  • 56. Data: 2020-01-27 09:04:33
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-26 o 23:54 -0800, Budyń napisał:
    > bedziesz strzelał do ruskiego okupanta w razie koniecznosci (...)?

    Domniemywam, że pomyliły ci się literki. Zapewne nie "w razie
    konieczności" chciałeś napisać, a "w razie sposobności".

    Swoją drogą, jednej rzeczy nie do końca rozumiem - ale zapewne
    chrześcijańsko mi to wyjaśnisz - co stało się z V przykazaniem? Jakaś
    reforma ostatnio nastąpiła?

    Mateusz

  • 57. Data: 2020-01-27 09:20:20
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 09:04:35 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:

    > Domniemywam, że pomyliły ci się literki. Zapewne nie "w razie
    > konieczności" chciałeś napisać, a "w razie sposobności".

    nie domniemywasz tylko prowokujesz, a ja wiem co chciałem napisac i to napisałem -
    sposobnosc oznacza ze ja mam ochotę postrzelać do ludzi. Nie mam.

    > Swoją drogą, jednej rzeczy nie do końca rozumiem - ale zapewne
    > chrześcijańsko mi to wyjaśnisz - co stało się z V przykazaniem? Jakaś
    > reforma ostatnio nastąpiła?

    w mojej stoi "nie popełnisz morderstwa" (z pamieci piszę), to jest wydanie edycja sw
    pawła
    a tu masz bogate uzazasadnienie
    https://episkopat.pl/nie-bedziesz-zabijal-katecheza-
    na-temat-v-przykazania-dekalogu-katedra-poznanska/

    b.

  • 58. Data: 2020-01-27 09:38:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdzie Budyń po połowie? Twoja wieś to nie cała Polska. Podzieleni jesteśmy mniej
    więcej 50:25 + 25 na resztę. Niedawno sondaz byl. Dudełowi mało brakuje żeby nie było
    drugiej tury a Kichawa na cwiarke co najwyżej może się załapać.

  • 59. Data: 2020-01-27 09:42:50
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2020 09:38:27 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
> [...]
    drugiej tury a Kichawa na cwiarke co najwyżej może się załapać.

    no ale przy odpowiedniej propagandzie mogą sie zjednoczyc te 25 i 25, i wyjdzie po
    połowie. Mniej wiecej oczywiscie. Co faktycznie nie ma znaczenia - poważny dym i
    mordy może wywołać zdeterminowane 15%.

    b.

  • 60. Data: 2020-01-27 09:49:37
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-01-27 o 00:20 -0800, Budyń napisał:

    > nie domniemywasz tylko prowokujesz, a ja wiem co chciałem napisac i
    > to napisałem - sposobnosc oznacza ze ja mam ochotę postrzelać do
    > ludzi. Nie mam.

    Najwyraźniej masz, skoro sięgasz po tak wodniste argumenty jak
    "zabijanie w obronie ojczyzny", choć nie jesteś w stanie określić czym
    ta ojczyzna jest i dlaczego ktoś miałby w jej imieniu tracić
    życie. Z tego co piszesz dość jasno wynika, że po prostu chcesz kogoś
    zabić - różniąc się od śniadych panów krzyczących "allahu akbar" tylko
    technikaliami.

    > w mojej stoi "nie popełnisz morderstwa" (z pamieci piszę)

    Wyjaśnij zatem czym to, do czego nawołujesz, różni się od pospolitego
    morderstwa. Czyżby chodziło o jakieś polityczne przyzwolenie?

    Mateusz