  • 11. Data: 2009-05-14 13:13:14
    Temat: Re: Wełna mineralna - co i jak?
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    =

    > Ok, ale ja pytam o coś innego - czy jeśli nie będzie tej płyty
    > kartonowo-gipsowej, to czy coś się stanie, tj. czy wełna będzie miała
    > gorsze własności akustyczne? Czyli - czy można przykleić wełnę do ściany
    > i tak to zostawić?

    Niezupełnie, taka miekka wełna sie nie da przykleić. Musi mieć stelaż.
    Możesz przymocowac do ścian profile stalowe lub łaty drewniane np w
    odległości 58 cm i pomiedzu nie wkładac wełnę. (58 cm dlatego że
    zazwyczaj rolka ma 120 cm szerokości a wełna powinny byc wkładana na
    wcisk czyli powinna byc ok 2 cm szersza niz otwór w którym ma się
    znaleźć - odległośc rzedy 118 cm nie wchodziw w rachubę bo tak szeroka
    wełna sie nie utrzyma)
    Pamiętaj jednak o tym że szczeliny powietrzne też powoduja wygłuszanie
    dzwięków, Podejrzewam że najlepszą izolacje zapewnia zróżnicowana
    przegroda pod względem materiałowym.

    To co napisał robercik-us też jest sensowne. Przede wszystkim powiedz
    nam jak jest zbudowany ten garaż.

    pzdr
    QbaB

  • 12. Data: 2009-05-14 20:28:05
    Od: Bibi <b...@p...fm>

    Knauf w swojej ofercie ma płyty akustyczne, służace właśnie do
    wygłuszania dźwięków, z powycinanymi otworami, tylko że będzie to
    pewnie droższa impreza :)

  • 13. Data: 2009-05-15 19:09:33
    Od: netsatan <k...@g...com>

    Cześć,

    Dzięki wszystkim serdecznie za podpowiedzi. Problem rozwiązał się sam -
    tańsze okazało się wynajmowanie wygłuszonej sali ze sprzętem, niż
    tworzenie własnej.

    Pozdrawiam,
    netsatan