  • 21. Data: 2012-03-24 23:46:15
    Temat: Re: Wełna na dach
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Maniek4" <r...@l...pl> wrote in message
    news:jkkqkh$4na$1@usenet.news.interia.pl...

    > Kiki po prostu nie widzial prawdziwej welny, ktorej scisniecie
    > powierzchnia plyty jest niemal niemozliwe. Jak ktos za szczyt marzen uwaza
    > Unimate to niestety takie wnioski mozna wyciagnac.

    To prawda. Dali mi taką jak uważali. Nie wnikałem co dają..
    Unimatę trzeba ucisnąć żeby doszła w nierówności.

  • 22. Data: 2012-03-25 09:49:51
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 24 marca 2012, 22:45:03 UTC+1 użytkownik /// Kaszpir /// napisał:

    > Największą zaletą jest jej szczelność i zupełny brak mostków termicznych.
    > Piana pod ciśnieniem wciśnie się w każdą szparkę. Nie ma też łączeń.
    > Dodatkowo piana się nie "przemieszcza" i jest całkowiecie stabilna. Jest
    > odporna na wodę (zupełnie nie wchłania wody).

    Ale nie jest elastyczna, ciekawe jak wyglada takie ocieplenie po 10-ciu latach pracy
    krokwii (gdzie kazda krokwia moze sie poprzesuwac o parenascie/dziesiat milimetrow).
    Co sie dzieje z piana? Zapewne szpary ze palce mozna tam wsadzac :) I jej zaleta w
    postaci szczelnosci i braku mostkow bierze w leb! Welna jest elastyczna i sie
    dopasuje.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 23. Data: 2012-03-25 10:16:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 09:49, Adam pisze:

> [...]
    > ze palce mozna tam wsadzac :) I jej zaleta w postaci szczelnosci i braku
    > mostkow bierze w leb! Welna jest elastyczna i sie dopasuje.

    Czy ktoś już wspomniał o palności pianki i niepalności wełny mineralnej?

    PS: zawijaj łaskawie wiersze, OK?

  • 24. Data: 2012-03-25 11:08:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

    > Ale nie jest elastyczna, ciekawe jak wyglada takie ocieplenie po
    > 10-ciu latach pracy krokwii (gdzie kazda krokwia moze sie poprzesuwac
    > o parenascie/dziesiat milimetrow).

    Jezusie Maryjo jak ty masz ten dach zrobiony ze ci tak krokwie pracują.

    przy takich ruchach to za kilka lat ci sie dach zawali :)

  • 25. Data: 2012-03-25 11:22:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 marca 2012, 11:08:43 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Jezusie Maryjo jak ty masz ten dach zrobiony ze ci tak krokwie pracują.
    >
    > przy takich ruchach to za kilka lat ci sie dach zawali :)

    Wystarczy ruch o 2-3mm i robi sie szpara. A takie ruchy - szczegolnie na poczatku
    kiedy wiezba wysycha i "dochodzi do siebie" to przeciez norma. Zrob sobie KG bez
    rusztu tylko na drewnianych latach to zobaczysz po roku jak sie krokwie potrafia
    ruszac :) Do mnie piana nie przemawia.
    pozdr.

    --
    Adam

  • 26. Data: 2012-03-25 11:23:25
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 marca 2012, 10:16:57 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > PS: zawijaj łaskawie wiersze, OK?

    Pisze z google groups, z nowej wersji, moze jeszcze nie dopracowali :>
    pozdr.

    --
    Adam

  • 27. Data: 2012-03-25 13:16:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam wrote:

> [...]
    > norma. Zrob sobie KG bez rusztu tylko na drewnianych latach to
    > zobaczysz po roku jak sie krokwie potrafia ruszac :) Do mnie piana

    no tak jak ktoś robi więźbę z mokrego drewna że możan wode kisić i odrazu
    robi zabudowę to sie nie dziwię problemów.

    IMHO to jeśli idzie o izolacje styropianowe to najlepiej dawac XPSa ale od
    zewnątrz.

    Już dawno pisałem mam dach w układzie odwróconym.

    blacha łaty, XPS dachowy, boazeria.

    Więźba jest w domu widoczna i nie trzeba jej zasyfiać gkiem.

  • 28. Data: 2012-03-25 15:10:16
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    -discussion-forums@vbue17...

    napisał:

    > PS: zawijaj łaskawie wiersze, OK?

    Pisze z google groups, z nowej wersji, moze jeszcze nie dopracowali :>
    pozdr.

    U mnie wszystko ok z Twoimi postami.
    Nie wiem co Lawa za czytnik archaiczny używa ze ma problem;)

  • 29. Data: 2012-03-25 15:40:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.03.2012 15:10, Kris pisze:

> [...]
    > pozdr.
    >

    > U mnie wszystko ok z Twoimi postami.
    > Nie wiem co Lawa za czytnik archaiczny używa ze ma problem;)

    Prawidłowo oznaczać cytowania też nie potrafisz, lamerze.

  • 30. Data: 2012-03-25 21:20:32
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Niestety ze względu na rosnące koszta ogrzewania, które są głównym
    > wydatkiem jeśli chodzi o mieszkanie, warto na to zwrócic uwagę jesli masz
    > zamiar tam mieszkać przez reszte życia.

    Za chwile dojdzie do tego woda.....jak ja sie wyprowadzalem z jednego
    mieszkania w Zabrzu -Gorny SLask w 2005 to koszt wody byl chyba kolo 6zl/m3
    teraz od 1 kwietnia juz bedzie kosztowac 14zl/m3 a jeszcze sa przeciez
    mozliwosci podatku od deszczu....

    A ja myslalem ze placę duzo 7,5zł za 1m3
    co 2 miesiące idzie ok 20tys litrów wody.
    pozdrawiam