  • 11. Data: 2011-08-02 20:11:39
    Temat: Re: Welnowe przemyslenia vs Kiki
    Od: "adi" <a...@g...com>

    2 miechy :)

  • 12. Data: 2011-08-02 22:23:49
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-08-02 22:11, adi pisze:
    > 2 miechy :)

    No przecież nie po 8 godzin codziennie przez te dwa miesiące :)
    Układanie wełny, ruszt pod płyty i płytowanie...
    Dłubanie po pracy we dwie osoby i dwa miechy zleciały...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 13. Data: 2011-08-03 01:20:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "RudeBoy" <news@SPAM_BLOKmwds.pl> wrote in message
    >W dniu 2011-08-02 19:32, kiki pisze:

    > Z tym uciskaniem to wiesz jak jest... Dmuchać nie będzie ale lambda też
    > leci na pysk...

    A jak dmucha to lambda jest 199999.99 - jakby wełny nie było.
    kompromis jest taki żeby ucisnąć i dać grubiej o 10cm = czyli jak miało być
    15+10 to dać 20 +15 z uciśnięciem i lekko oddalić grzybki. I trzecią warstwę
    2cm między profile i zatkać same profile wełną.
    Pierwszy kibelek co naprawiałem muszę jeszcze raz rozebrać :-) I zrobić go
    po nowemu w wersji 2.0 :-)
    Wpada mi gdzieś w profile obudowy veluxa i są zimne krawędzie.

    > Dla tego własnymi rekami przez 2 miechy ocieplałem dach. Nie zaufał bym
    > budowlańcom w tym temacie.

    Oj tak. Nie upilnujesz papraków, nawet jak wyjdziesz do sąsiedniego pokoju
    to już zacznie coś kombinować.

  • 14. Data: 2011-08-03 01:23:49
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message
    >a ja właśnie skończyłem poddasze,kupiłem wełne schwenka climwool lambda
    >0.039. Wełna idealna nie pyli super się rozpręża i bardzo dobrze trzyma
    >między krokwiami. Warunkiem jest cięcie 3 cm więcej niż rozstaw krokwi i
    >oczywiście idealnie równolegle wzdłuż orygginalnego cięcia.
    > Dałem wełnę 18 a następnie 5cm ciętą z całej rolki i wkładaną pod profile
    Ale pod profile to jedno. Musisz rozwarstwić wełnę na takie 2cm plastry i
    dociąć żeby weszła między profile, poziomo. Żeby stanowiła kontakt z płytą.
    Na to paroizolacja.
    Nie wolno tam zostawić pustego.

  • 15. Data: 2011-08-03 03:52:13
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Na to paroizolacja.
    > Nie wolno tam zostawić pustego.

    Kiki nie dramatyzuj :) Wszystko powyżej mam dobrze upchnięte wiec co ma się
    dziać na styku płyty? Paraizolacja oczywiście jest

  • 16. Data: 2011-08-03 05:50:29
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    > Użytkownik "Druid29" <d...@t...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Albo zapakowali Supermate zamiast Unimaty, a moze dostales czesc
    > Supermaty.

    Miałem pecha. Co ciekawe cała partia wełny kupiona w hurtowni zajmującej się
    materiałami ociepleniowymi - ta byle jaka. Potem pojedyncze rolki (w sumie
    kilkanaście rolek z różnych partii) dokupywałem w Castoramie - ta wełna była
    bardzo dobrej jakości.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 17. Data: 2011-08-03 05:58:16
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Tue, 2 Aug 2011 19:32:32 +0200, kiki napisał(a):

    > Właśnie, nie widziałem :-) Ale wiem, że szklaną trzeba uciskać i sznurować.
    > Uciskać solidnie jak w kurtce puchowej. Inaczej będą przewiewy.

    Podpierasz się przykładem kurtek, ale gdzie widziałeś takie dziwne,
    "upchane" puchowe kurtki? :->

    --
    ŁC
    Nic nie szkodzi zdrowiu bardziej niż praca

  • 18. Data: 2011-08-03 07:04:20
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2011-08-03 07:58, ŁC pisze:

    > Podpierasz się przykładem kurtek, ale gdzie widziałeś takie dziwne,
    > "upchane" puchowe kurtki? :->

    W matplanecie takie mieli...

  • 19. Data: 2011-08-03 23:51:33
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "adi" <a...@g...com> wrote in message

    > Kiki nie dramatyzuj :) Wszystko powyżej mam dobrze upchnięte wiec co ma
    > się dziać na styku płyty? Paraizolacja oczywiście jest

    Będzie podwiewać płyty. Nic cie to nie kosztuje żeby z resztek wełny zrobic
    wypełnienia samych c-owników i dać trzecią warstwę kontaktową.

  • 20. Data: 2011-08-04 03:49:35
    Od: "adi" <a...@g...com>

    > Będzie podwiewać płyty. Nic cie to nie kosztuje żeby z resztek wełny
    > zrobic wypełnienia samych c-owników i dać trzecią warstwę kontaktową.

    ale powiedz mi jak ma podwiewać płyty skoro wszystko powyzej jest dobrze
    zaizolowane?
    Nadmierne upychanie wełny pogarsza jej paramatry.