  • 111. Data: 2014-09-11 12:33:16
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 16:48:04 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Na filmie jest pokazany jakiś nowszy typ okapu Miele włączonego na full, ale
    wszystkie zachowują się tak samo.

    Oficjalna odpowiedz Product Managera firmy Miele:

    "Na filmie firmy Bora nie jest pokazywany wyciąg Miele.

    Nasz panel sterowania, przyciski, filtry tłuszczowe oraz oświetlenie wyglądają
    całkowicie inaczej.

    Firma Miele nie jest również zainteresowana współpracą z firmą Bora.

    pozdrawiam

    Kinga Sadura

    Product Manager

    -------------------------------

    Miele sp. z o. o.

    ul. Gotarda 9

    02-683 Warszawa

    tel. 022 548 40 23

    e-mail: ******@miele.com.pl

    NIP 525-18-37-979

    Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy

    KRS 0000122417

    KZ 5583000 zł
    "

    W mailu dostalem kilka zdjec okapow Miele - zadne nie wyglada jak to z
    filmu.

    Takze Slawku mianuje Cie naszym grupowym klamczuszkiem :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 112. Data: 2014-09-11 12:55:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 12:33:16 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Takze Slawku mianuje Cie naszym grupowym klamczuszkiem :D

    Kusiło mnie żeby zadzwonić do tego Domu Pomocy w Czeladzi bodajże o którym Sławek
    pisał że używają te super nakładki na schody no i do tej restauracji w Warszawie
    zajrzeć(tez Sławek adres podawał) i podpytać czy faktycznie są tam zachwyceni z bora
    bora.
    Ale w stolicy w najbliższych tygodniach raczej nie będę. A zresztą co mnie co mnie to
    tam...

  • 113. Data: 2014-09-11 13:29:28
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-11 11:35, Kris wrote:

    > A jak zupka wykipi i wleci do kanału to już tak wesoło z czyszczeniem nie będzie.

    A jak pieprzysz to całe Twoje pieprzenie zasysa do dziury a nie do gara ;-D

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 114. Data: 2014-09-11 13:35:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-11 12:55, Kris pisze:

> [...]
    bora.
    > Ale w stolicy w najbliższych tygodniach raczej nie będę. A zresztą co mnie co mnie

    Ja bede za tydzien. Moge wyslac Ci pocztowke. :-)

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2014-09-11 14:22:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 13:35:40 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Ja bede za tydzien. Moge wyslac Ci pocztowke. :-)
    Przysyłaj.
    Maniek przy kuchni bora bora w Warszawie na Próżnej 9.
    Jakaś knajpa tam podobno jest gdzie bora bora używają.
    Google pokazuje to:
    http://www.restauracjastrefa.pl/
    Wpadnij i zdaj relację czy chociaż czułeś smak jakikolwiek zapach z kuchni czy może
    bora bora wszystko wciągała;)

  • 116. Data: 2014-09-11 14:29:51
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    .pl...

    > Czy możesz to rozwinąć?

    Był już jeden flame na ten temat :-) Myślę (a w zasadzie mam pewność) że od
    tego czasu niewiele się zmieniło w kwestii tradycyjnych okapów.

    > Okapy to proste urządzenia. Tu wciąga, tam wydmuchuje. Żadnej filozofii
    > nie potrzebują.

    Tyle że te proste urządzenia mają silniki na wysokości naszych uszu i do
    tego obłożone są najczęściej tylko blachą bez żadnego tłumienia.

    Dlatego w praktyce tradycyjne okapy są albo ciche i mało wydajne albo
    wydajne, ale za to głośne. Nie maiłem okazji na żywo oglądać Bory, więc nie
    wiem, czy ona ten problem rozwiązuje ale już przez samo odsunięcie
    wentylatora od uszu i schowanie go gdzieś pod blatem daje jej na starcie
    przewagę kilkukrotną jeśli chodzi o głośność, więc jeśli inżynierowie czegoś
    nie zepsuli to powinno być znacznie ciszej przy tej samej wydajności lub
    znacznie wydajniej przy tym samym poziomie hałasu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 117. Data: 2014-09-11 14:37:06
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 14:29:51 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > wiem, czy ona ten problem rozwi�zuje ale ju� przez samo odsuni�cie
    > wentylatora od uszu i schowanie go gdzieďż˝ pod blatem daje jej na starcie
    > przewag� kilkukrotn� je�li chodzi o g�o�no��, wi�c je�li
    in�ynierowie czego�

    Tylko ze taki okap musi miec duzo wyzsza wydajnosc zeby sciagnac "w dol"
    opary - wiec silnik musi byc mocniejszy, a co za tym idzie glosniejszy.
    Sam szum powietrza rowniez moze bardziej dokuczac :-) Tradycyjne okapy maja
    przewage bo para juz leci w ich kierunku, wystarczy wciagnac, bez zawracania
    pedu w druga strone ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 118. Data: 2014-09-11 14:48:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 13:29:28 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > A jak pieprzysz to ca�e Twoje pieprzenie zasysa do dziury a nie do gara ;-D

    Chcesz dodać majeranku do potrawy a tu go paszcza bora bora połyka;)

  • 119. Data: 2014-09-11 14:53:41
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2014-09-11 13:29, quent pisze:

    > A jak pieprzysz to całe Twoje pieprzenie zasysa do dziury a nie do gara ;-D

    bo normalnie to pieprzy się do dziury nie do gara, ale jak kto lubi ;-)

  • 120. Data: 2014-09-11 14:57:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-11 14:53, Dawid wrote:
    > bo normalnie to pieprzy się do dziury nie do gara, ale jak kto lubi ;-)

    Czyli jednak bara-bara działa jak trzeba! LOL

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info