  • 141. Data: 2014-09-12 07:56:14
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Sep 2014 22:51:25 +0200, Maniek4

    > bo mit o nieciagnieciu obalil
    > autorytatywnie Adam

    Nie obalił, bo Adam ma okap szczelinowy, skośny, a na filmie jest okap
    poziomy, z siateksem a nie ze szczeliną. Na kuchni Adama stoi jeden mały
    garnuszek, a w filmie cztery gary. Taki okap z siateksem, choćby chodził na
    120% nie wyciągnie, bo para się zwyczajnie odbija od powierzchni.

    Rozwiązanie szczelinowe jest dużo skuteczniejsze i cichsze od klasycznego
    siateksa (a cichsze także od okapu szczelinowego) i co do tego nie ma
    wątpliwości. Jedyne nad czym można się pociskać, to CENA tej szczeliny w
    blacie.

    --
    Pozdor Myjk

  • 142. Data: 2014-09-12 09:08:47
    Od: quent <x...@x...com>

    > A co tu komentować. Masz okap lepszy od BORA, więc masz możliwość nalepiania
    swojego logo i sprzedawania za tyle samo co BORA.

    Ale nie musi być lepszy, żeb sprzedawać za tyle co Bora.
    To nie działa w ten sposób.
    Aby sprzedawać coś normalnego za krocie musisz dorobić do tego religię.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 143. Data: 2014-09-12 09:20:36
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Twoje argumenty z piętnastoma minutami nie mogą do nikogo z wyjątkiem
    > Ciebie trafić bo są bez sensu.

    To że Ty nie rozumiesz jaki komfort daje powtarzalność to nie znaczy, że
    nikt tego nie rozumie.

    [ciach]

    > Jeśli pikanie minutnika jest dobre to dlaczego podskakiwanie pokrywki ma
    > być złe? Pokrywka też hałasuje i to wcale nie tak cicho.

    Ech, jak dziecko za rączkę. Pomyśl! Minutnik mogę nastawić np. w telefonie i
    iść np. do ogrodu. Tłumaczę Ci że właśnie o to chodzi że nie musze być w
    kuchni tylko mogę w tym czasie robić coś innego.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 144. Data: 2014-09-12 10:20:45
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 12 września 2014 07:56:14 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > poziomy, z siateksem a nie ze szczeliną. Na kuchni Adama stoi jeden mały
    > garnuszek, a w filmie cztery gary.

    Wspolniku Slawka ;) Ten garniec wcale nie taki maly - gotuje sie w trybie
    "boost" indukcji - czyli daje pary ze 3 x tyle co przy normalnym gotowaniu
    (np. tego makaronu). Generalnie w normalnym gotowaniu rzadko kiedy tyle
    pary sie wytwarza (ale tez nie jestem czestym kucharzem) wiec ten test
    z 4 garami troche sztuczny jak dla mnie :) Niemniej - jak bede mial okazje
    to zrobie test z 4 garami.

    > Rozwiązanie szczelinowe jest dużo skuteczniejsze i cichsze od klasycznego
    > siateksa

    Widzisz - a slavo65 w poprzednich dyskusjach twierdzil ze okapy skosne to
    w ogole sa do niczego i tylko swiatlo daja, a nic nie wciagaja :-)
    Klamczuszek :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 145. Data: 2014-09-12 10:27:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 18:06:36 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:
    > Podobne, bo dokładnie rozwiązanie jakie stosuje BORA jest opatentowane.

    Typowo marketingowo omijasz konkrety.
    Nie odnosisz się do faktów myślisz ze tylko dział marketingu bora potrafi sfilmować
    gary na indukcji?

  • 146. Data: 2014-09-12 10:58:25
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ściemniasz. I to strasznie.

    Nie ściemnia pisze prawdę. Tradycyjne okapy są albo głośne albo niewydajne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 147. Data: 2014-09-12 11:14:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 września 2014 07:56:14 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > Nie obalił,
    Obalił bo Sławek wciskał że tradycyyjny okap to tylko dekoracja
    >bo Adam ma okap szczelinowy, skośny, a na filmie jest okap
    > poziomy, z siateksem a nie ze szczeliną. Na kuchni Adama stoi jeden mały
    > garnuszek, a w filmie cztery gary.
    Często masz sytuację ze gotujesz na raz w 4 dużych garach?
    >Taki okap z siateksem, choćby chodził na
    > 120% nie wyciągnie, bo para się zwyczajnie odbija od powierzchni.
    > siateksa (a cichsze także od okapu szczelinowego) i co do tego nie ma
    > wątpliwości.

    Powierzchnia takiej siatki to cos pewnie koło 0,5mkw a szczelina w bora potworze ma?
    No właśnie pewnie kilkakrotnie mniej.
    > Jedyne nad czym można się pociskać, to CENA tej szczeliny w
    > blacie.
    I marnej funkcjonalności w blacie

  • 148. Data: 2014-09-12 11:45:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Sep 2014 01:20:45 -0700 (PDT), Adam

    > Wspolniku Slawka ;)

    Ta! Kto nie dmie z nami, ten przeciwko nam!

    Resztę bełkotu wycinam -- dobrze liczysz, że nie będzie mi się chciało po
    raz kolejny prostować twoich bzdur i manipulacji, dzieciaku.

    --
    Pozdor Myjk

  • 149. Data: 2014-09-12 11:55:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 12 Sep 2014 02:14:36 -0700 (PDT), Kris

    > Często masz sytuację ze gotujesz na raz w 4 dużych garach?

    Ja gotuję tylko w dwóch i mój okap z siateksem sobie nie radzi.

    > Powierzchnia takiej siatki to cos pewnie koło 0,5mkw
    > a szczelina w bora potworze ma? No właśnie pewnie kilkakrotnie mniej.

    Teraz się skup i pomyśl dlaczego szczelina działa lepiej
    i dlaczego zaczęto jednak robić okapy szczelinowe.

    --
    Pozdor Myjk

  • 150. Data: 2014-09-12 12:42:47
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 11 Sep 2014 15:58:22 +0000 (UTC), masti

    > ściemniasz. I to strasznie.

    To są pospolite fakty, z którymi nie da się dyskutować. Tradycyjne okapy są
    GŁOŚNE -- a jeśli są ciche (a i z tym można polemizować, bo to zazwyczaj
    puszki akustyczne), to pawie nic nie wciągają. Okapy szczelinowe ssają
    lepiej, ale ze względu na to że wiszą tuż przy uchu, też nigdy, zwłaszcza
    przy większej wydajności, ciche nie będą.

    --
    Pozdor Myjk