  • 51. Data: 2014-09-10 12:32:53
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 10 Sep 2014 10:02:30 +0000 (UTC), masti

    > coś takiego?
    > http://www.domplusdom.pl/sklep/plyty-modulowe
    > zwykle moduły po dwa palniki. Pojedynczych chyba nie widziałem

    To są podwójne moduły, czyli połówki czwórek, a na wspomnianej wizualizacji
    (choć wyglądało to jak fota) były pojedyncze "palniki" z jednym
    sterownikiem.

    Zaletę tego widzę taką, że przy moim planowanym, szrszym niż standardowe 60
    cm, blacie kuchennym i dysponowanej przestrzeni, mógłbym palniki rozłożyć
    dowolnie i swobodnie tak, żeby mi się większe gary nie tłukły o siebie (jak
    to ma miejsce na każdej zwykłej płycie monolitycznej).

    --
    Pozdor Myjk

  • 52. Data: 2014-09-10 12:37:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-10 11:52, quent pisze:

    > Nie pierwszy raz czytam tu Twoje dziwne tezy...
    > Jeśli coś jest dobre przekonuję się do tego dosyć szybko.
    > Widać mam odwrotnie niż Ty.

    Ja mysle, ze masz do czynienia z tania, jedno lub dwupalnikowa plyta.
    Taka tez mialem i powiem szczerze lipa. Regulacja mocy polega zero
    jedynkowaniu z roznymi interwalami czasowymi. Czyli albo gotuje sie caly
    czas, albo taktuje niemal pelna moca.
    W normalnych indukcjach efekt ten jest niezauwazalny. Regulacja jest
    plynna jak w gazowej.

    Pozdro.. TK

  • 53. Data: 2014-09-10 12:52:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-10 09:58, slavo65 pisze:

    > Na stoisku targowym w Mediolanie (http://www.youtube.com/watch?v=iRt1WExV22k)
    pytałem wszystkich zwiedzających, z którymi rozmawiałem, czy zbliżając się do stoiska
    czuli jakiś zapach. Nikt nie czuł, pomimo tego, że cały dzień intensywnie smażono a
    stoisko było w wysokiej hali, gdzie powietrze się dobrze ruszało.

    To juz nie tylko jeden kucharz nic nie poczul, a nawet cala hala
    zwiedzajacych? :-D
    Kiedys 98,6% Polek w Gdansku nie widziala zadnej roznicy. :-P

    Pozdro.. TK

  • 54. Data: 2014-09-10 12:58:22
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 11:01:25 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > W dniu środa, 10 września 2014 10:29:21 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:
    >

    > mają i włączenie go na full. Następnie przykładam do wlotów miernik prędkości
    powietrza, które pokazuje jakiś minimalne, śladowe wartości, albo ani drgnie.

    > ROTFL. Mam okap skosny za ~800 pln i nawet na pierwszym biegu wciaga 99%
    >
    > pary ktora unosi sie z dwoch garnkow polozonych blizej wlotu (tj. na dwoch
    >
    > glebszych "palnikach"). Na wyzszych biegach wciaga 95% takze z dwoch
    >
    > blizszych "palnikow".
    >

    > Opowiadasz kompletne farmazony - jak moze miernik predkosci powietrza nie
    >
    > wskazac nic na wlocie jak tam sa wentyle po 300-500m3/h ? Zwyczajnie klamiesz!

    Niestety nie kłamię. Okapy to jest jeden wielki przekręt marketingowy.
    Mogę ci pożyczyć http://bilder.koesling.de/windmaster2-2.jpg i sam sprawdzisz jak się
    okapowa teoria sprawdza w praktyce.

  • 55. Data: 2014-09-10 13:15:31
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 12:58:22 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Niestety nie kłamię. Okapy to jest jeden wielki przekręt marketingowy.
    > Mogę ci pożyczyć http://bilder.koesling.de/windmaster2-2.jpg i sam sprawdzisz jak
    się okapowa teoria sprawdza w praktyce.

    Nie musisz pozyczac - wystarczy ze przyloze reke w poblize otworu wlotowego
    i czuje duzy ruch powietrza. Masz nagrany specjalnie dla ciebie filmik
    minute temu:

    https://www.youtube.com/watch?v=iA79m2vNYmo&list=UUX
    SbJGWk6uID5WwxX6nllVw

    To jest pierwszy najnizszy bieg!! Na najwyzszym wciaga kartke A4 z 15cm do
    srodka. Skoncz klamac i opowiadac bzdury!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 56. Data: 2014-09-10 13:26:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-10 10:42, Ergie pisze:

    > Po prostu pytam z ciekawości, bo jak napisałem nie spotkałem nikogo kto
    > miałby indukcję i zmienił ją na gaz więc Ty byłbyś pierwszy. Stąd moja
    > ciekawość dlaczego. Po prostu lubię znać _różne_aspekty każdej sprawy.
    > Jakiś dla mnie nieistotny szczegół dla kogoś innego może mieć znaczenie,
    > a nie uważam się za pępek świata więc chętnie poznaję inne punkty widzenia.

    A ja Wam powiem taka ciekawostke.
    Moja indukcja - uzywana niecale cztery lata. Padlo sterowanie dwoch
    cewek. Przypuszczalna jak narazie przyczyna to padniecie dwoch
    tranzystorow bagatela 50A. Czemu akurat dwa to pytanie czy przypadkiem
    nie padl sterownik. Plyta AEG 90cm/60cm, wiec tania nie byla gdyby co.
    Przyklad drugi - podobna sytuacja u kolezanki z tym, ze po dwoch latach.
    Przyczyna narazie nieznana, ale tez nie grzeja dwa pola. Plyta TEKA.

    Tym milym akcentem...

    Pozdro.. TK

  • 57. Data: 2014-09-10 13:36:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    slavo65 wrote:

> [...]
    stoisko było w wysokiej hali, gdzie powietrze się dobrze ruszało.

    i dlatego nic nie było czuć a nie z powodu nibyokapu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 58. Data: 2014-09-10 13:43:19
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 13:15:31 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    >

    > To jest pierwszy najnizszy bieg!! Na najwyzszym wciaga kartke A4 z 15cm do
    >
    > srodka. Skoncz klamac i opowiadac bzdury!

    Jak sie boisz mierzyc, to postaw cztery garnki zagotuj wodę i włącz na najwyższy
    bieg.
    I będzie miał taki widok https://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A

  • 59. Data: 2014-09-10 13:51:17
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-10 13:43, slavo65 wrote:
    > Jak sie boisz mierzyc, to postaw cztery garnki zagotuj wodę i włącz na najwyższy
    bieg.
    > I będzie miał taki widok https://www.youtube.com/watch?v=PBjb2zalV-A

    A tu im zadziałało!
    https://www.youtube.com/watch?v=nmuj2AP8Vm8

    Niepojęte

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 60. Data: 2014-09-10 13:58:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 12:58:22 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:
    > Niestety nie kłamię.
    Mniejsza o bzdury które tutaj wypisujesz.
    Zastanawia mnie jednak czy te bzdury piszesz świadomie wiedząc że to bzdury czy może
    na szkoleniach dla akwizytorów tak już tobie mózg wyprali ze wierzysz w to wszystko i
    piszesz to co piszesz z pełnym przekonaniem.