  • 81. Data: 2014-09-10 22:56:29
    Temat: Re: Wentylacja
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 22:48:52 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Trafiony zatopiony :-D
    Sławek napisze że miały byc 4 gary;)

  • 82. Data: 2014-09-10 23:00:36
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-10 22:56, Kris pisze:

    > Sławek napisze że miały byc 4 gary;)

    No fakt, gar byl jeden.
    Adam lipe wciska. :-DD

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2014-09-10 23:04:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 23:00:36 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No fakt, gar byl jeden.
    > Adam lipe wciska. :-DD

    Makaron gotowalem na sphagetti to zrobilem przy okazji ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2014-09-10 23:10:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-09-10 23:04, Adam pisze:

    > Makaron gotowalem na sphagetti to zrobilem przy okazji ;)

    Trzeba bylo na czterech garach. Tak to psu w doope ten test.
    Bora wciaga z czterech, a nie z jednego. Bora to spaghetti dla calego
    osiedla a nie dla jednej rodziny. Dla tego potrzebujesz bora z wora. No
    nikt tego nie rozumie. q.. go mac. O tym przeciez Slavo gada. :-)

    Pozdro.. TK

  • 85. Data: 2014-09-10 23:12:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    slavo65 wrote:

    > Wentylator BORA zużywa na ten efekt 180 Wat.

    a z czego te waty? naturalne czy sztuczne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 86. Data: 2014-09-11 00:25:36
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 10 września 2014 23:12:40 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > a z czego te waty? naturalne czy sztuczne?
    >

    > --
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam l�k gruntu! -Chyba wysoko�ci?
    >
    > -Wiem co m�wi�. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Przy takiej mocy i dobrym wentylatorze to zimą przez komin śnieg do pieca może
    zaciągnąć. W domku w kotłowni palacza z szuflą trzeba zatrudnić jak jest woda na
    herbatę gotowana i ktoś używa przy tym super wyciągu. A jak dom szczelny jak łódź
    podwodna to podciśnienie takie że ludziom i zwierzakom krew z uszu leci.

  • 87. Data: 2014-09-11 07:33:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 22:13:49 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Wentylator BORA zużywa na ten efekt 180 Wat.
    > Miałeś dać argumenty przeciw a nie za :)
    Przypomnij nam ile kosztuje wymienny filtr węglowy do tego wyciągu?

  • 88. Data: 2014-09-11 07:36:40
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu środa, 10 września 2014 23:04:35 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    Dziękuję wszystkim za ten etap dyskusji, cieszę się, że poznaliście bliżej markę i
    przy okazji mała ciekawostka http://kolarstwo.s24.pl/szosowe/netapp-endura-bora-n
    owym-sponsorem-zespolu,s142321/

  • 89. Data: 2014-09-11 07:39:47
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 07:33:56 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Przypomnij nam ile kosztuje wymienny filtr węglowy do tego wyciągu?

    Roczny kosztuje netto 125 EURO.
    Wszystkie wyciągi BORA jednakowo dobrze pracują zarówno z filtrem węglowym, jak
    również z odprowadzeniem na zewnątrz.

  • 90. Data: 2014-09-11 07:58:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-09-09 22:42, slavo65 pisze:
    > Gównem można nazwać jakieś 99,9% sprzedawanych na rynku okapów, bo zupełnie nie
    robią tego, do czego z założenia mają służyć.

    Czy możesz to rozwinąć?

    Okapy to proste urządzenia. Tu wciąga, tam wydmuchuje. Żadnej filozofii
    nie potrzebują.

    --
    MN