  • 11. Data: 2014-02-01 14:11:45
    Temat: Re: Wentylacja grawitacyjna i regulacja
    Od: "Karol" <K...@w...pl>

    > Odnalazłem ten stabilizator ciągu.
    > Firma Darco, a nazywa się toto Stabiler.
    > http://www.youtube.com/watch?v=fIL2o03tPuk
    > Szkoda tylko, że takie drogie. Prawie 100zł

    Strzał w dziesiątkę, wielkie dzięki!!!!
    To jest to co mi po głowie chodziło, tylko nie mogłem na to wpaść, proste,
    bezobsługowe, nie wymagające zasilania, fajnie że ktoś to produkuje a cena
    wysoka bo pewnie produkcja nisko seryjna.

  • 12. Data: 2014-02-01 14:39:55
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 1 lutego 2014 14:08:32 UTC+1 użytkownik Karol napisał:

    > Ty mówisz coś o skomplikowaniu, precyzji, że byś się nie podjął, lecz nic
    >
    > nie mówisz o tym w jaki sposób ten regulator watta miałby niby utrzymywać
    >
    > stały ciąg. Ja w jego działaniu takiej możliwości nie widzę. widzę jedynie
    >
    > zależność między prędkością obrotową, czyli ciągiem, a wychyleniem
    >
    > przesłony, tylko to w cale nie gwarantuje stabilizacji ciągu, rozumiesz to?

    Nie ja nie rozumie a Ty nie rozumiesz. Sprawa już nie ma sensu bo podane zostało
    fabryczne rozwiązanie.