  • 51. Data: 2011-09-12 19:50:53
    Temat: Re: Wentylator lazienkowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jackare" j4lbe8$ust$...@n...news.atman.pl

    > Powiedz mi jak blisko spokrewneni są Twoi rodzice

    Trudno zgadnąć? Ponoć mają wspólnych przodków -- Adama i Ewę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 52. Data: 2011-09-12 20:16:03
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Sep 2011 05:08:19 -0700, ZbyszekZ napisał(a):

    > Ale jak sprawdzić przed kupnem że on indukcyjny? Toż te urządzenia
    > składane są jednorazowo.
    Pokręć palcami wentyl, jak nie ma momentu zaczepowego to na 99%
    indukcyjny.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 53. Data: 2011-09-13 05:55:03
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Przytocz, znawco prawa, stosowną ustawę. ;)

    No to nic dziwnego, ze nie wietrzysz, przeciez nie ma tego w ustawie.
    Wiec nie nelezy tego robic a smrod w twoim mieszkaniu tylko
    to potwierdza.

    >Pochwal się umiejętnością czytania i znajomością prawa. :)

    Regulacje prawne dotyczace wietrzenia mieszkan... hmmm.
    Ciekawe rzeczy opowiadasz.

  • 54. Data: 2011-09-13 09:49:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" m...@4...com

    > No to nic dziwnego, ze nie wietrzysz, przeciez nie ma tego w ustawie.
    > Wiec nie nelezy tego robic a smrod w twoim mieszkaniu tylko
    > to potwierdza.

    A teraz niech inni zastanowią się, ile znają mieszkań z oknem w WC. :)

    > Regulacje prawne dotyczace wietrzenia mieszkan... hmmm.
    > Ciekawe rzeczy opowiadasz.

    Dotyczą. :) Cieszę się tym, że wreszcie zdołałem Cię czymś zaciekawić. :)
    Nawet w stopkach (sigach) kiedyś podawałem te konkretne regulacje prawne. :)
    Konkretne liczby, konkretne sytuacje (prawo to rozróżnia sytuacje: kuchnia
    taka czy inna, liczba osób w mieszkaniu, WC w łazience czy jako pomieszczenie
    osobne...) i konkretne zapisy prawa, czyli konkretne namiary na Dziennik Ustaw
    i ustawę. :)

    -=-

    Najpierw czytaj -- później pisz. Czytając, nauczysz się i prawa,
    i ortografii, i umiejętności prowadzenia rozmowy. No i uznaj, że
    w XXI wieku nie każdy ma wychodek z wiadomy okienkiem w kształcie
    serduszka. Ja na przykład ;) mam WC wewnątrz mieszkania -- i nie
    mam okna w WC... Drzwi jeno (z otworami) i dziurę w ścianie
    prowadzącą do komina. :) Okna w WC nie mam. W łazience -- też
    nie mam. Nawet garderoba nie ma okna. Tylko kuchnia ma okno
    i pokoje mają okna, a nawet balkon.

    WC (łazienka i garderoba -- także) może mieć ,,okno na
    świat'' -- gdy przyniosę nam notebook. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 55. Data: 2011-09-13 11:16:40
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

> [...]

    >osobne...) i konkretne zapisy prawa, czyli konkretne namiary na Dziennik Ustaw

    Znowu sie pogubiles... rozmawiamy o wietrzeniu mieszkania.... pokaz mi te zapisy,
    ktore reguluja
    kiedy i ile razy moge otworzyc okno w pokoju, zeby przewietrzyc mieszkanie.
    Czekam.

  • 56. Data: 2011-09-13 11:52:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" o...@4...com

    > Znowu sie pogubiles... rozmawiamy o wietrzeniu mieszkania.... pokaz
    > mi te zapisy, ktore reguluja kiedy i ile razy moge otworzyc okno
    > w pokoju, zeby przewietrzyc mieszkanie.

    Przepisy mówią, że mieszkanie ma być wietrzone stale. :)
    Okno możesz otwierać, ale niekoniecznie w celu wietrzenia. :)

    -=-

    Już napisałem, że w sigach umieszczałem namiary na stosowne prawo
    dotyczące wietrzenia. :) Chcesz poszukać -- poszukaj. :) A chcesz
    żyć w (przepraszam) odchodach -- żyj w odchodach, ale w jakim celu
    zniechęcasz innych ludzi do życia w normalnych warunkach? :)

    To, że Ty nie dorosłeś do życia, nie oznacza, że inni ludzie
    mają dorównać do Ciebie. Ty dorośnij do mnie lub do tych ludzi,
    którzy poświęcili jakiś fragment swego życia wierzeniu mieszkań. :)

    -=-

    Okien nie trzeba ,,luzować'' czy rozszczelniać -- są stosownie budowane
    tak, aby nie były szczelne. Wystarczy nie oklejać ich taśmami. :) W ciągu
    jednej godziny trzeba wymienić około 160 metrów sześciennych powietrza
    w jednym mieszkaniu. :) W ciągu KAŻDEJ godziny, nie raz na dobę czy tydzień. :)

    WC to część mieszkania -- pojmuję, że nie u Ciebie, ale uwierz
    mi -- teraz niemal każdy ma WC wewnątrz mieszkania, nie na zewnątrz.
    Przez okno nie wywietrzysz pomieszczeń takich jak WC. :)

    -=-

    Żyj w chlewie (skoro musisz) ale nie ciągnij tam mnie i tych, którzy chcą
    żyć w warunkach ludzkich. :) I miej nadzieję -- za jakiś czas i w chlewach
    będzie czysto, a powietrze w nich będzie wymieniane szybko/często... Zechcesz
    czy nie -- czyste powietrze dopadnie i Ciebie. :) Kurczyć się będzie terytorium
    Głupoladndów. :) Głupcy będą umierali (na przykład z powody chorób serca czy
    płuc) przez co będą mieli coraz mniejszy wpływ na świat, zaś mądrzy będą dbali o
    czystość. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2011-09-13 12:12:14
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Już napisałem, że w sigach umieszczałem namiary na stosowne prawo
    >dotyczące wietrzenia. :)

    Pokaz je. Albo uznam, ze trolujesz.

    >Chcesz poszukać -- poszukaj. :)

    Nie chce szukac czegos, czego nie ma i byc nie moze.

    > A chcesz
    >żyć w (przepraszam) odchodach -- żyj w odchodach, ale w jakim celu
    >zniechęcasz innych ludzi do życia w normalnych warunkach? :)

    Przeciez to u ciebie jest grzyb i smierdzi. Placze ci sie znowu,
    a moze wymyslasz i juz nie pamietasz co zelgales?

> [...]
    >mi -- teraz niemal każdy ma WC wewnątrz mieszkania, nie na zewnątrz.
    >Przez okno nie wywietrzysz pomieszczeń takich jak WC. :)

    Fajnie tak podyskutowac samemu ze soba?

> [...]
    >płuc) przez co będą mieli coraz mniejszy wpływ na świat, zaś mądrzy będą dbali o

    Juz wiem, to ulomnosc nie tylko cielesna ale i umyslowa nie pozwala ci
    zarejestrowac ze piszesz o kims majac na mysli siebie. Chlopie, rozumiem, ze masz
    cofki
    i smierdzi ci z chalupy ale nie wszyscy maja takie problemy :)

  • 58. Data: 2011-09-13 21:18:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" e...@4...com

    > Pokaz je. Albo uznam, ze trolujesz.

    Nie interesują mnie Twoje uznania. :)

    > Nie chce szukac czegos, czego nie ma i byc nie moze.

    :)

    > Przeciez to u ciebie jest grzyb i smierdzi. Placze ci sie znowu,
    > a moze wymyslasz i juz nie pamietasz co zelgales?

    Był -- i śmierdziało. :)
    Był, ale nie ma. Śmierdziało, ale nie śmierdzi. :)
    Było wilgotno, ale jest sucho. :)

    -=-

    A Twoich (tych, które spłonęły żywcem w autokarze bodajże 6 lat
    temu) dzieci, panie Ozorowski -- nie ma i nie będzie już nigdy. :)
    Przegrałeś kolejny raz z Eneuelem -- ale dla mnie to żadna :)
    pociecha. Arcybiskup Edward Ozorowski dla Eneuela -- to zero. :)

    Co więcej -- firma Elis, żyjąca z projektowania i budowania dróg,
    nie będzie płaciła Kościołowi pieniędzy. Wieloletni wysiłek Korterii
    poszedł na marne. :) Na marne -- dosłownie na marne. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 59. Data: 2011-09-14 08:07:35
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(a):

    >Nie interesują mnie Twoje uznania. :)

    No pewnie, trudno przeciez sie podeprzec przepisem prawnym, ktorego nie ma.
    Latwiej napisac, ze cie nie interesuje.

  • 60. Data: 2011-09-14 12:57:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przesmiewca" 4...@4...com

    > No pewnie, trudno przeciez sie podeprzec przepisem prawnym, ktorego nie ma.
    > Latwiej napisac, ze cie nie interesuje.

    Z lat dziecinnych:

    -- Skończyłeś [swoje wywody] już? To spuść wodę, bo śmierdzi...

    --
    W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
    70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

    Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

    --> trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i
    wysłuchiwać
    ,,praw'' wypowiadanych przez Przesmiewców i jemu podobnych przygłupów. :)