  • 21. Data: 2009-04-12 20:13:53
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    JanuszK wrote:

> [...]
    > wróżki, tarot jakaś tam astrologia czy scientolodzy, czarny kot, baba
    > z pustymi wiadrami itd, tutaj masz swoje zabobony i ja je także
    > potempiam i dziwię się ludziom że dają się tak w balona robić. Ale
    > większość z tych zabobonów służy do wyciągania kasy z naiwnych.
    > Ale wiara katolicka nie opiera się na zabobonach, tylko na ciągu
    > zdarzeń, które zostały przekazane a później spisane. I trudno tutaj z
    > nimi polemizować, albo się wierzy w to co się wydarzyło albo nie ale
    > nie można tego zaliczyć do zabobonów, bo to z nimi nie ma nic

    wybacz ale to jest jednak grupa techniczna a ty piszesz teraz banialuki.

    wiara to zabobony. Dla kogoś kto wierzy w kabały i wróżby nie są one
    bzdurami tylko równie "realne" jak twoja wiara.

    Religie i inne podobne sprawy nie są oparte na przesłankach racjonalnych, są
    irracjonalne.

  • 22. Data: 2009-04-12 20:22:30
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > też myślę że lepiej było by dla ludzkości gdyby sie w końcu wykaraskała z
    > okowów zabobonów.

    Mozna wierzyc w co sie chce, ale nie widze powodu, zeby ludzkosc miala sie
    wykaraskiwac z czegos, gdzie niczego zlego nie ucza, a wrecz przeciwnie. Co
    niby ma byc tym problemem, przyzwoitosc, uczciwosc, niezmiennosc zasad? To
    cos zlego kierowac sie tym w zyciu?? Wolisz Mode na Sukces?? :-)) Jesli
    chodzi o prawde tego co zapisane i w co ludzie tacy jak ja wierza, jest pare
    namacalnych dowodow swiadczacych o tym ze to prawda. Nie bede o tym pisal,
    bo kazdy kto zechce znalezc to znajdzie bez problemu. Reszta to kwestia
    wiary i wybor kazdego z nas. Co by nie mowic lepiej jest wierzyc i miec
    nadzieje, ze zycie to nie wszystko, inaczej jaki jest tego sens?

    Pozdro.. TK

  • 23. Data: 2009-04-12 22:32:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pisz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał

    > Wygodne to akturat jest płynięcie z prądem. Uwierz mi, że dużo trudniej
    > żyje się przyznając jawnie do ateizmu.

    A Ty co, przesladowana feminazistka?

  • 24. Data: 2009-04-12 23:17:13
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > bzdurami tylko równie "realne" jak twoja wiara.
    >
    > Religie i inne podobne sprawy nie są oparte na przesłankach racjonalnych,

    To prawda. Religijność czy zabobony nie wynikają z jakiejś głębszej rzeczy
    ale z prania mózgu.
    Religie to irracjonalne sprawy. A Wojtyła i jego czary? Podobno szukają
    czarów, jakie miał Pan Wojtyła uczynić żeby na siłę zrobić go świętym? Czymż
    różnią się cuda od czarów? Albo K.Wojtyła od bohaterów Tolkiena? jeden i
    drugi wykonywał nadprzyrodzone rzeczy z pogranicza czarów :-) Albo O. Pio
    ten od kwasu fenolowego :-)

  • 25. Data: 2009-04-12 23:18:04
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > I co to niby znaczy?? Ktos cos zresetowal 1 stycznia 2000 roku?

    Powiedz mi maniek, od kiedy mówiłeś paciorek pamiętasz? Od kiedy chodziłeś
    do kościoła?

  • 26. Data: 2009-04-12 23:18:59
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > też myślę że lepiej było by dla ludzkości gdyby sie w końcu wykaraskała z
    > okowów zabobonów.

    Za 100 lat zabobony beda karane w cywilizowanym świecie. Po prostu muszą sie
    zmienić pokolenia :-)

  • 27. Data: 2009-04-12 23:22:58
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Mozna wierzyc w co sie chce,

    Jasne hehehe :-)

    > chodzi o prawde tego co zapisane i w co ludzie tacy jak ja wierza, jest
    > pare namacalnych dowodow swiadczacych o tym ze to prawda. Nie bede o tym
    > pisal,

    Hehehe to są te czary przypisywane sobie przez kler i na tej podstawie
    ciemny lud w to wierzy :-)
    Jedni wierzą w krowę, inni w allaha, inni w żabę czy szczura. Ja też wierzę
    w paragony :-)

    > bo kazdy kto zechce znalezc to znajdzie bez problemu. Reszta to kwestia
    > wiary i wybor kazdego z nas. Co by nie mowic lepiej jest wierzyc i miec
    > nadzieje, ze zycie to nie wszystko, inaczej jaki jest tego sens?

    Bo nie ma sensu. Pożerasz świnię, krowę, inne żyjątka, które maja DNA prawie
    jak ludzkie, z tych samych związków chemicznych to czemu one nie idą do
    nieba tylko w końcu kończą w przewodzie pokarmowym?

  • 28. Data: 2009-04-13 03:15:31
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    kiki pisze:

    > A Wojtyła i jego czary? Podobno szukają
    > czarów, jakie miał Pan Wojtyła uczynić żeby na siłę zrobić go świętym? Czymż
    > różnią się cuda od czarów? Albo K.Wojtyła od bohaterów Tolkiena?

    To jeszcze nic, jak będziesz we Francji to w Paryżu przy rue du Bac
    dobrze poszukaj, to w ramach m.in. ciekawostki technicznej i
    religioznawczej też ;).

    > jeden i
    > drugi wykonywał nadprzyrodzone rzeczy z pogranicza czarów :-) Albo O. Pio
    > ten od kwasu fenolowego :-)

    A coś się tak uczepił JP II i św. o. Pio? Pisałeś gdzieś, że jesteś
    agnostykiem, to ludzie Ci już przeszkadzają? Może jakimś nieodkrytym
    talentem historycznym jesteś? A może ponaszywasz co poniektórym na
    ubraniach takie "plakietki" jak w KL Auschwitz - bo od takich poglądów
    to już niedaleko do gazu - bo gdybyś zapomniał ludzie zginęli tam
    straszliwą śmiercią za to, ze byli innej narodowości i wyznania od
    uznanego za właściwe, i nie pisz że mamy XXI wiek, co z tego, jak się
    cofasz !! I że niby XXI wiek to co, każdego innego od Ciebie można
    opluć i wyszydzić bo co niby jesteś wolny i to jest wolność? Wolność
    to nie tylko prawa..., zresztą szkoda mojego czasu na takie "gadanie".
    Czepiam się co? I czepiałbym się gdybyś tak szydził z innych religii.
    Poza tym mam kolegów m.in. Żyda, Araba i jak jeden przychodzi do mnie
    to nie ściągam krzyża i obrazków ze ścian!, tak samo oni nic nie
    chowają do szuflady co by zdradzało ich religię jak jestem u któregoś
    z nich i nie dlatego, że są moimi kolegami czy przyjaciółmi.

  • 29. Data: 2009-04-13 08:21:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Za 100 lat zabobony beda karane w cywilizowanym świecie. Po prostu
    > muszą sie zmienić pokolenia :-)

    przeginasz, taki świat mi sie nie spodobałby wcale.

    byłoby to równie wstrętne jak terror na podłożu religijnym czy politycznym.

  • 30. Data: 2009-04-13 08:21:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Powiedz mi maniek, od kiedy mówiłeś paciorek pamiętasz? Od kiedy
    > chodziłeś do kościoła?

    naprawdę przesadzasz.