  • 131. Data: 2009-04-15 23:13:20
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gs5n29$63u$1@opal.futuro.pl...

    > Ludzie coraz niechętniej przyznają się, że idą do kościoła. Wciąż pokutuje
    > presja rodzinna ze strony starszych ale coraz mniejsza. Już tak otwarcie
    > nikt nie mówi co robi gdy go nie ma.

    Jedz na dni mlodziezy z papiezem, zobaczysz te presje. :-))
    Ja bylem i widzialem.
    Po smierci Jana Pawla II widziales co sie dzialo w sumie na calym swiecie,
    uwazasz ze tych ludzi nawet nie wierzacych ktos wypedzal do kosciolow jak na
    pochody 1-go maja??

    Pozdro.. TK

  • 132. Data: 2009-04-15 23:21:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > To znaczy niektórzy się zastanawiają i ci nawet mocno zbałamuceni przez
    > środowisko zaczynają się zastanawiać co robią. Księża, pisałem, nie są już
    > skorzy do wypowiadania się publicznie o cudach i wierze. Jak coś mówią to
    > w zaciszu z ucha do ucha, bo sami czują, że coś jest nie tak :-)
    > Kler i tak jest lajtową odmianą rady ulemów :-) Nie ulega wątpliwości, że
    > KK jest znacznie mniej zajadły od islamu ale w dalszym ciągu brnie i
    > plącze się w tym co mówi :-)

    Ja tam zadnej szczegolnej zmiany nie zauwazylem. Nie pamietam, zeby kiedy
    kolwiek mowa o jakichs cudach byla stawiana jako dowod istnienia Boga.
    Szczerze, rzadko kiedy slysze o jakim kolwiek cudzie. Ostatnie cuda o jakich
    slyszalem to cud w na Jasnej Gorze, stary jak swiat, wszyscy to znaja. Od
    tamtej pory zadnych cudow w kosciele nie slyszalem. Wiem bo tam chodze, a
    Tobie sie zdaje.

    > Zresztą zobacz ilu agentów SB tam było. Koniunkturaliści i tyle plus
    > zakompleksione jednostki, może w stanie depresji.

    A gdzie nie bylo SB?? Kosciol w tamtych czasach to jedyna ostoja wolnosci.
    Gdzie Twoim zdaniem powinno byc SB, w komitecie centralnym?? :-)
    Co do depresji, nie stwierdzono. :-)

    Pozdro.. TK

  • 133. Data: 2009-04-15 23:26:25
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > No to prosze powiedz czemu piorun nie uderza wylacznie w najwyzsze punkty?
    > Czemu piorun uderzajac w dol tworzy luk ponad chmurami? Czemu prognozy
    > pogody sie nie sprawdzaja?? Czemu klimat sie ociepla?? Czym jest autyzm??
    > Jak wyleczyc raka?? Co jest na dnie oceanu?? Czym sa kregi zbozowe??

    Idź spać :-) Te kręgi zbozowe to oszustwo :-) Mój kolega z żoną jeździli je
    robić 20 lat temu i ugniatali plony :-)

    > A czemu?? Nie ma tam praw fizyki?? Wiemy co dzieje sie w horyzoncie
    > zdarzen??

    No nie wiemy ale na pewno nie ma tam boga ani "nieba" , bo piekła nie ma tam
    gdzie wskazywano przez całe wieki :-)
    Bo każda planeta musiała by mieć swoje piekło (chyba żeby kosmici do nas
    eksportowali złoczyńców), a każda galaktyka centralną czarnądziurę, w której
    jest niebo i tam wyląduje twoja dusza po śmierci :-) Za horyzontem zdarzeń
    :-) Tylko wydostać się już nie bedzie można i o zmartwychwstaniu nie ma mowy
    :-) Jest światło w tunelu, bo podobno od dziury czasami wychodzą jety,
    jakieś strumienie :-) Może tamtedy? :-)

    > Poprawke Einsteina?? Obliczanie interwalu czasu wyslanego sygnalu to jakas
    > tam zaawansowana fizyka?

    To nie chodzi o interwał ale o skończoną prędkość światła. Bez tego byś nie
    obliczył położenia :-) Poczytaj.

    > Tak jak atom najmniejsza niepodzielna czastka?? :-))
    > Ile bylo juz pewnych praw fizyki??

    Ty jesteś chyba faktycznie nawiedzony :-) Już nawet nie chodzi o religijność
    ale o nawiedzenie :-)

    Wiem wiem, idź spać :-))))

  • 134. Data: 2009-04-15 23:32:09
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

> [...]
    > Po smierci Jana Pawla II widziales co sie dzialo w sumie na calym
    > swiecie, uwazasz ze tych ludzi nawet nie wierzacych ktos wypedzal do

    Znam wielu niemców i jak wspomniałem o następcy czyli o B16 to sie głównie
    nabijali :-) Ta histeria jest tutaj lokalnie :-)
    A powiedz mi czemu akurat wybrałeś taką religię? Czemu nie Świadków Jehowy
    albo innych? Czemu KK akurat?

  • 135. Data: 2009-04-16 03:52:26
    Temat: Re: NTG totalne [Bylo: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]}
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 15 Kwi, 16:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > podobnie jak bajki z biblii.

    Jest "cała prawda", "tyż prawda" i "gówno prawda". W przypadku biblii
    są dowody historyczne potwierdzające w sporej części zapiski z
    biblii.. Nie ma dowodów jednoznacznie obalających jakikolwiek zapis z
    biblii, Póki co więc można się tylko zastanawiać czy biblia to "cała
    prawda" czy tylko "tyż prawda" i dokładnie na kwalifikacji do tych
    prawd opiera się podział na wierzących i niewierzących...

    W przypadku "kodu leonarda" jest 100% pewność że to "gówno prawda",
    więc absolutnie nie ma tu podobieństwa.... a gówna ... wiesz...
    powinny trafić do klopa a nie "na ekrany", ale taki to już mamy
    "dzisiejszy świat".
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 136. Data: 2009-04-16 05:39:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Dzisiejszym popularnym swoistym mechanizmem bezpieczenstwa sa leki i
    > depresje mimo ze wzglednie znamy przyrode, to religia nam tego tez nie
    > zalatwia.

    > A co do przyrody tej znanej, ze nie moge sie oprzec pamietajac ten 21
    > wiek, czy ktos zna do konca mechanizm pioruna?? Tornada pomijam, to
    > drugie pytanie.

    znaczy dalej ktoś myśłi że to Zeus Gromowłądny ciska piorunami? :)

    A co Tornada, to konstrukcja jest prosta, od góry głowa z mózgiem i otworem
    gębowym, po środku ręce i brzuch od dołu nogi i ten no... :)

  • 137. Data: 2009-04-16 05:52:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > E tam, chyba jakies zwolenniczki Radia Maryja ogladasz.

    choćby kolega Ghost.

    > Mylisz sie, jest dokladnie odwrotnie. Wiele razy zastanawiam sie jak
    > powinienem zalatwic trudne sprawy zeby bylo dobrze. Jak nie dac sie
    > materializmowi. Gdyby nie wiara, bylo by mi wszystko jedno i znacznie
    > latwiej.

    Ja mam prościej staram sie postepować uczciwie. Nie musze kombinować jak coś
    zrobić na przekór jakiemuś wyimaginowanemu materializmowi.

    > Myslisz ze ja nie mam watpliwosci? Nie zastanawiam sie gdzie byl Bog
    > patrzac na obraz drugiej wojny? Myslisz, ze nie zastanawiam sie jaki
    > jest sens wypadku autobusu gimnazjalistow jadacych do Czestochowy
    > modlic sie o zdanie egzaminow? Myslisz, ze nie mysle o co chodzi
    > patrzac na kilkumiesieczne dzieci lezace na oddzialach
    > onkologicznych?? Jest mi znacznie trudniej niz Tobie. Ja nie potrafie
    > powiedziec sobie, ze tak to juz jest.

    i co nie masz wątpliwości? naprawdę wciąż myślisz że za ten cały syf
    odpowiada dobry kochający bóg? Czy przyjmujesz fajne założenie że bóg daje
    tylko dobre a złe to od człowieka czy szatana ale wtedy bóg nie jest
    wszechmogący, bo po co pozwala na istnienie sztana lub zła. Chyba że nie
    jest dobry tylko wredny, "ludzki". A może go niema i wszytsko jest sprawą
    przypadków.

  • 138. Data: 2009-04-16 06:56:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Nie sprobuje nawet komentowac tego co Ghost napisal, bo jak widze nic
    > dodac nic ujac.:-)
    > Ogolnie rzadzi materializm i zabawa. Mysle ze wolana wola daje Ci szanse
    > nie pracowania np. w niedziele, nie sprzedawania sie pieniadzom i
    > korzystac z wolnej chwili wtedy kiedy masz na to ochote i nie kieruje Toba
    > modne dazenie do bogactwa za wszelka cene. To czy kupisz paste do zebow
    > Oddech Zdzicha, czy Obora To Night pod wplywem sprytnej reklamy nie jest
    > tozsame z tym co mozesz robic.

    Dokladnie. Reaklama/marketing owszem potrafi zapanowac w pewnym zakresie nad
    wola, ale po pierwsze jej dzialanie jest statystyczne, a po drugie silnie
    ograniczone. Statytstyczne, bo nie wiadomo na kogo podziala - ale wystarczy,
    ze dziala na jakas czesc populacji to jest jej cel. Ograniczone, bo nie
    wszystko da sie jednak "wcisnac". Sa przyklady towarow ktorych mimo staran
    (starania bardzo dobrych agencji, z duzym dorobkiem) nie dalo sie wcisnac.
    By zawladnac czlowiekiem w ten sposob, dany osobnik musi byc po prostu
    otwarty na zawladniecie. Ale ja juz o tym pisalem, wolna wola u czlowieka
    ma zakres ograniczony przez instynkty, nawyki, odruchy itp.

  • 139. Data: 2009-04-16 07:00:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Haha, dobre. Co prawda pierwszy raz o tym slysze, ale nawet mi sie podoba.
    > :-))

    Ja w takiej pracowalem. Z kolei szwagier wykonywal pewna usluge dla jakiegos
    urzedu. Bylo to w czasie wyborow. Ludzie siadzacy obok siebie komunikowali
    sie za pomoca karteczek ;-))) Niezla jazda musiala byc :-))))

  • 140. Data: 2009-04-16 07:02:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > No i wszystko mieszasz. Nie wiem czy specjalnie, ale chyba tak.

    Oczywiscie, ze spacjalnie - klasyka antyteizmu, wersja prymitywna.