  • 51. Data: 2009-04-13 20:02:39
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze. [ot]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@b...org> napisał w wiadomości
    news:grvu3n$cqj$1@news.interia.pl...

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > chyba nie trzeba brać nigdzie wykształcenia, tylko mieć zdrowy chłopski
    > rozum, zeby zauważyć, ze jakiekolwiek odmiany religii służyły tylko i
    > wyłącznie do zaspokojenia potrzeby władzy, opanowania i podporządkowania
    > sobie głupiego tłumu.

    Oczywiscie Arturze zawsze mozesz udowodnic, ze masz szersze choryzonty i
    np. wyjasnic nam na gruncie czysto materialistycznym fenomen wolnej woli.
    Dasz rade - czy wymiekniesz wykazujac iz caly Twoj swiatopoglad ogranicza
    sie jednak tylko do powielania ogolnie dostepnych, prostych schematow
    retorycznych?

  • 52. Data: 2009-04-13 20:08:46
    Temat: Re: Wesolych swiat drodzy grupowicze.
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > A czemu nie wierzysz w to co zostało wymyślone dawno ale nie tak dawno?
    > Przecież te pisma święte były setki razy modyfikowane przez kler i nie
    > wiadomo co tam zostało , a co dopisano i czy w ogóle.

    Etam, cienki bolek jestes. Lepsi od Ciebie sa klasyczni kreacjonisci - wg
    nich cala rzeczywistosc jest zafalszowana, bo Ziemia istnieje bodaj jakies
    5000 lat.

    > Jeszcze niedawno za podważenie płąskości ziemi byś spłonął na stosie :-)

    Wlasnie, wlasnie - niech niemcy przyjezdzaja i odpracuja u nas druga wojne
    swiatowa - wszyscy.

  • 53. Data: 2009-04-13 20:14:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Wiesz Kiki, ja bym Ci chetnie opowiedzial wiele, problem w tym ze Ciebie w
    > ogole nie interesuja odpowiedzi. Nie ma znaczenia co odpowiem, bo Ty bez
    > zastanowienia i tak znajdziesz jakies tam argumenty z programow
    > telewizyjnych.

    I na tym polega cala zabawa. Kiki to dosc powierzchowny antyteista - kopiuje
    troche prasowki i tyle. Z kikim mozna co najwyzej sie troche poprzekomarzac
    i tyle. Nie szukaj refleksji gdzie jej na pewno nie ma.

  • 54. Data: 2009-04-13 20:18:44
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > I na tym polega cala zabawa. Kiki to dosc powierzchowny antyteista -
    > kopiuje troche prasowki i tyle. Z kikim mozna co najwyzej sie troche
    > poprzekomarzac i tyle. Nie szukaj refleksji gdzie jej na pewno nie ma.

    Szacun.

    Pozdro.. TK

  • 55. Data: 2009-04-13 20:21:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > macie wiele wspólnego z kikim obaj nie potraficie dać se siana i popatrzeć
    > z dystansem.

    Masz racje co do tego, ze za duzo napisalem wiem to, ale traktuje to
    naprawde luzno.

    >sensem wiary jest wierzenie w to co ktoś wymyślił dawno temu i tyle.

    Moze wymyslil, a moze tak bylo, co kto woli.

    Pozdro.. TK

  • 56. Data: 2009-04-13 20:25:16
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Za wyjatkiem zbyt duzego chlania i 'nic nie robic' to
    > calkiem niezly przepis na szybka kariere, aczkolwiek
    > nie wszyscy tak startujacy dobiegna do mety.
    >
    > Niestety, zycie nie jest piekne i po paru latach leczysz
    > sie ze zludzen okresu mlodzienczego. Im szybciej sie
    > leczysz, tym mniej wystrzyzony bedziesz :)

    Och klasyka. Bardzo czesto slyszec mozna takie uzasadnienie od nierobow,
    ktorzy do niczego w zyciu nie doszli - uwielbiaja sobie dospiewac, ze sa
    biedni bo sa tak straszliwie uczciwi, bo przeciez by cos miec trzeba byc
    bucem, zlodziejem itp.

  • 57. Data: 2009-04-13 20:48:40
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Niestety, zycie nie jest piekne i po paru latach leczysz
    > sie ze zludzen okresu mlodzienczego. Im szybciej sie
    > leczysz, tym mniej wystrzyzony bedziesz :)

    Wiesz co, zwykle z ciekawoscia czytuje Twoje teksty, ten tez.:-)
    Zakladam po tym co napisales, ze wyleczyles sie z religii. Zatem nie wiem
    skad tak doskonala wiedza na temat golenia. Jak widze kazdy argument nawet
    ten najbardziej oczywisty da sie w ciekawy sposob zdeprecjonowac, albo
    obrocic o 180 stopni jego znaczenie. Cos co jest biale robi sie czarne.
    Przykre to, ze kosciol nikogo do niczego zlego nie namawia, wiec trzeba to
    jakos dorobic. :-)) Gdyby nie chodzilo o wiare to na pewno cechy ktore
    opisalem nie byly by czyms dziwnym tylko oczywistym. Przeciez sa oczywistym
    a Ty klasyfikujesz to w ciekawy sposob, ze sa jakby urabianiem tlumu w celu
    czerpania jakichs korzysci. Jakich to korzysci?? Mozna by przyjac, ze cale
    zycie z malymi przerwami chodze do kosciola i nie czuje sie golony w zaden
    sposob, pewnie dla tego ze mnie urobili, tylko nadal nie wiem do czego? Nikt
    do niczego mnie nie zmusza, ja nic nie musze poza tym ze ewentualnie chce.
    Przyrownywanie religii do jakiejs sekty to jakas paranoja. Dawno juz
    zauwazylem, ze zwykle najwiecej wiedza ci ktorzy nie maja z problemem nic
    wspolnego. Ze mnie kosciol pozytku wielkiego nie ma, a chodze bo chce, bo
    zasady tam uczone sa dla mnie czyms, czym kazdy z nas powinien sie kierowac.
    Nie widze w tym nic zlego. Kiki pisze ze to oczywiste. Cofajac sie wstecz
    kilka set lat oczywiste wcale nie byly. Nie zawsze zycie mialo wartosc a co
    dopiero mniej wazne sprawy. Skoro tak powinno byc to czemu trzeba placic
    paragonami?? Co jest ta tajemnica urabiania ciemnego ludu, niby po co kler
    mialby to robic?? Dla bogactwa?? Bez jaj, naciagane az smierdzi. Nic nie
    place na kosciol i nikt od tego nic nie uzaleznia. Hospicja to tez zapewne
    jakies drugie dno, ech szkoda gadac...

    Pozdro.. TK

  • 58. Data: 2009-04-13 21:02:15
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > Bez jaj, naciagane az smierdzi. Nic nie place na kosciol i nikt od tego
    > nic nie uzaleznia. Hospicja to tez zapewne jakies drugie dno, ech szkoda

    plonk :-)

  • 59. Data: 2009-04-13 21:15:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Masz racje co do tego, ze za duzo napisalem wiem to, ale traktuje to
    > naprawde luzno.

    > Moze wymyslil, a moze tak bylo, co kto woli.

    rozumiem ze w krasnoludki też wierzysz?

  • 60. Data: 2009-04-13 21:18:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > rozumiem ze w krasnoludki też wierzysz?