  • 1. Data: 2010-06-16 06:37:00
    Temat: Węzyki do wody
    Od: "Ellesine " <e...@N...gazeta.pl>

    Czy wężyki elastyczne, w oplocie stalowym, nadają się do podłączenia
    grzejnika łazienkowego? Jak wygląda sprawa ich trwałości? Czy ktoś ma jakieś
    negatywne doświadczenia?

  • 2. Data: 2010-06-16 07:53:51
    Temat: Re: Węzyki do wody
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Ellesine " <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wężyki elastyczne, w oplocie stalowym, nadają się do podłączenia
    > grzejnika łazienkowego? Jak wygląda sprawa ich trwałości? Czy ktoś ma
    > jakieś
    > negatywne doświadczenia?

    Z gumowymi daj sobie do ogrzewania spokój.

    Sa elastyczne 'wezyki' ze stali nierdzewnej. kosztuja tyle samo a sa tysiac
    razy pewniejsze.
    Wyglądają mniej więcej tak:
    http://www.famas.com.pl/f/sol2.jpg
    są dostępne w castoramach, leroyach i porzadnych sklepach instalacyjnych.
    Praktycznie niezniszczalne.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2010-06-16 15:42:51
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://www.famas.com.pl/f/sol2.jpg
    > są dostępne w castoramach, leroyach i porzadnych sklepach instalacyjnych.

    Zgadza się. Trzeba tylko uważać aby nie zniszczyć przy przykręcaniu - jak
    krzywo ułoży się rurka to kupa.
    A co do grzejnika - miałem kawałek prosty 10 czy 15cm ale nie w osi od
    grzejnika do przyłącza. Zastosowałem pexalu i dwie złaczki skręcane.
    Ale jak masz blisko ale pod kątem to już o 90 stopni ciężko to zagiąć.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2010-06-16 17:27:52
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Sa elastyczne 'wezyki' ze stali nierdzewnej. kosztuja tyle samo a sa tysiac
    > razy pewniejsze.
    > Wyglądają mniej więcej tak:http://www.famas.com.pl/f/sol2.jpg

    a to nie ma w środku gumy czy innego plastiku

    zamiast elastycznego wężyka lepiej dać takie chyba miedziane czy coś,
    ale już ładnie pochromowane rurki, które stosuje się do przyłączania
    armatury, ładnie się wygina, ale nie wiem czy przyłącza będą pasowały
    pozdrawiam
    s_13