  • 1. Data: 2012-03-26 18:44:34
    Temat: Wiącha kabli wychodzi ze ściany
    Od: Rentier <f...@g...com>

    Chcę podpiąć wszelaki sprzęt audio z TV.Kable puściłem pod płytami GK etc.
    Wychodzi mi teraz ze ściany wiązka 3 HDMi, jeden optyczny, jakieś
    cincze.Jak ogarnąć wywalony otwór w ścianie? Wsadzić jakąś puszkę i
    przyłożyć spreparowanym gniazdkiem? Jak to rozwiązać estetyczniej?

  • 2. Data: 2012-03-26 20:39:10
    Temat: Re: Wiącha kabli wychodzi ze ściany
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote in message
> [...]
    > cincze.Jak ogarnąć wywalony otwór w ścianie? Wsadzić jakąś puszkę i
    > przyłożyć spreparowanym gniazdkiem? Jak to rozwiązać estetyczniej?

    Ja bym się tak tym nie stresował tylko bym zapomniał o chowaniu kabli w
    ścianę. Za chwile będzie HDMI3, USB5, SATA12 i nie wiadomo co jeszcze.
    Raczej kup mebel żeby to dało się z tyłu schować i nie kombinuj :-)
    A ze dwa ethernety masz tam ?

  • 3. Data: 2012-03-26 21:11:09
    Od: 1cm <j...@g...com>

    Dnia Mon, 26 Mar 2012 18:44:34 +0200, Rentier napisał(a):

> [...]
    > cincze.Jak ogarnąć wywalony otwór w ścianie? Wsadzić jakąś puszkę i
    > przyłożyć spreparowanym gniazdkiem? Jak to rozwiązać estetyczniej?

    Wszystkie standardy gniazdek jakie wymieniłeś (+ wiele innych) występują
    jako moduły do ramek i puszek ściennych producentów takich jak Lindy,
    Decora, Melodika, etc.