  • 1. Data: 2011-11-28 10:13:52
    Temat: Wialo w nocy, ciekawe jak tam Kikiego dach?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uszanowanie

    U mnie prawie na wschodzie nie jest zle, a jak u Was?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2011-11-28 10:27:39
    Temat: Re: Wialo w nocy, ciekawe jak tam Kikiego dach?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Uszanowanie

    >U mnie prawie na wschodzie nie jest zle, a jak u Was?

    Mieszkam ze 30km od Kikiego, 2 5km od morza.
    Takiej wichury nie pamiętam jak dotąd. Najgorzej było od północy do 4 rano.
    Czasami miałem wrażenie ze dach chce mi zdjąć z chałupy.
    I druga sprawa- poddasza a właściwie wełna na poddaszach. Izolacja
    akustyczna marna a mam tej wełny 25cm. Wrażenia akustyczne przy takiej
    wichurze niezapomniane. Na parterze gdzie ściany murowane praktycznie cisza.
    Drugi dom będzie parterówka, normalny lany strop, żadnej wełny, żadnych
    gipskartonów.;)

  • 3. Data: 2011-11-28 10:30:16
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Uszanowanie

    >U mnie prawie na wschodzie nie jest zle, a jak u Was?

    Dodam jeszcze że szwagier 10km dalej niż ja mieszka i do 4 rano nie spal bo
    bał się że mu drzwi tarasowe wichura do domu wepchnie. Ale na szczęście
    wytrzymały
    No i on ma blachodachówke to o dach sie bardziej obawiał że odleci. U mnie
    dachówka to troche waży i nie działa jak żagiel.

  • 4. Data: 2011-11-28 10:31:33
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > cisza.
    > Drugi dom będzie parterówka, normalny lany strop, żadnej wełny, żadnych

    Hehe, ja nie spalem pol nocy. Nie lubie jak tak wieje. Niby nic, ale zawsze
    czlowiek czuje jakis niepokoj.
    W takich chwilach najlepiej kudysiom pod sklepem, bo i tak nic nie maja. :-)

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2011-11-28 10:39:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.11.2011 11:13, Maniek4 pisze:
    > Uszanowanie
    >
    > U mnie prawie na wschodzie nie jest zle, a jak u Was?

    U mnie (Młochów pod Nadarzynem pod Warszawą) tylko nieco mój
    szkieletorek drzwiami i oknami poskrzypywał.

  • 6. Data: 2011-11-28 10:42:15
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    >Hehe, ja nie spalem pol nocy. Nie lubie jak tak wieje. Niby nic, ale zawsze
    >czlowiek czuje jakis niepokoj.

    Dokładnie tak. Jak są takie wiatry to ja mam noc z głowy- nie mogę spać.
    Dzisiaj zasnełem ok 5nad ranem a zaraz wstawać trzeba było;)

    >W takich chwilach najlepiej kudysiom pod sklepem, bo i tak nic nie maja.
    >:-)

    U mojej mamy właśnie się dowiedziałem że antene satelitarną w nocy zdjęło
    razem z uchwytem i kawałkiem elewacji oraz kawałek opierzenia naderwany. Zaś
    więc czeka mnie łazenie po dachu;)

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 7. Data: 2011-11-28 10:42:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > zawsze czlowiek czuje jakis niepokoj.
    > W takich chwilach najlepiej kudysiom pod sklepem, bo i tak nic nie maja.

    Sprawdz czy solary nie zmienily miejsca zamieszkania.

  • 8. Data: 2011-11-28 10:46:30
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Hehe, ja nie spalem pol nocy. Nie lubie jak tak wieje. Niby nic, ale
    > zawsze czlowiek czuje jakis niepokoj.

    A już myślałem że tylko ja taki jakiś podenerwowany jestem jak dmucha.
    Aczkolwiek muszę się pochwalić że ostatnio u nas dmuchało na jesieni
    zeszłego roku. Ten rok u nas wyjątkowo spokojny.

    > W takich chwilach najlepiej kudysiom pod sklepem, bo i tak nic nie maja.
    > :-)

    Kartony im porozwiewa.

    Marek

  • 9. Data: 2011-11-28 11:00:42
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Uszanowanie
    >
    > U mnie prawie na wschodzie nie jest zle, a jak u Was?

    w dolnosląskiem własciwie luzik...

    b.

  • 10. Data: 2011-11-28 11:43:08
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    > U mnie prawie na wschodzie nie jest zle, a jak u Was?

    A u mnie cichutko... Jak rano dzieci odprowadzałem, to jakiś szum z gór
    się dało słyszeć, ale w dolince cisza.

    Teraz za to się ociepliło. Rano miałem -3,5 stC, a w południe już 7,2...
    plus. Teraz w słońcu nawet ciut ponad 9.

    Trochę wieje, ale raczej słabo. Większe wiatry tu bywały.

    pozdr
    Robert G.