  • 1. Data: 2009-03-20 19:03:14
    Temat: Widoczność kamienia granicznego...
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Mam pytanie...
    Czy kamień graniczny musi być widoczny?
    Kamień graniczny wkopany i z biegiem czasu przysypany przez rozjeżdżoną
    kołami samochodów ziemię.
    Właściciel sąsiedniej działki wezwał nadzór budowlany. Czy jest jakiś
    przepis o obowiązku widoczności kamienia granicznego?

    Wąski.

  • 2. Data: 2009-03-20 20:34:02
    Temat: Re: Widoczność kamienia granicznego...
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Właściciel sąsiedniej działki wezwał nadzór budowlany. Czy jest jakiś
    > przepis o obowiązku widoczności kamienia granicznego?

    A czy nie taka jego rola, żeby był widoczny?

    --
    Mariusz

  • 3. Data: 2009-03-20 20:48:24
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Mariusz pisze:

    > A czy nie taka jego rola, żeby był widoczny?

    Był widoczny - ale przestał...
    I to nie z mojej winy, ponieważ utrzymanie drogi należy do tego gościa.
    A droga jest jak CamelTrophy... szczególnie po deszczu lub roztopach...

  • 4. Data: 2009-03-20 21:11:55
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > A czy nie taka jego rola, żeby był widoczny?

    niekoniecznie

  • 5. Data: 2009-03-21 10:42:31
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    WaskiDiver wrote:
> [...]
    > rozjeżdżoną kołami samochodów ziemię.
    > Właściciel sąsiedniej działki wezwał nadzór budowlany.

    i co myśli że ten nadzór zrobi? :)

    przecież ich kamienie graniczne nie obchodzą.

    powinien wezwać sobie geodetę niech mu odtworzy kamień.

  • 6. Data: 2009-03-21 11:01:10
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    WaskiDiver pisze:
> [...]
    > Właściciel sąsiedniej działki wezwał nadzór budowlany. Czy jest jakiś
    > przepis o obowiązku widoczności kamienia granicznego?

    Wezwał nadzór, jeszcze powiedz, że przyjechali :) Gdybyś wykopał ten
    granicznik to miałbyś problem i nie nadzór by karał za to. Takich rzeczy
    ja bym nie tykał. Ważne, żeby był. Są też np. w lasach takie rzeczy i co
    leśniczy liście zmiata z tego? Jak przebiega tam jakaś granica to
    wkopana może być rurka albo butelka :).

  • 7. Data: 2009-03-22 13:12:29
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Właściciel sąsiedniej działki wezwał nadzór budowlany. Czy jest jakiś
    > przepis o obowiązku widoczności kamienia granicznego?

    Widoczny - nie. Ale znaku nie można niszczyć. Jeśli ktoś świadomie jeździ
    samochodem po znaku to można wezwać policję.

  • 8. Data: 2009-03-22 19:39:03
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > i co myśli że ten nadzór zrobi? :)

    Tego nie wiem...:)

    > powinien wezwać sobie geodetę niech mu odtworzy kamień.
    Ale kamień jest, tyle, że niewidoczny bo przysypany 10-15 cm ziemi.

  • 9. Data: 2009-03-22 19:41:09
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Widoczny - nie. Ale znaku nie można niszczyć. Jeśli ktoś świadomie
    > jeździ samochodem po znaku to można wezwać policję.

    Nikt po nim nie jeździ...
    Musze przejechać obok niego ale z biegiem czasu i stopnia plastyczności
    ziemi po opadach - przysypał się nią...

  • 10. Data: 2009-03-22 19:42:19
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    detektyw pisze:

> [...]
    > ja bym nie tykał. Ważne, żeby był. Są też np. w lasach takie rzeczy i co
    > leśniczy liście zmiata z tego? Jak przebiega tam jakaś granica to
    Dostałem pismo,że przyjadą 1 kwietnia... i nie jest to prima aprilis...:)