  • 11. Data: 2009-01-09 01:06:22
    Temat: Re: Widok z wczoraj
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Jacek "Plumpi"" <p...@w...pl> wrote in message
    news:gk5ss5$2jf$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja osobiście bym aż tak nie panikował jeżeli chodzi tylko i wyłacznie o
    > samo klejenie i kołkowanie styropianu.

    Zapewne kładli na placki więc od spodu wiało tak samo jak nad więc żadna to
    sprawa. A po drugie ściana była zimna, skurczona, jak dostanie troszkę
    ciepła to cały ten klej odpadnie

  • 12. Data: 2009-01-09 01:08:34
    Od: "kiki" <...@...c>

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message

    > I walizke na paragony.:-))

    Tak tak, ty się śmiej ale jak ci coś po drodze spitolą to sam te paragony im
    wręczysz. Inaczej nie idzie z nimi. Pamiętaj bez awantur, rozmawiacie o
    fuszerce, drugi materiał i paragony jako zapłatę :-)

  • 13. Data: 2009-01-09 09:17:38
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

> [...]
    > im wręczysz. Inaczej nie idzie z nimi. Pamiętaj bez awantur, rozmawiacie o
    > fuszerce, drugi materiał i paragony jako zapłatę :-)

    Kiki, ja sie nie smieje, ale to jest juz po prostu kultowy tekst. Bedzie zyl
    wlasnym zyciem nie zaleznie od tego co kto mysli o jego autorze. Tu nie tyle
    chodzi o Ciebie co o sam tekst, podobnie audyt termowizyjny. :-))

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-01-09 13:35:27
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Maniek4 pisze:

> [...]
    > wlasnym zyciem nie zaleznie od tego co kto mysli o jego autorze. Tu nie tyle
    > chodzi o Ciebie co o sam tekst, podobnie audyt termowizyjny. :-))

    A ja myślę, ze postać kikiego ma szanse przejść do historii polskiego
    USENETU podobnie jak Arnold Buzdygan czy Adaś Płaszczyca, którego tu
    serdecznie pozdrawiam :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 15. Data: 2009-01-09 15:16:05
    Od: "kiki" <...@...c>

    "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> wrote in message

    > A ja myślę, ze postać kikiego ma szanse przejść do historii polskiego
    > USENETU podobnie jak Arnold Buzdygan czy Adaś Płaszczyca, którego tu
    > serdecznie pozdrawiam :)

    Chyba do nich mi daleko :-) Po drugie nie za bardzo masz się z czego
    nabijać, tylko z zemsty paragona :-)

  • 16. Data: 2009-01-09 15:45:02
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    > Chyba do nich mi daleko :-) Po drugie nie za bardzo masz się z czego
    > nabijać, tylko z zemsty paragona :-)
    Zastrzegam sobie prawa autorskie do stwierdzenia "zemsta paragona";))

    Krzysiek

  • 17. Data: 2009-01-09 16:51:01
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Zastrzegam sobie prawa autorskie do stwierdzenia "zemsta paragona";))

    A jezeli place co w ZAIKS'ie, to mam prawo uzywac?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 18. Data: 2009-01-09 19:44:00
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    kiki pisze:

    > Chyba do nich mi daleko :-) Po drugie nie za bardzo masz się z czego
    > nabijać, tylko z zemsty paragona :-)

    No i z kamery termowizyjnej z ogniwem kriogenicznym :D

  • 19. Data: 2009-01-09 20:13:34
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A jezeli place co w ZAIKS'ie, to mam prawo uzywac?? :-)

    Co mi po ZAIKSie, ja Tyskie ew. Luksusową piję;))

    Krzysiek

  • 20. Data: 2009-01-09 20:18:21
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    > Co mi po ZAIKSie, ja Tyskie ew. Luksusową piję;))

    Dobra nie pytalem. :-)

    Pozdro.. TK