  • 131. Data: 2013-07-05 22:46:06
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 05 Jul 2013 13:19:09 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > No i piwa nie nosi z lodowki ;(
    > pozdr.

    jak nie jak tak :)
    http://youtu.be/XOjdnLeExIs?t=30s

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2013-07-06 00:07:47
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 22:46:06 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > jak nie jak tak :)
    >
    > http://youtu.be/XOjdnLeExIs?t=30s

    Genialne :) Ale moj spryciarz by mi co drugie sam wypijal bo lubi :/
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 133. Data: 2013-07-06 13:01:46
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-07-04 13:53, Ergie pisze:

    > 2*12*130 = 520

    Popsuty kalkulator ;), a to sprawia, że reszta wyliczeń może być
    równie dokładna.

    Każdy wydaje inne pieniądze na utrzymanie i konsumpcję, więc
    "policzalność" tego utrzymania dla jednostki, rodziny, czy dziecka nigdy
    nie będzie możliwa.

  • 134. Data: 2013-07-08 01:19:19
    Od: Bula <b...@s...onet.pl>

    Witam,

    > [ciach]
    >
    > Niani nie mieliśmy, ze żłobka nie korzystaliśmy.

    To kto opiekowal sie dzieckiem ?

    > Nie, to Wy macie drogo :-)
    >
    > Jakbyśmy mieli tyle płacić za przedszkole to pewnie żona by zrezygnowała
    > z pracy.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ergie

    Bula

  • 135. Data: 2013-07-08 01:36:45
    Od: Bula <b...@s...onet.pl>

    Witam,

    > Mam trójkę dzieci. (w tym dwoje w wieku przedszkolnym) i gdyby mnie to
    > miało tyle kosztować, to nie miałbym domu ani wakacji, a mam :-)

    Pytanie ile zarabiasz itd.

    > 2*12*130 = 520

    130zl za miesiac ?
    Jakim cudem, pokaz mi w polsce gdzie jest przeszkole/zlobek za 130zl
    miesiecznie.

    U mnie mala idzie do zlobka.

    1000zl - w cenie zawarte jest jedzenie plus zlobek czynny od 7 do 17.

    To na rok Daje 12.000zl,

    U ciebie gdybys dobrze obliczyc 2*12*magiczne 130zl = 3120, jak tylko
    pokazesz mi gdzie jest przedszkole za 130zl za caly dzien.

    > łącznie poniżej tysiąca rocznie dla całej trójki

    To jak nie choruja.
    Zwykla wizyta to 100zl. Nie mowie juz o lekach.

    > Najdroższe są buty, niech będzie zmieniane trzy razy do roku. 3*3*100 =
    > 900.

    Mala nie dawno zaczela chodzic, odpowienie buty dla ksztalotwania nogi
    to wydatek min 130zl. A malej noga rosnie juz 3 raz zmieniamy buty.
    Licze, ze do konca roku jeszcze 2 zmiany beda.

    Moze w 1000zl sie zamkniemy.

    > Przyjmijmy że pozostałe ubranka kosztują tyle samo (w rzeczywistości
    > mniej) = 900

    Duzo mamy od znajomych, ale kazdy glupi ciuch to 20-50zl.

    > Najmłodszy dostaje kaszki (ok. 50zł / mc) starsi jedzą z nami (niech
    > będzie 200zł / mc) łacznie 3000

    Jak byla na mleku, bo cycki szybko sie skonczyly to 50zl szla na tydzien
    samego mleka. A gdzie reszta.
    Trzeba liczyc 200zl na miesiac, teraz juz mniej bo domowe obiady ida :)

    > Pieluchy dla najmłodszego to około 100zł / miesiąc czyli dodatkowy 1200

    Cen nie znam i nie wiem ile idzie.

    > Do tego gry, zabawki, farbki, kredki itp. - kilkanaście zł/ mc na każde
    > dziecko. Łącznie 3*15*12 = 540zł

    Dla malucha glupia zabawka to 50zl, dobrze ze chociaz misiaki sa tanie :)

    > Do tego wyjazdy do aquaparku, zoo, kina itp niech będzie 100zł /
    > miesiąc. czyli 1200

    Za mala to na to jeszcze, choc powoli robimy przymiarke na basen, pewnie
    wyjdzie 50zl za wizyte.

    > Suma 9260zł czyli blisko wspomnianych 10 tysięcy.. tyle że to dotyczy
    > trójki dzieci :-)

    Byly bledy w wyliczeniach i straszne masz dziwne stawki.

    > Uprzedzając tak pominąłem takie rzeczy jak nosidełko, łóżeczko czy
    > wózek, bo jest to jednorazowy wydatek i z zapasem pokrywa go becikowe.

    1000zl za becikowego to idzie na zastrzyki i lozeczko. Naprawde
    zaskakuja mnie twoje rachunki.

    Nawet nie sumuje bo sam zlobek to 12.000zl rocznie
    Aha wazna rzecze - Miejsce akcji Szczecin.

    Bula

  • 136. Data: 2013-07-08 03:49:55
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 01:36:45 UTC+2 użytkownik Bula napisał:

    > 1000zl za becikowego to idzie na zastrzyki i lozeczko. Naprawde
    > zaskakuja mnie twoje rachunki.

    Nie mam dzieci ale mam kolezanki, ktore maja dzieci i rzeczywiscie - ostatnia
    kupila wozek za 3500 pln. Nigdy sie specjalnie tym nie interesowalem ale
    zawsze mnie zaskakuje cena wozkow - zawsze jest b. wysoka:) Wiec za te 1000 pln
    to przypuszczam ze faktycznie cudow sie nie kupi :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 137. Data: 2013-07-08 22:44:59
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2013-07-08 03:49, Adam pisze:

> [...]
    > zawsze mnie zaskakuje cena wozkow - zawsze jest b. wysoka:) Wiec za te 1000 pln
    > to przypuszczam ze faktycznie cudow sie nie kupi :)

    Kupiliśmy wózek w okolicy 1200zł. Składa się tak, że z gondolą w samym
    bagażniku mieściliśmy (co prawda kombi, ale i tak niewiele miejsca
    zajmował). Spacerówka w komplecie. Jeden z fajniejszych, najlżejszych i
    zwinniejszych na rynku.
    Siostra żony kupiła taki sam, w tej samej cenie, rok później, ale z
    fotelikiem samochodowym w zestawie.
    Znajomi kupili właśnie ten sam w tym roku i byli zdziwieni, że i my
    mamy ten wózek (2010).
    A jak oglądam wózki za 3500, to w głowie mi się nie mieści, co on musi
    mieć, żeby chcieć tyle za niego zapłacić (po za designem). No, chyba, że
    pieniądze nie grają roli, to i łóżeczka włoskie po 20 tys. można kupić,
    ale skoro jest wątek becikowego i ekonomii, to raczej nie o tym
    rozmawiamy? ...
    Widocznie masz takie towarzystwo, że je stać na 3500 na wózek, albo tak
    bezmyślnie wydaje pieniądze. Sorry winnetou! ;)

  • 138. Data: 2013-07-08 22:49:05
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 03:49:5

> [...]
    >
    > zawsze mnie zaskakuje cena wozkow - zawsze jest b. wysoka:) Wiec za te 1000 pln
    >
    > to przypuszczam ze faktycznie cudow sie nie kupi :)

    No właśnie za 1000 zł już coś się kupi, ale nie na tyle fajne, żeby móc
    się pochwalić w pracy, albo koleżankom na "fitnessie"

  • 139. Data: 2013-07-08 23:13:29
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 lipca 2013 22:44:59 UTC+2 użytkownik RD napisał:

    > Widocznie masz takie towarzystwo, �e je sta� na 3500 na w�zek, albo tak
    > bezmy�lnie wydaje pieni�dze. Sorry winnetou! ;)

    Spoko, spoko. Mozna tez tak kochac dzieciaka ze chce sie dla niego
    wszystko co najlepsze :) Choc akurat kolezanka od wozka za 3500 na brak
    kasy nie narzeka :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 140. Data: 2013-07-09 08:26:27
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Mon, 8 Jul 2013 13:49:05 -0700 (PDT), r...@g...com
    napisał(a):

    > No właśnie za 1000 zł już coś się kupi, ale nie na tyle fajne, żeby móc
    > się pochwalić w pracy, albo koleżankom na "fitnessie"
    +1. :-)
    To raczej chodzi o pochwalenie się przed innymi "babonami wózkowymi".

    --
    Franc