  • 81. Data: 2013-07-03 11:33:08
    Temat: Re: Wielkość domu a wielkość mieszkania
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:51d3e66e$0$1455$65785112@news.neostrada.pl...

    > To skąd to mieszkanie za 5 baniek na które jak ojciec donosi sama sobie
    > zarobiła. A gdzie reszta, ciuchy samochód, wystawne życie drogie wakacje?

    Nie pytaj mnie bo ja nie wiem, co ona ma gdzie i za ile. Tylko gdzies
    uslyszalem, ze blog daje pol banki. Domyslam sie, ze dopiero teraz tyle
    daje.

  • 82. Data: 2013-07-03 12:49:06
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 3 Jul 2013 11:04:20 +0200, Ghost napisał(a):

    > Look at yourself: zaczales sie chwalic, ze zarabiales na wlasnych legalnych
    > matarialach, po czym udowodnilem Ci, ze niekoniecznie na wlasnych i w
    > dodatku nielegalnych.

    Człowieku, niczego nie udowdniłeś poza tym, że wychodzisz na pieniacza.
    Adam napisał Ci wyraźnie - że ktoś tak samo uważał (nielegalne materiały) a
    Sąd w oparciu o opinię biegłego oddalił taki zarzut. Czego więcej chcesz?
    Trzeba było ruszyć 4-litery i coś zaczać robić w życiu, a nie się
    przypierdzielać.

    Z mojej strony PLONK.

    --
    Franc

  • 83. Data: 2013-07-03 12:49:14
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 11:04:20 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Look at yourself: zaczales sie chwalic, ze zarabiales na wlasnych legalnych
    > matarialach, po czym udowodnilem Ci, ze niekoniecznie na wlasnych i w

    Udowodniles? :D Nawet ich nie widzac na oczy. Mam nadzieje, ze nie jestes
    sedzia :)

    > dodatku nielegalnych. W odpowiedzi na to probujesz znalezc jakies moje posty
    > sprzed czterech lat, ktore w Twojej wyobrazni cos tam maja dowodzic na moj
    > temat. Gdy sie okazuje, ze nie dowodza, to szukasz czegos innego.

    Alez okazuje sie, ze dowodza. Myliles sie. To swietny dowod na to, ze
    Twoich rad nie mozna traktowac serio :)

    > Nerwy Ci od jakiegos czasu puszczaja :-DDDD

    Ha ha :) Tak samo jak nie potrafisz prawidlowo wyrokowac na odleglosc -
    tak samo nie potrafisz wyczuwac nastrojow zdalnego rozmowcy :)
    Denerwowac sie na trola sieciowego? Musialbym na glowe upasc. Takie rzeczy
    to ja moze robilem w '96 na IRCu jak mialem 15 lat :) Dzis moim glownym
    zmartwieniem jest kolor oleju jaki wybrac na moj nowiutki drewniany taras ;)
    A te usmieszki serio odzwierciedlaja moj nastroj i zero w nich ironii!
    Urlop sie zaczal :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 84. Data: 2013-07-03 13:21:58
    Od: <m...@g...com>

    ps.com...

    >Takie rzeczy to ja moze robilem w '96 na IRCu jak mialem 15 lat :)

    Nie żebym coś do Ciebie miał ale w tak młodym wieku miałeś dostęp do
    serwerów uczelnianych? Bo tylko tam wtedy możliwe było skorzystać z tego
    dobrodziejstwa.

  • 85. Data: 2013-07-03 13:31:23
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 3 lipca 2013 13:21:58 UTC+2 użytkownik m...@g...com napisał:

    > Nie �ebym co� do Ciebie mia� ale w tak m�odym wieku mia�e� dost�p do
    > serwer�w uczelnianych? Bo tylko tam wtedy mo�liwe by�o skorzysta� z tego
    > dobrodziejstwa.

    A skad - 0202122 powstal wlasnie w '96. Wdzwanialem sie Zoltrixem 14,400kbit :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 86. Data: 2013-07-03 13:40:14
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Ergie wrote:

    > c) ci, którzy wcale nie maja więcej od innych ale dobrze gospodarują tym
    > co mają.

    Czyli (a). Nie wnikam, skąd mają.

    > Moim zdaniem najliczniejsza jest grupa osób które się naczytały albo
    > nasłuchały bzdur jakoby pierwszy rok życia dziecka kosztował 10 tyś, a
    > później tylko drożej

    A nie kosztuje? Rok mojego kosztuje więcej, a w pampersy nie robię. :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 87. Data: 2013-07-03 14:18:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Wed, 3 Jul 2013 11:04:20 +0200, Ghost napisał(a):
    >
    > Adam napisał Ci wyraźnie - że ktoś tak samo uważał (nielegalne materiały)
    > Sąd w oparciu o opinię biegłego oddalił taki zarzut. Czego więcej chcesz?

    Od ciebie nic nie chce poza tym, ze masz problem z czytaniem. Ze
    zrozumieniem.

  • 88. Data: 2013-07-03 14:19:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

    >Udowodniles? :D

    Tak. Bazujac na Twoich zeznaniach :-DDDDD

  • 89. Data: 2013-07-03 14:20:46
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    ToMasz wrote:

    > niestety, odejdzie ona z tego domu, bo dwie rodziny się nie zmieszczą.

    Niestety? Módl się, żeby odeszła, bo jak nie odejdzie, to
    się zacznie mortal kombat. :-> Strefa buforowa musi być,
    w przeciwnym razie kończy się to smutno. Znów statystyka.

    > PS chcę wybudować dom. płaski dach, zero salonu, przygotowany na
    > 2rodziny/2 pokolenia.

    Jak chcesz córce wybudować dom, to wybuduj. Kilometr+ od swojego.
    Dla jej i własnego dobra.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 90. Data: 2013-07-03 14:25:19
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    ToMasz wrote:

    > jak ma 19 lat - masz racje. jak ma 30 i rodzą się dzieci - babcie się
    > przydają. jak ma 50 i trzeba się opiekować seniorami - fajnie by ich
    > było mieć pod ręką.

    Ale "pod reką" niekoniecznie trzeba brać dosłownie. Jeżeli
    w domu będą zamieszkiwały dwie rodziny o istotnie różnych
    potrzebach, co wynika choćby z różnicy wieku, to się to
    skończy pojedynkiem na sztachety, bo musi. Albo udawaniem,
    że jest fajnie.

    Pozdrawiam, Piotr