  • 1. Data: 2009-01-16 08:37:05
    Temat: Wilgotność i prace remoentowe
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    Witam,
    przeglądając grupę znalazłem informację iż aby robić remont mieszkania, tzn. panele,
    drzwi, meble wilgotność musi być na poziomie 40 - 50 %.
    Natomiast czy mogę zacząć remont od płytek i sufitów podwieszanych gdy wilgotność
    powietrza wynosi około 80 - 90 % ?
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2009-01-16 10:41:49
    Temat: Re: Wilgotność i prace remoentowe
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 16 Jan 2009 09:37:05 +0100, Piotrek napisał(a):

> [...]
    panele, drzwi, meble wilgotność musi być na poziomie 40 - 50 %.
    > Natomiast czy mogę zacząć remont od płytek i sufitów podwieszanych gdy wilgotność

    Plytki tak, sufity podwieszane nie.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-01-16 18:01:40
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Piotrek"
    >gdy wilgotność powietrza wynosi około 80 - 90 % ?

    Ale przy jakiej temp. Bo jak w niskiej to wystarczy podgrzać i wilgotność
    spadnie. Wykres Moliera.

    Robert

  • 4. Data: 2009-01-19 05:59:37
    Od: "Piotrek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Piotrek"
    >
    > Ale przy jakiej temp. Bo jak w niskiej to wystarczy podgrzać i wilgotność
    > spadnie. Wykres Moliera.

    Witam,
    przy temp. od 7 do 15 C. To jest nowy budynek, i na razie wilgotność utrzymuje się na
    takim poziomie (w tych temp.).
    Pozdrawiam
    Piotr