  • 1. Data: 2010-07-21 16:25:56
    Temat: Wiruje pralka i podłoga drga
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.
    Wstawiłem do łazienki pralkę Polara ładowaną od góry. I nie wiem co
    jest grane ale jak wiruje to po podłodze czuję dość mocne wibracje.
    Wczesniej miałem zwykłą od frontu i nie było takiego czegoś.
    Na ziemi mam płytki.
    A .... czy moze to miec cos wspólnego z tym ze pod całą pralkę włożłem
    taki kawałek wycieraczki dywanowej, dość twardej. Na poczatku myslałem
    ze to moze tłumić troche chałas, ale czy to to był dobry pomysł.
    Pralka jest wypoziomowana.

  • 2. Data: 2010-07-21 16:37:29
    Temat: Re: Wiruje pralka i podłoga drga
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    W dniu 21.07.2010 18:25, slawek7 pisze:
> [...]
    > taki kawałek wycieraczki dywanowej, dość twardej. Na poczatku myslałem
    > ze to moze tłumić troche chałas, ale czy to to był dobry pomysł.

    Zdjąłeś blokady z bębna?

  • 3. Data: 2010-07-21 17:17:19
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Tak jako pierwsze

  • 4. Data: 2010-07-21 19:14:57
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

[...]

    Ja mam Polara LTS 1085 (ładowana od góry) od ponad 10 lat i dokładnie ten
    sam problem. Teraz to już pewnie łożyska wybite, ale jak była nowa to też
    była bardzo głośna. Szczególnie jak się nie równo wsad ułożył. Czasem jak w
    początkowej fazie prania słyszę że silnik nie kręci równomiernie tylko jakby
    pod dużym obciążeniem to wyłączam na chwilę pralkę i poprawiam rozłożenie
    wsadu w bębnie (trochę pomaga), no ale ogólnie to nie o to chodzi żeby nad
    "automatem" stać i poprawiać. Kupił bym jakąś nową, no ale ta nie chce się
    zepsuć na dobre. Podsumowując, nigdy więcej pralki Polar. Ja niestety ze
    względu na bardzo małą łazienkę nie mogę wstawić pralki z okienkiem.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2010-07-21 20:05:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 21 Lip, 18:25, slawek7 <s...@w...pl> wrote:
> [...]
    > jest grane ale jak wiruje to po podłodze czuję dość mocne wibracje.
    > Wczesniej miałem zwykłą od frontu i nie było takiego czegoś.

    To chyba cecha szczególna tych pralek, teściowa miała taką i jej
    skakała po pralni,
    miarka się przebrała jak pewnego dnia zobaczyli że 4 kafelki są
    strzaskane :>
    Przywiozłem jej miele od okupanta za małe pieniądze i chodzi
    wyśmienicie ;)

    Pzdr.
    L.

  • 6. Data: 2010-07-21 20:39:21
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    > zepsuć na dobre. Podsumowując, nigdy więcej pralki Polar. Ja niestety ze
    > względu na bardzo małą łazienkę nie mogę wstawić pralki z okienkiem.

    My mamy od około 7 lat pralkę ładowaną od góry Candy (1000obr).

    Podstawa to poprawne wypoziomowanie , tak aby stała bardzo stabilnie.

    U nas pralka nie przesuwa się nawet na milimetr. Oczywiście wprowadza spore
    wibracje jak każda ładowana od góry i w miarę hałasuje , ale nic złego się
    nie dzieje i nie wędruje po łazience ;)

    Osobiscie uważam że coś nie tak z poziomowaniem Polara , bo pralka musi stać
    stabilnie i nieruchomo ...

  • 7. Data: 2010-07-22 05:10:42
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Sprawdzałem poziomicą i jest idealnie z każdej strony.
    Własnie nie wiem tylko czy na fakt że podłoga mi drga ma wpływ to że
    postawiłem ja na tym chodniczku. Jest to taka typowa wycieraczka do
    drzwi, z tym że nie gumowa tylko taka z wykładzina i bardzo malym
    włoskiem, taka ala wykładzina.
    Piszecie że chałasuje, to nie jest takie może straszne do
    przyzwyczajenie mi bardziej chodzi o to czy u Was też jak pralka
    wiruje i stoicie koło niej na podłodze z płtykami to pod nogami
    czujecie dziwne wibracje?. Bo najbadzie to te wibracje sie pewnie
    rozchodza po sąsiadach, a że ja dużo piorę to często uzywam i jak to
    będzie się tak rozchodzić to zaraz się do mnie ktoś przyczepi

  • 8. Data: 2010-07-22 05:32:04
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > Sprawdzałem poziomicą i jest idealnie z każdej strony.

    A nóżki są na max wykręcone tak by nawet nie było milimetra szpary
    pomiędzy gumką na nóżce a podłożem ?

    Podłoże musi być stabilne. Czyli pralka powinna stać na podłożu
    płaskim i twardym. Idealnie aby stała na kaflach.
    Żadnych chodniczków , bo one mogą się przesuwać ...

    Jeśli podłoże nie będzie stabilnie to i pralka nie będzie stabilna.

    Co do hałasu to największy hałas jest jak pralka u mnie wkręci się na
    1000obr , ale to zupełnie normalne , po prostu taka konstrukcja ...

    Po zamknięciu drzwi w łazience (łazienka malutka) pralki prawie nie
    słychać. Robi się bardziej słyszalna podczas odwirowania ...

  • 9. Data: 2010-07-22 05:37:03
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Oj tego jak są odkęcone nogi to nie wiem, bo polar ma regulację tylko
    tych z przodu. Po tym chodniku to sie nie przesuwa, ale go zabiorę. Ja
    też mam małą łazienke i stąd ta pralka. na razie brak drzwi w łazience
    więc chałas się roznosi.
    A czy u Ciebie drga podłoga? nie wiem jak to opisać ale pod stopami
    czuję takie dziwne wibracje.

  • 10. Data: 2010-07-22 05:59:04
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com>

    > A czy u Ciebie drga podłoga? nie wiem jak to opisać ale pod stopami
    > czuję takie dziwne wibracje.

    Na pewno są jakieś wibracje bo przecież pralka wprowadza pewne
    wibracje.

    Szczerze mówiąc nie mam pojęcia , bo jakoś mnie to nie interesowało ;)

    Na pewno dobrze wypoziomowane pralka , stojąca na stabilnym podłożu
    nie ma prawa się przesuwać ..
    Jak się przesuwa to automatycznie wprowadza dużo większe wibracje i
    głośniej pracuje.