  • 11. Data: 2010-06-29 05:13:36
    Temat: Re: Wkład kominkowy - tani ?
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    wiadomości news:c1.01.3LlJ3f$Ij4@mike.oldfield.org.pl...
    > Musiałbym zrobić, a to dopiero za tydzień będzie możliwe. Tyle, że u mnie
    > to jedyną dobudówka jest ten podest - trzy warstwy cegieł oraz, co ważne,
    > kanał nawiewny w podłodze z wyjściem bezpośrednio pod piecem.
    > ściana z tyłu to komin z kondygnacji niższych, do tego bramowy, który był
    > otynkowany i pokryty tapetą z bąbelkami (hgw, jak się nazywa), który to
    > tynk zaczynam skuwać, bo chcę odsłonić cegły.

    Jeżeli to tylko tapeta, to nie jestem zainteresowany. Myślałem, że to jakaś
    fajna kombinacja kamienia i tynku. Z racji tego, że koza będzie stała
    bezpośrednio przy ściania tapeta jest raczej kiepskim rozwiązaniem.

    Tomasz

  • 12. Data: 2010-06-29 05:49:22
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    > To nie b�dzie szybkiego rozgrzewania.

    ???

    Możesz rozwinąć myśl ?

  • 13. Data: 2010-06-29 07:28:09
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    doswiadczenie moje i znajomego:
    ja kupilem wklad w leroy za ok 1400-1500 jakiejs tam francuskiej firmy (nie
    pamietam teraz co to bylo). uzywam ostro i niezgodnie z instrukcja - nie do
    zniszczenia.

    znajomy kupil cos kolo 1kpln to taka blacha co jest nad paleniskiem sie tak
    rozdęła, że zajmowała połowe paleniska + cos tam jeszcze pękło.....
    dolicz koszt montazu i demontazu przy awarii - nie oplaca sie na wkladzie
    oszczedzic
    serio. mija sie to z celem