  • 21. Data: 2020-11-09 08:34:18
    Temat: Re: Wkrętarka - jaka z sensownym wsparciem?
    Od: Kris <k...@g...com>

    >niedziela, 8 listopada 2020 o 23:03:48 UTC+1 yabba napisał(a):
    >Jak się zepsuje będzie
    > problem z serwisem.
    Póki co w Lidlu nie ma problemu z serwisem. Gwarancja 3-5(w zależności od sprzętu)
    lat licząc od daty z naklejki urządzenia.
    Zgłaszasz na infolinie i przysyłają nowy sprzęt

  • 22. Data: 2020-11-09 08:36:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 listopada 2020 18:35:53 UTC+1 użytkownik heby napisał:

    > Co obecnie małego i amatorskiego kupić aby:
    https://www.lidl-sklep.pl/p/parkside-wiertarko-wkret
    arka-akumulatorowa-pbsa-12-d4-z-akumulatorem-i-ladow
    arka/p100311480

    Najlepsza wkrętarka do drobnych prac. Zdejmowane futerko fajna sprawa.
    Mała zgrabna, dokup drugą baterię i będzie super.

  • 23. Data: 2020-11-09 09:22:28
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Sunday, November 8, 2020 at 11:03:48 PM UTC+1, yabba wrote:

    Ja tez lubie sprzet lidlowy, dzial OK, gwarancja 3 lata

    > Wady:
    > - uchwyt łapie wiertła dopiero od 2,5-3 mm wzwyż,

    Wlasnie sprawdzilem, moja wiertarko-wkretarka PABS 20-Li D4 (2 biegi bez udaru) lapie
    1mm (mniejszego nie mam)

    > Są też wkrętarki udarowe z uchwytem sześciokątnym tylko do bitów z
    > momentem chyba 200 Nm.

    Takie cos tez mam, wkreca "wszystko", np. ASSY 4x50 WURTHa bez nawiercania, jesli w
    zwyklym konfirmatcie potrzeba leb schowac, to dociagnie ;)
    Z drugiej strony jak drewno za twarde i nie bardzo wchodzi, to potrafi srube
    ukrecic...

  • 24. Data: 2020-11-09 12:20:37
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Lidl ma dwie 20V wkretarki (ta druga to chyba wiertarko wkretarka). Ta
    > podstawowa jest jednak bardzo mocna i trzeba uwazac, dochodzi do 200Nm,
    > latwo co nieco ukrecic.
    > Ja uzywam tez malego boscha 12V, jest zajebisty (ok 100Nm) spoko kola
    > sie nim nawet odkreca/przykreca.

    przecież mają wszystkie sprzęgła regulowane - możesz mocno a możesz i
    słabo - co kto potrzebuje

  • 25. Data: 2020-11-09 13:34:07
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 09-11-2020 o 08:34, Kris pisze:
    > Póki co w Lidlu nie ma problemu z serwisem. Gwarancja 3-5(w zależności od sprzętu)
    lat licząc od daty z naklejki urządzenia.
    > Zgłaszasz na infolinie i przysyłają nowy sprzęt

    Dobrze wiedzieć, że gwarancja jest tak długa. Myślałem, że tylko 2 lata.
    Chodziło mi bardziej o serwis pogwarancyjny. Liczę się z tym, że po
    którymś upadku coś pęknie i dobrze byłoby bez problemu móc dokupić np.
    części obudowy, przekładnie, włączniki, silnik.

    yabba

  • 26. Data: 2020-11-09 13:39:52
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 09-11-2020 o 09:22, WS pisze:
> [...]
    >
    > Ja tez lubie sprzet lidlowy, dzial OK, gwarancja 3 lata

    > Wlasnie sprawdzilem, moja wiertarko-wkretarka PABS 20-Li D4 (2 biegi bez udaru)

    Ja mam wkrętarkę z pierwszych serii z futerkiem "plastikowym", a na
    stronie widzę, że teraz mają uchwyt w pełni metalowy. Pewnie z tego
    wynika różnica.

> [...]
    zwyklym konfirmatcie potrzeba leb schowac, to dociagnie ;)
    > Z drugiej strony jak drewno za twarde i nie bardzo wchodzi, to potrafi srube

    yabba

  • 27. Data: 2020-11-09 13:56:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 9 listopada 2020 13:34:15 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

> [...]
    > którymś upadku coś pęknie i dobrze byłoby bez problemu móc dokupić np.
    > części obudowy, przekładnie, włączniki, silnik.
    Kompernas który serwisuje część narzędzi parkside ma strone z częściami zamiennymi
    Tyle tylko czy przy urządzeniu za 100-200zł jest sens po 3 latach bawic się w
    naprawianie czy jednak lepiej kupić nowe

  • 28. Data: 2020-11-09 14:42:44
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 09-11-2020 o 13:56, Kris pisze:

    > Kompernas który serwisuje część narzędzi parkside ma strone z częściami zamiennymi
    > Tyle tylko czy przy urządzeniu za 100-200zł jest sens po 3 latach bawic się w
    naprawianie czy jednak lepiej kupić nowe

    Są tam tylko zapasowe akumulatory i ładowarki. Części zamiennych nie
    znalazłem.
    Sensowność naprawy zależy od stosunku kosztów naprawy do ceny nowego
    urządzenia. A także z powodu mojej niechęci do złomowania urządzeń z
    powodu awarii jakiegoś drobiazgu i produkowania zbędnych śmieci.

    yabba

  • 29. Data: 2020-11-10 01:29:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:XnsAC6F46DE2A02APanElektronik@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > in <news:5fa7826d$0$508$65785112@news.neostrada.pl>

    > Podobne wkretarki 10.8v też mamy. Na 99% akumulator 12v nie pasuje
    > mechanicznie do wkrętarki 10.8v. W poniedziałek mogę porobić zdjęcia.
    > Elektrycznie pewnie nie byłoby problemu bo to tylko 1v różnicy.

    no i zrobiłem zdjęcia. Jednak można zamienic akumulatory mechanicznie
    tylko trzeba odpiąć plastik stopki srubokretem.

    https://ibb.co/album/YXS7D0

    --
    Piter

  • 30. Data: 2020-11-10 07:46:09
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.11.2020 14:42, yabba wrote:
    > A także z powodu mojej niechęci do złomowania urządzeń z powodu awarii
    > jakiegoś drobiazgu i produkowania zbędnych śmieci.

    A próbowałeś kupić/dokupić po prostu używane od innych? -
    https://allegro.pl/kategoria/narzedzia-wkretarki-147
    662?bmatch=baseline-product-eyesa2-engag-dict45-hou-
    1-1-1106&price_to=60&stan=u%C5%BCywane&p=2

    Serio, ludzie działający sprzęt sprzedają.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz