  • 51. Data: 2020-11-15 14:32:45
    Temat: Re: Wkrętarka - jaka z sensownym wsparciem?
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Mateusz Bogusz.
    On 15.11.2020 11:14 you wrote:

    > Skoro tablet udało mi się zarejestrować na stronie producenta po
    > numerze seryjnym na odwrocie, to kradziony czy nie?

    Co ma piernik do wiatraka?
    Pytaj tego co ci sprzedał skąd go ma.
    Chociaż jeśli to lombard to i tak nie ma żadnego znaczenia.

    Że dwa lata temu chciałem kupić router LTE.
    Większość używanych była z lombardów. Po zweryfikowaniu numerów IMEI
    okazało się że każdy (!) był własnością operatora.
    Myślisz, że po xgłoszeniu im tego faktu, któryś zdjął ofertę?
    ŻADEN!

    --
    Pete

  • 52. Data: 2020-11-15 19:38:33
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 15-11-2020 o 14:32, Pete pisze:

> [...]
    > okazało się że każdy (!) był własnością operatora.
    > Myślisz, że po xgłoszeniu im tego faktu, któryś zdjął ofertę?

    Podobnie jest z telefonami. Ktoś bierze nowy aparat przy przedłużeniu
    umowy, sprzedaje go, a nadal używa stary. Problem pojawia się jak
    przestaje płacić abonament.
    Czy te routery LTE były spłacane na bieżąco przez pierwotnego
    właściciela czy nie?

    yabba

  • 53. Data: 2020-11-15 19:44:03
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13-11-2020 o 12:57, Pete pisze:

    > Kiedyś odwiedziłem taki lombard stacjonarnie.
    > Przecież to jest paserstwo czystej postaci.
    > 70% asortymentu to narzędzia budowlane.
    > 25% to elektronika.
    >
    > Jak myślisz, skąd pochodzą?

    Narzędzia budowlane to różne powody sprzedaży. Zmiana branży i wymiana
    sprzętu, kłopoty finansowe z powodu zatorów w płatnościach, odzyskanie
    pensji od pracodawcy który zniknął i nie zapłacił za pracę oraz
    najzwyklejsze kradzieże. Na budowach niestety okradają się nawzajem
    nawet różne ekipy.

    yabba

  • 54. Data: 2020-11-15 19:51:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, yabba.
    On 15.11.2020 19:38 you wrote:

> [...]
    > pojawia się jak przestaje płacić abonament. Czy te routery LTE były
    > spłacane na bieżąco przez pierwotnego właściciela czy nie?

    Tego operator ci nie powie. Dostawałem informację iż urządzenie jest
    własnością operatora i użytkownik, zgodnie z umową z operatorem nie może
    go odsprzedać.

    --
    Pete

  • 55. Data: 2020-11-15 20:18:13
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 15-11-2020 o 19:51, Pete pisze:

    > Tego operator ci nie powie. Dostawałem informację iż urządzenie jest
    > własnością operatora i użytkownik, zgodnie z umową z operatorem nie może
    > go odsprzedać.

    Dobrze, że nie kupiłeś, bo jak użytkownik nie płaci, to operator blokuje
    IMEI i masz cegłę zamiast routera.

    yabba

  • 56. Data: 2020-11-17 08:49:47
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 15.11.2020 20:18, yabba wrote:
    > Dobrze, że nie kupiłeś, bo jak użytkownik nie płaci, to operator blokuje
    > IMEI i masz cegłę zamiast routera.

    Opowiadacie sobie o problemie który nie istnieje jak się widzi szerszy
    obraz. Umowy trwają 2-3 lata. Jak szukacie używanego sprzętu który
    wyszedł na rynek dopiero co czy rok temu, to ja bym jeszcze prędzej
    zakładał że z samym sprzętem coś nie tak.

    Trzy lata temu kupiłem używany B315s-22 (gdzie już wtedy miał kilka lat
    od rozpoczęcia produkcji) do LTE i służył bezawaryjnie przez 2,5 roku.
    Od tamtej pory mam już kablowy Internet.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 57. Data: 2020-11-17 08:52:34
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.11.2020 07:46, Ghost wrote:
    > Na pewno nie wszystkie maja, przynajmniej z racji tego, ze w powyzej
    > wynienionym mocnym parkside nie ma zadnej (w slabszym boschu tylko
    > dwustopniowa).
    > A nawet gdy jest regulacja, jest ona bardzo zgrubna.

    Parkside czy Boss - wkrętareczki za 60zł na alle - mają po 6 stopni
    ograniczenia momentu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 58. Data: 2020-11-20 17:19:54
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Mateusz Bogusz" napisał w wiadomości grup

    >Parkside czy Boss - wkrętareczki za 60zł na alle - mają po 6 stopni
    >ograniczenia momentu.

    No jesli w twoim swiecie dwie wkretarki po 60 wyczerpuja pule _wszystkich_
    wkretarek, to gratuluje swiata.
    BTW mozesz zapodac linki?