  • 11. Data: 2012-05-29 11:50:44
    Temat: Re: Wkręty z Leroy Merlin
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-29 11:18, kogutek pisze:
    > A jakie to ma znaczenie jak wkręt czy śruba z miasta z łapy i pomyślunek ze wsi.

    Ma znaczenie.
    Te z gwintem do samego łba szybciej się "ukręcą".

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 12. Data: 2012-05-29 12:00:40
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > si.
    >
    > Ma znaczenie.
    > Te z gwintem do samego łba szybciej się "ukręcą".

    Też jesteś granatem od pługa oderwany?

  • 13. Data: 2012-05-29 12:21:52
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-05-29 12:00, kogutek pisze:
    > Też jesteś granatem od pługa oderwany?

    A Tobie tak spieszno do KFa? :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 14. Data: 2012-05-29 21:36:32
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote:

    > Czy te wkręty miały gwint do samego łba?

    Akurat te, które się urwały - nie. Ale takimi z gwintem aż do łba mocowałem
    kantówki do zabetonowanych podstaw. Tu nic się nie urwało, choć kręciłem mocno.

    --
    Bartek

  • 15. Data: 2012-05-30 01:03:05
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    quent <x...@x...com> napisał(a):

    > A Tobie tak spieszno do KFa? :-)

    Co się wkurzasz. Wszyscy mają korzenie na jakiejś wsi. Nie Twoja wina że jedni
    zerwali z wypasaniem gęsi 500 lat temu a Ty niedawno. Za sto lat Twoi następcy
    będą już miastowi. A ten KF koło wentla mi lata, pewno dlatego że jak bym się
    nie cofnął w czasie to moi przodkowie zawsze miastowi byli.

  • 16. Data: 2012-05-30 07:51:56
    Od: quent <x...@x...com>