  • 51. Data: 2011-10-20 16:14:51
    Temat: Re: Włamali si
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 20 Paź, 11:55, "Budyń" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > a czy bardziej rozgarniety złodziej nie bedzie umiał zdalnie tych danych
    > skasować?

    Nie bedzie. Hasel zapisanych do tego konta z samej kamery tak latwo
    nie wyciagniesz. Co bardziej kumaty user zablokuje sobie komende DELE
    na tym FTPie i bedzie mozna pliki tylko umieszczac, a dostep bedzie z
    poziomu www tudziez innego konta FTP. Zlodziej nie ma szans, chyba ze
    to elektronik-hacker tylko taki nie przyjdzie wymontowac Ci kamery i
    buchnac TV tylko wyczysci Ci zdalnie konto czy cos w tym stylu ;-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 52. Data: 2011-10-20 16:59:26
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-10-20 18:14, Adam pisze:

    > Nie bedzie. Hasel zapisanych do tego konta z samej kamery tak latwo
    > nie wyciagniesz. Co bardziej kumaty user zablokuje sobie komende DELE

    A jak użytkownik będzie mniej kumaty i zapomni założyć hasło
    na kamerę, to przyjdzie robot indeksujący Google i cały
    świat będzie mógł mu mu zaglądać na podwórko ;)

    http://www.david-merrick.com/2010/07/18/hacking-cctv
    -systems-with-google/

    T.

  • 53. Data: 2011-10-20 17:09:40
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > To nie wina firm ochroniarskich raczej a błednie zrobionej instalacji.
    > Nijaki S_13 np. pisujący na tej grupie instalacje robił wg. poradników
    > Moellera itp, elektryków z doświadczeniem chciał zrzucać ze schodów a ma
    > zdublowane różnicówki e dodatku trójfazowe więc sytuacja jaką opisałeś
    > pasuje tu jak ulał.

    do czego pasuje? nie możesz cały czas przetrawić, że ktoś może mieć
    lepiej zrobioną instalację? przedstaw mi, mądralo, w jaki sposób
    wyłączysz mi całe zasilanie albo tylko obwód alarmu za pomocą kabelków
    w ogrodzie...:-) bo widzę, że dalej się nie dokształciłeś w temacie, a
    głos zabierasz...

    pozdrawiam
    s_13

  • 54. Data: 2011-10-20 17:13:53
    Temat: Re: Włamali się
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Musze policji podać jakąś wycenę uszkodzeń.
    > Czy takie drzwi są do wymiany (plastik)? jakie to moga być koszty?

    spisuj najmniejszą ryskę na ramie, szybie i w każdym miejscu,
    przedstawiaj najbardziej czarny scenariusz i najwyższe możliwe
    koszty... jak przyjdzie do wypłaty odszkodowania, zobaczysz, jakie
    cyrki i to bez żadnych sentymentów odstawia ubezpieczyciel... :-)
    dlatego jak najbardziej szczegółowy raport policyjny jest jak
    najbardziej wskazany...

    pozdrawiam
    s_13

  • 55. Data: 2011-10-20 20:19:53
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Będziesz musiał podać na jaką kwotę szkody, przez drzwi tarasowę robią to
    > najczęściej

    Już wiem.

    > Dlatego mam u siebie p6szyby alarm i monitoring, to sa tanie zabawki
    > rejestrator na 4 kamery kupisz juz za 350zł dysk 100zł kamery od 90zł

    Mądry po szkodzie...itd.
    Teraz to wiem. Zwykla atrapa by wystarczyla, Człowiek myśli swoimi
    kategoriami jak jeszcze ma przed sobą dużo do skończenia to myśli, że
    inni jeszcze sie nie połaszczą. Okazuje sie że na wszystko pójdą.

    > alarm do 1000 np satel ca5 się zmiescisz

    Sam to nie dam rady raczej jakas firma monitorująca.

    KADAR

  • 56. Data: 2011-10-20 20:37:19
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Dokładnie nawet atrapa spełni zadanie.
    7 lat temu kuzynka budowała w najbardziej złodziejskiej miejscowosci-Głogoczów
    k.Krakowa.
    A ze posiadała sklep z monitoringiem to pomocowała kamery na każdym rogu domu[w
    sumie 3 kamery i chyba z 6 atrap]do tego halogeny z czujnikami.
    Nie zginęła nawet łopata,dom nie był ogrodzony[a mieszkała podczas budowy na śląsku]
    Jak pytałem miejscowych jak dojechcać to pytali:do tego gościa z telewizji??
    Nawet elektrycy którzy przyjechal podłączyć prąd mieli zapasową skrzynke bedąc
    pewni ze poprzedniej juz nie ma.
    pozdro.jack

  • 57. Data: 2011-10-20 20:41:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Sprawdźcie ludzi którzy mieszkają w wynajętych mieszkaniach
    > Większość tego typy włamań ma takie źródło w zamkniętych osiedlach
    > SJS

    Jak, wchodzić do ich mieszkań. Może to nawet być sąsiad z boku ale do
    poki nie wyjdzie coś takiego przy okazji to nie dowiesz sie nigdy.

    KADAR

  • 58. Data: 2011-10-20 20:44:40
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Wg ciebie - ile czasu byli w mieszkaniu?

    Na tyle długo, że ukradli to co najcenniejsze ale coś ich wystraszyło
    nie zdążyli splądrować wszystkiego.

    > PS czy gdzieś w sąsiedztwie są kamery?

    Raczej nie. Ale dzięki za podpowiedź.

    KADAR

  • 59. Data: 2011-10-20 20:46:58
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Przyjmij, że będą do wymiany, więc podaj koszt nowych + montaż. Ciebie
    > interesuje uzyskanie stanu sprzed włamania i nie zgadzasz się na
    > jakiekolwiek poprawki - kochasz swoje drzwi tarasowe i nie zniesiesz widoku
    > porysowanego wkrętakiem profilu.
    > A milicja najzwyczajniej w świecie kombinuje jak umorzyć (na 99% zrobi to za
    > jakiś czas prokurator), względnie jak przerobić przestępstwo na wykroczenie.

    Też tak myslę ale wartość skradzionych rzeczy są na tyle duże, że juz
    to podchodzi pod ściganie.

    KADAR

  • 60. Data: 2011-10-20 20:48:20
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > cyrki i to bez żadnych sentymentów odstawia ubezpieczyciel... :-)
    > dlatego jak najbardziej szczegółowy raport policyjny jest jak

    Dlatego chce sie dobrze przygotowac przed złożeniem zeznań.

    KADAR