  • 11. Data: 2011-10-20 11:06:11
    Temat: Re: Włamali si
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 12:59, 4CX250 pisze:

    > wchodzi do domu jak do siebie, nie będąc zauważonym. Co z tego że
    > dostaniemy powiadomienie SMSem czy na maila że instalacja przeszła na
    > zasilanie z akumulatora gdy jesteśmy daleko na wczasach?
    > Złodziej będzie szybszy.

    To z tego, że w takiej sytuacji kontaktuje się z kimś lokalnie, kto
    przyjdzie naprawić zasilanie. Jeśli jest to kompleksowe rozwiązanie
    jakiejś firmy ochroniarskiej, to przedłużający się zanik zasilania
    powoduje przyjazd ekipy.

  • 12. Data: 2011-10-20 11:07:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 11:55, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >
    > a czy bardziej rozgarniety złodziej nie bedzie umiał zdalnie tych danych
    > skasować?

    Przy prawidłowej konfiguracji serwera - nie. Bez problemu można zrobić
    serwer "tylko do zapisu".

  • 13. Data: 2011-10-20 11:08:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 12:46, 4CX250 pisze:

> [...]
    ugi/wideomonitoring

    > Nooo. Dialog świadczy usługi dla niewiedzących lemingów. Zarabiają kasę
    > na czymś co jest wbudowane w rejestrator lub kamerkę.

    A co powiesz o firmach świadczących usługi "naprawy hydrauliczne"?
    Przecież każdy głupi powinien umieć rurki skręcać - to trywialna rzecz!

  • 14. Data: 2011-10-20 11:09:37
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2011-10-20 12:46, 4CX250 pisze:

    > Nooo. Dialog świadczy usługi dla niewiedzących lemingów. Zarabiają kasę
    > na czymś co jest wbudowane w rejestrator lub kamerkę.

    Jasne, a takie Google świadczą usługi dla lamerów, którzy nie potrafią
    postawić sobie domowego serwera poczty i plików.

    T.

  • 15. Data: 2011-10-20 11:11:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "4CX250" napisał w wiadomości grup
    a.pl... w ogrodzie.
    >Wystarczy że złodziej zakradnie się do ogrodu i zewrze przewód zerowy z
    >ochronnym i różnicówka wypierdala całe zasilanie budynku.

    To nie wina firm ochroniarskich raczej a błednie zrobionej instalacji.
    Nijaki S_13 np. pisujący na tej grupie instalacje robił wg. poradników
    Moellera itp, elektryków z doświadczeniem chciał zrzucać ze schodów a ma
    zdublowane różnicówki e dodatku trójfazowe więc sytuacja jaką opisałeś
    pasuje tu jak ulał.
    Zresztą podobnie kiedyś alarm w samochodach "neutralizowali"- wystarczyło
    zbic szybke od kierunkowskazu, zrobić zwarcie a instalacja alarmowa często
    była podpieta pod ten wasnie bezpiecznik i za chwile auto było rozbrojone.

  • 16. Data: 2011-10-20 11:20:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 12:42, 4CX250 pisze:

    > 99% IP kamer, wideoserwerów i DVRów wysyła zdarzenia zarówno z detekcji
    > ruchu wykryte kamerą jak i z zewnętrznego sensora, np. czujki ruchy,
    > zbicia szyby, czy też otwarcia drzwi. Obraz trafia na wskazany serwer
    > ftp albo na wskazane konto e-mail.

    Najpierw trzeba taki serwer mieć z odpowiednimi zasobami dyskowymi,
    zabezpieczeniami, gwarantowanym zasilaniem i szybkim łączem.

    [ciach]

    > Możesz wyjaśnić więc na czym chcecie zarabiać, skoro darmowych serwerów
    > jest od zajebania, a jeżeli ktos chce profesjonalnie do hostingowych
    > płatnych drugie tyle?

    Integracja usług.

  • 17. Data: 2011-10-20 12:11:18
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7ovf8$48k$4@inews.gazeta.pl...

    > A co powiesz o firmach świadczących usługi "naprawy hydrauliczne"?
    > Przecież każdy głupi powinien umieć rurki skręcać - to trywialna rzecz!

    Sorry, ale spłuczka klozetowa nie ma konfiguracji serwera pocztowego.
    Mowa jest o zakupionej kamerze która sama w sobie daje możliwość rejestracji
    oraz wysyłania na wskazny serwer.
    Choćby nawet gdy nie umiesz i zamontuje ci ją fachowiec to wykorzysta tą
    cechę kamery a nie będzie ci kazał wykupywac jakiegoś super duper konta za
    kilkaset zł rocznie.

    Marek

  • 18. Data: 2011-10-20 12:14:16
    Temat: Re: Włamali się
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    > fakt nie miałem żadnego systemu alarmowego ale osiedle małe, zamkniete
    > tzw. kameralne. Zrobili to wieczorem kiedy najwięcej ludzi wraca z
    > pracy.
    > Zrobili to przez drzwi tarasowe. Stłukli szybę i otworzyli sobie
    > klamką. Lekko uszkadzając drzwi.

    Sprawdźcie ludzi którzy mieszkają w wynajętych mieszkaniach
    Większość tego typy włamań ma takie źródło w zamkniętych osiedlach
    SJS
    PS widziałem osiedle gdzie było 17 włamań, osiedle o dość skomplikowanym
    kształcie, zdecydowali się na kamery, jak ręką odjął

  • 19. Data: 2011-10-20 12:15:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7ovb4$48k$2@inews.gazeta.pl...

    > To z tego, że w takiej sytuacji kontaktuje się z kimś lokalnie, kto
    > przyjdzie naprawić zasilanie.

    Jak ten ktoś ma dostać się do jego zamkniętego na trzy dupy domu?

    > Jeśli jest to kompleksowe rozwiązanie
    > jakiejś firmy ochroniarskiej, to przedłużający się zanik zasilania
    > powoduje przyjazd ekipy.

    Buahahaha.
    Wskaż mi ile osób korzysta z tej usługi. Albo nie, nie musisz. Ja sam wiem
    bo w tym siedzę na codzień.

    Widzę że nie raczyłeś potępić poważnego błędu instalatorskiego polegającego
    na zasileniu inztalacji alarmowej ze wspólnej róznicówke. Bronisz firmę bo w
    branży jesteś? Sam tak robisz? Czy też piszesz tylko po do aby się przyjebać
    do mnie a nie ocenić poruszany temat?

    Marek

  • 20. Data: 2011-10-20 12:19:32
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > To nie wina firm ochroniarskich raczej a błednie zrobionej instalacji.

    Każden instalator z firmy ochroniarskiej winien mieć uprawnienia SEP. Jeżeli
    zaczyna coś instalować od siebie to po pierwsze wymaga się od niego aby
    wykonał to z przepisami oraz zgodnie ze sztuką. Podłączenie się do wspólnej
    różnicówki nie jest niezgodne z przepisami elektroinstalacyjnymi ale jest
    karygodnym złamaniem reguł sztuki instalatorskiej. Więc uczciwy instalator
    winien wskazać na nieprawidłowość i albo zaproponować że sam problem
    rozwiąże albo kazać zawezwać elektryka z uprawnieniami który mu przygotuje
    prawidłowy punkt podłączenia.

    Marek