  • 21. Data: 2011-10-20 12:23:15
    Temat: Re: Włamali si
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7p05r$7ta$1@inews.gazeta.pl...
    > Najpierw trzeba taki serwer mieć z odpowiednimi zasobami dyskowymi,
    > zabezpieczeniami, gwarantowanym zasilaniem i szybkim łączem.

    No to ci napisałem że darmowych lub płatnych serwerów hostingowych jest od
    zajebania. Dużo tańsze lub wręcz za darmo, a zrobisz to samo.

    > Integracja usług.

    Czyli jakich? Powielanie tego, co robi zamontowane urządzenie?

    Marek

  • 22. Data: 2011-10-20 12:28:40
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > zabezpieczenie różnicowoprądowego co pozostałe odbiorniki w domu. Niby
    > nic, ale są nimi także gniazdo zasilania na ścianie budynku, jakies
    > oświetlenie na zewnątrz i w ogrodzie. Wystarczy że złodziej zakradnie się
    > do ogrodu i zewrze przewód zerowy z ochronnym i różnicówka wypierdala całe
    > zasilanie budynku. Instalacja alarmowa pochodzi sobie kilka godzin z
    > akumulatorów po czym one padną i w tym momencie złodziej wchodzi do domu
    > jak do siebie, nie będąc zauważonym. Co z tego że dostaniemy powiadomienie
    > SMSem czy na maila że instalacja przeszła na zasilanie z akumulatora gdy

    Radzę poczytać jak to może wyglądać w willi
    http://www.pisa.pl/index.php?page=comment&nrstr=0&id
    =3
    W usłudze stacji monitorowania powinna być także możliwość zgłoszenia
    naprawy sieci.

    Zwykle w systemach stopnia zabezpieczenia 2 wg normy PN EN 50131-1 zasilanie
    ze źródła rezerwowego powinno podtrzymać system przynajmniej dla źródła typu
    A 12 h a dla źródła typu B 24h - dla systemów stopnie ochrony 3 wymagania
    dla A to 60 h i B - 120 h.
    A - kontrolowane przez system,
    B - nie kontrolowane
    SJS
    PS dla kamer też sa wymagania w normie PN EN 50132-1

  • 23. Data: 2011-10-20 12:33:53
    Temat: Re: Włamali się
    Od: "SJS" <s...@o...eu>

    Użytkownik "Kadar" <o...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbw.googlegroups.com...
    > Złodzieje (s......yny takie inne pier......) włamali mi się do
    > mieszkania i okradli.
    > fakt nie miałem żadnego systemu alarmowego ale osiedle małe, zamkniete
    > tzw. kameralne. Zrobili to wieczorem kiedy najwięcej ludzi wraca z
    > pracy.
    > Zrobili to przez drzwi tarasowe. Stłukli szybę i otworzyli sobie
    > klamką. Lekko uszkadzając drzwi.

    Wg ciebie - ile czasu byli w mieszkaniu?
    SJS
    PS czy gdzieś w sąsiedztwie są kamery?

  • 24. Data: 2011-10-20 12:34:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:
    > Widzę że nie raczyłeś potępić poważnego błędu instalatorskiego
    > polegającego na zasileniu inztalacji alarmowej ze wspólnej
    > róznicówke. Bronisz firmę bo w branży jesteś? Sam tak robisz? Czy też
    > piszesz tylko po do aby się przyjebać do mnie a nie ocenić poruszany
    > temat?

    dopierdalasz sie do kogoś a sam jesteś...

    jak złodziej chce wywalić zasilanie do otworzy skrzynkę licznikowa i wyłączy
    całe zasilanie geniuszu...

    dlatego alarm musi mie powiadamianie w przypadku zaniku prądu. Wtedy sie
    dzwoni po kogoś z rodziny albo dobrego sąsiada, kolegę aby przyjechał i
    sprawdził co sie dzieje. Jak ktoś wyjeżdża na długo to zawsze powinien
    zostawić klucze od domu u kogoś zaufanego na miejscu.

  • 25. Data: 2011-10-20 12:39:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 14:15, 4CX250 pisze:

    > Jak ten ktoś ma dostać się do jego zamkniętego na trzy dupy domu?

    Przy pomocy kluczy. Ty nigdy nie zostawiałeś zaufanym sąsiadom/rodzinie
    kluczy na czas urlopu? Ach, przepraszam - tacy jak ty nie mają ani
    zaufanych znajomych, a i z rodziną bywa kiepsko...

    > Buahahaha.
    > Wskaż mi ile osób korzysta z tej usługi. Albo nie, nie musisz. Ja sam

    Sporo.

    > wiem bo w tym siedzę na codzień.

    Taaak... Mamy tu w budynku jednego takiego podobnego do ciebie
    ochroniarza ;->

    Żyje w swoim własnym światku i ma generalnie słaby kontakt z
    rzeczywistością.

> [...]
    > Bronisz firmę bo w branży jesteś? Sam tak robisz? Czy też piszesz tylko
    > po do aby się przyjebać do mnie a nie ocenić poruszany temat?

    Primo: przestań kaleczyć język...
    Secundo: błąd owszem, ale tylko odrobinę ułatwiający odcięcie zasilania
    - minimalnie większy wysiłek pozwala na całkowite odcięcie zasilania,
    niezależnie od instalacji wewnątrz domu.

  • 26. Data: 2011-10-20 12:41:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 14:11, 4CX250 pisze:
    > w wiadomości news:j7ovf8$48k$4@inews.gazeta.pl...

    > Sorry, ale spłuczka klozetowa nie ma konfiguracji serwera pocztowego.

    Ale ma konfigurację przepływu wody. I wielu woli zlecić to fachowcowi z
    zewnątrz. Dziwne, nie?

    > Mowa jest o zakupionej kamerze która sama w sobie daje możliwość
    > rejestracji oraz wysyłania na wskazny serwer.

    Najpierw trzeba chcieć i umieć to skonfigurować.

    > Choćby nawet gdy nie umiesz i zamontuje ci ją fachowiec to wykorzysta tą
    > cechę kamery a nie będzie ci kazał wykupywac jakiegoś super duper konta
    > za kilkaset zł rocznie.

    Każdemu według potrzeb. Jeśli tobie wystarczy gówniane darmowe konto bez
    żadnych gwarancji - to twoja sprawa.

  • 27. Data: 2011-10-20 12:46:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.10.2011 14:23, 4CX250 pisze:

    > No to ci napisałem że darmowych lub płatnych serwerów hostingowych jest
    > od zajebania. Dużo tańsze lub wręcz za darmo, a zrobisz to samo.

    Ale nie ma takich, które oferują jednocześnie i hosting, i konfigurację,
    i obsługę całego tego kramu.

    Jedni kupują mąkę, drożdże i sami pieką sobie chleb, inni kupują gotowy
    chleb i sami robią sobie kanapki z gotowych składników (bo równie dobrze
    można sobie własne masło czy ser robić), a jeszcze inni zamawiają gotowe
    kanapki z jakiejś firmy cateringowej.

    Każdemu według potrzeb.

    > Czyli jakich? Powielanie tego, co robi zamontowane urządzenie?

    Obsługa, konserwacja, serwis, udostępnianie, kontrola dostępu, archiwizacja.

    Poza tym - nikt ciebie nie zmusza. A parę firm wyraziło zainteresowanie
    taką usługą. Więc dlaczego się przypierdoliłeś do mnie? Nudzi ci się?
    Czy robię ci konkurencję, hmm?

  • 28. Data: 2011-10-20 12:49:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > dopierdalasz sie do kogoś a sam jesteś...
    >
    > jak złodziej chce wywalić zasilanie do otworzy skrzynkę licznikowa i
    > wyłączy całe zasilanie geniuszu...

    Mowa jest o sabotażu bez większego hałasu geniuszu.

    >Jak ktoś wyjeżdża na długo to zawsze powinien zostawić klucze od domu u
    >kogoś zaufanego na miejscu.

    A jak nie zostawił? Geniuszu?

    Marek

  • 29. Data: 2011-10-20 12:59:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7p4pk$l74$1@inews.gazeta.pl...

    > Przy pomocy kluczy. Ty nigdy nie zostawiałeś zaufanym sąsiadom/rodzinie
    > kluczy na czas urlopu? Ach, przepraszam - tacy jak ty nie mają ani
    > zaufanych znajomych, a i z rodziną bywa kiepsko...

    Nie nie zostawiam. Wedle każdej umowy z ubezpieczalnią klucze możesz mieć
    tylko ty jeden, żadna osoba trzecia.
    Po drugie nie mam zamiaru nikogo angażować w moje prywatne sprawy, po to też
    żeby nie być kiedyśproszonym w ramach rewanżu np. psa i kota karmić?
    Jestem samowystarczalny, nikogo nie prosze a przyjaciół jakoś mam sporo. Od
    rodziny się odjebaj, bo mieszka 800km stąd.

    > Sporo.

    Kilka procent, z tych trochę bogatszych...

    > Taaak... Mamy tu w budynku jednego takiego podobnego do ciebie
    > ochroniarza ;->

    Pudło. Nie jestem ochraniarzem ani nie pracuję w takiej firmie.

    > Primo: przestań kaleczyć język...
    Przyjeb się do czegoś innego bo ta śpiewka już była.

    > Secundo: błąd owszem, ale tylko odrobinę ułatwiający odcięcie zasilania
    > - minimalnie większy wysiłek pozwala na całkowite odcięcie zasilania,
    > niezależnie od instalacji wewnątrz domu.

    Tak... otworzyć i gmerać przy przechodniach znajdująca się od strony ulicy
    skrzynkę z licznikiem. Napewno nikt cię nie zauważy.

    Marek

  • 30. Data: 2011-10-20 13:01:12
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:j7p4tf$l74$2@inews.gazeta.pl...

    > Każdemu według potrzeb. Jeśli tobie wystarczy gówniane darmowe konto bez
    > żadnych gwarancji - to twoja sprawa.

    Mowa była także o płatnym hostingu Zapomiał? W cenie 10x niższej niż ta
    twoja hiperpropozycja.

    Marek