  • 11. Data: 2010-01-08 11:40:30
    Temat: Re: Wlasnosc dzialki a pozwolenie na budowe
    Od: "Radarro" <r...@g...pl>

    kiki <k...@k...net> napisał(a):

    > Nigdy tego nie rób. Co było twoje niech zostanie twoje na zawsze. Dobra
    rada
    > :-)

    To chyba: ROB, ROB, Co bylo nie moje, niech zostanie nasze (moje) na
    zawsze :))))

    ad: SPP - tak, zdecydowanie bede tu bywal czesciej, nie tylko ze wzgledu na
    budowe :) Jak na razie przekopuje archiwum w wolnych chwilach.

    Pozdr!

  • 12. Data: 2010-01-08 12:18:30
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Na dzisiaj, w razie "W" rzeczywiście bede mogl po rozwodzie wnosic jedynie
    > zwrot polowy kosztow budowy :) Ale poki co nie przewiduje takiego obrotu
    > spraw :-D

    Tak mówi każdy, statystyki mówią zupełnie coś innego. Pamiętaj, że to ty
    będziesz musiał udowodnić poniesione koszty na budowe domu. Pozwolenie na
    budowę przeniesione na was dwoje nie daje ci absolutnie żadnych praw
    majątkowych.

    > Temat jak na razie rozwiazany, ale po zbudowaniu pewnie sie bede znowu
    > pytal,
    > jak wniesc dzialke i dom do wspolnoty majatkowej :)

    To już lepiej teraz przekonać ewentualnie żonę o rozszerzeniu wspólnoty
    majątkowej przez co odpadnie ci potem dowodzenie ile to wydałeś na budowę
    domu. Ale takie kombinacje prędzej czy później sie mszczą przy rozwodach,
    zarówno w jedną jak i w drugą stronę.

  • 13. Data: 2010-01-09 14:40:06
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2010 23:01:17 +0100, Boombastic napisał(a):

    > A niby jakie to ma znaczenie?

    Czekaj, czasem nie wchodzi to do majątku wspólnego małżonków (zakładając,
    że nie mają rozdzielności)?

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 14. Data: 2010-01-09 17:13:58
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Czekaj, czasem nie wchodzi to do majątku wspólnego małżonków (zakładając,
    > że nie mają rozdzielności)?

    Nigdy. To jest zawsze majątek odrębny, chyba, że nastąpi rozszerzenie
    wspólnoty majątkowej, lub darowizna była na dwie osoby.