  • 91. Data: 2009-05-21 21:00:38
    Temat: Re: Wnerwiaj?ca polityka reklam?wkowa...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2009 13:44:28 -0700 (PDT), czeremcha napisał(a):

    > Nie tu, w Irlandii. Leje codziennie ;-) , a i wody pitnej jest tu
    > dostatek.

    He, he. Krys jest przesłodka. Gdzie u nas w Polsce brakuje wody? Właśnie
    nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
    to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może
    niekoniecznie pitnej, ale zawsze ;-PPP

    > (...)
    > I właśnie przede chwilą odwiedził nas właściciel mieszkania, które
    > wynajmujemy, i powiedział mi, że w związku z kryzysem i spadkiem cen
    > na rynku nieruchomości postanowił obniżyć nam czynsz o 10 %. ;-))))))

    Konkurencja nie śpi! - jak chce wynajmować, to musi ceną zawalczyć ;-)

  • 92. Data: 2009-05-22 03:51:16
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
    > to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może

    Okolice Ojcowa - czyli na Krasie.
    A w Irlandii często pochmurno i pada. Syn już mi się przyzwyczaił. Ale gdy
    tu był na wiosnę - cieszył się ze słońca.

  • 93. Data: 2009-05-22 10:06:25
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ikselka wrote:

> [...]
    > nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
    > to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może

    Poczekaj do lipca, sierpnia, to się dowiesz, gdzie brakuje wody. Dowiesz
    się, że jest zakaz podlewania trawników, bo brakuje wody w ujęciach. Że
    zboże połaciami wysycha, a po trawie zostało klepisko. Pożary lasów też
    pewnie wybuchają głównie tam, gdzie są bagna, prawda?
    Justyna

  • 94. Data: 2009-05-22 10:10:12
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    czeremcha wrote:

    > Nie tu, w Irlandii. Leje codziennie ;-) , a i wody pitnej jest tu
    > dostatek.

    Jeszcze może tak. Ale podobno klimat się ociepla.

> [...]
    > społecznych i innych tego typu działań odsuwających w nieskończoność
    > wdrożenie czegoś. Zapowiedź wycofywania zwykłych żarówek, dodatkowa
    > opłata od wynagrodzeń /nie nazwana podatkiem, żeby nie można jej było
    > sobie w żaden sposób odliczyć lub rozliczyć/, w dodatku podniesiona po
    > trzech miesiącach o 100 % - bo dziura w budżecie państwa, cięcia
    > budżetowe - wszystko przyjmowane z niemal stoickim spokojem /niemal -
    > bo jakieś komentarze w prasie są/, bez bicia piany w dyskusjach ze
    > znajomymi, palenia opon na ulicach i walk z policją. Trzeba - to

    Tak, najbardziej ze stoickim spokojem ostatnio podpisali jak trzeba Traktat
    Lizboński;-) Aż teraz cały parlament musi kombinowac, jak Irlandczyków
    przechytrzyć.

  • 95. Data: 2009-05-22 10:16:58
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    On 22 Maj, 11:10, krys <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Tak, najbardziej ze stoickim spokojem ostatnio podpisali jak trzeba Traktat
    > Lizboński;-)

    Ze stoickim spokojem nie podpisali ;-)

    >Aż teraz cały parlament musi kombinowac, jak Irlandczyków
    > przechytrzyć.

    :-PPPP

    Ania

  • 96. Data: 2009-05-22 10:18:38
    Od: czeremcha <c...@t...pl>

    > Jeszcze może tak. Ale podobno klimat się ociepla.

    Tak czy inaczej - rząd powiedział, że woda pitna nie była i nie będzie
    w Irlandii płatna ;-)

    Irlandczyk pić - musi. ;-)))

    Ania

  • 97. Data: 2009-05-22 10:35:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    czeremcha wrote:

    > Tak czy inaczej - rząd powiedział, że woda pitna nie była i nie będzie
    > w Irlandii płatna ;-)

    Dżizas, nie wiedziałam, że jeszcze są na świecie narody, które wierzą
    rządom;-).

    > Irlandczyk pić - musi. ;-)))

    Polak też nie wielbłąd, ale to chyba nie o wodę chodziło;-)

    Justyna

  • 98. Data: 2009-05-22 10:39:52
    Od: Theli <p...@w...pl>

    Ikselka pisze:

> [...]
    > nadchodzą niezłe burze ponadto. Bo że w Irlandii raczej wody nie brakuje,
    > to wie każdy - z reguły wyspy mają wokoło spory jej zapas, może

    Pewnie nie wiesz, ale w Polsce tez calkiem sporo tysiecy ludzi mieszka
    na wyspach i tez maja problemy z woda - pitna, do mycia, podlewania
    ogrodka itp.

    th

    --
    http://nitkowo.bloog.pl

  • 99. Data: 2009-05-22 14:28:17
    Temat: Re: Wnerwiająca polityka reklamówkowa...
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Ikselka zapodal(a):

    > zaraz po roztopach... Dlatego staram się, no staram, mieć torbę
    > wielorazowego uzytku w samochodzie, kiedy jade po zakupy. Ale najczęsciej

    i takie podejście staje się powszechne. Obserwuję to w sklepie w którym robię
    zakupy - ludzie w większości przychodzą z własnymi torbami. Ja w aucie wożę
    plastikowe składane skrzynki, a gdy idę na zakupy piechotą - mam do tego
    specjalny wygodny plecak w którym mam też solidne torby foliowe.
    Nie pamiętam kiedy kupowałem zrywkę.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 100. Data: 2009-05-22 14:28:18
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    krys zapodal(a):

    > I w ten sposób marnujesz wodę. Której ostatnio brakuje.

    nie rozumiem, jak to brakuje wody? Rzeki pełne... :) Serio pytam.

    --
    pozdrawiam, Zbylut