  • 11. Data: 2012-05-18 23:27:52
    Temat: Re: Woda deszczowa
    Od: "zapinio" <z...@g...com>

    Przesada będzie dozwolona tylko zgodnie z normą o przesadzie, nasadzie i
    dosadzie w powiązaniu z dyrektywą o rozsadzie.
    Niestosowanie będzie ścigane z mocy prawa i pod karą administracyjną.

  • 12. Data: 2012-05-19 12:17:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 18.05.2012 23:27, zapinio pisze:
    > Przesada będzie dozwolona tylko zgodnie z normą o przesadzie, nasadzie i
    > dosadzie w powiązaniu z dyrektywą o rozsadzie.
    > Niestosowanie będzie ścigane z mocy prawa i pod karą administracyjną.

    Przestań im podpowiadać! ;->

  • 13. Data: 2012-05-21 11:19:14
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Deszczówki nie wpuszcza się do ściekowej. Jest to zabronione gdyż
    oczyszczalnia nie wyrabi takiej masy wody.

    Marek

  • 14. Data: 2012-05-21 11:35:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 21.05.2012 11:19, 4CX250 pisze:
    > Deszczówki nie wpuszcza się do ściekowej. Jest to zabronione gdyż
    > oczyszczalnia nie wyrabi takiej masy wody.

    Czasem musi ;->

    U mnie przy większej ulewie robi się kałuża dokładnie nad jedną ze
    studzienek kanalizacyjnych w drodze gminnej.