  • 11. Data: 2017-12-26 17:30:13
    Temat: Re: Woda z wodociagu 3zł a ze studni 0,1zł
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 13:13:11 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > u mnie tez woda z wodociągów jest luksusowa. Piję czasem wprost z kranu.

    U mnie jest tak dobra że wodociągi dzieciakom "poidełka" w szkołach pomontowały

  • 12. Data: 2017-12-26 17:52:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Dec 2017 04:13:09 -0800 (PST), Budyń

    > u mnie tez woda z wodociągów jest luksusowa. Piję czasem wprost z kranu.

    Woda jest "luksusowa", ale warunek miękkości zależy od ujęcia
    wodociągowego. U mnie jest "średnio twarda", więc zmiękczacz tak czy siak
    będę montować. I pomimo że w nowym domu mam odwiert zrobiony, to i tak
    podłączam wodociąg.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2017-12-26 17:54:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 25 Dec 2017 11:48:20 -0800 (PST), l...@g...com

    > A niedaleko od ciebie, w Zabrzu już tak dobrze nie jest, choć i tu zależy, w której
    dzielnicy mieszkasz.

    Ponieważ to nie tylko kwestia ujęcia, ale także samego wodociągu. Pamiętam
    jak u babci na Ochocie (DC) się chwalili nową stacją uzdatniania, a herbata
    nadal wychodziła czarna jak smoła -- póki nie wymienili przedpotopowych
    rur.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 14. Data: 2017-12-26 19:11:39
    Temat: Woda z wodociagu 3zł a ze studni 0,1zł
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popelniasz ten sam blad co idioci w tv twierdzacy ze przejechanie stu kilometrow
    samochodem elektrycznym kosztuje cztery zlote.

  • 15. Data: 2017-12-26 19:38:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 17:52:10 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > wodociągowego. U mnie jest "średnio twarda", więc zmiękczacz tak czy siak
    > będę montować. I pomimo że w nowym domu mam odwiert zrobiony, to i tak

    I Ty kilka dni temu Budyniowi nawtykałeś że kasę na wynalazki wydaje bez sensu
    Masz wodociąg i odwiert zrobiłeś;)
    Zmiękczacz chcesz montować
    A wiesz o tym że żeby zmiękczacz miał jakikolwiek sens to musiałby mieć wymiennik
    wielkości Budyniowego bufora?

  • 16. Data: 2017-12-26 19:54:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.12.2017 o 19:38, Kris pisze:

> [...]
    > Zmiękczacz chcesz montować
    > A wiesz o tym że żeby zmiękczacz miał jakikolwiek sens to musiałby mieć wymiennik

    a jakby zrobić instalacje na wodę z odwiertu do mycia i kibelka, a do
    picia z wodociągów? Czy takie rozwiązanie nie byłoby korzystne? Ja w
    firmie piorę (ubrania robocze głównie) w deszczówce juz drugi rok i
    jakoś (poza brakiem ciśnienia) wad nie zauważyłem.

    ToMasz

  • 17. Data: 2017-12-26 20:00:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-26 o 19:54, ToMasz pisze:

> [...]
    > firmie piorę (ubrania robocze głównie)  w deszczówce juz drugi rok i
    > jakoś (poza brakiem ciśnienia) wad nie zauważyłem.

    A co robisz ze ściekami?

    Oszukujesz przedsiębiorstwo zajmujące się oczyszczaniem co łamie jedne
    zapisy prawne czy też wypuszczasz w grunt co łamie inne zapisy prawne?

  • 18. Data: 2017-12-26 20:33:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 26 Dec 2017 19:54:23 +0100, ToMasz

    > a jakby zrobić instalacje na wodę z odwiertu do mycia i kibelka, a do
    > picia z wodociągów?

    Ja wodę z odwiertu mam pociągnietą do domku letniskowego -- ujęcie jest "na
    ogrodzie". Może w ogrodzie pompę zakopię, ale do domu z pewnością nie
    ciągnę, żeby zbiornik i pompę głębinową utrzymywać.

    > Czy takie rozwiązanie nie byłoby korzystne?

    Nie widzę w tym nic korzystnego. Ja mam obecnie stunię i nigdy więcej.
    Kolejne pare rzeczy do obsługi i do psucia się. Raz mi głębinówkę piorun
    sfajczył, poszło 2 klocki i tyle wyszło z tych rzekomych oszczędności na
    studni. Teraz jeszcze zbiornik się wymiany domaga, bo chyba przepona już
    padła. Nie wspomnę o tym, że może się źródło zesrać i co wtedy? Kolejny
    odwiert, czy filtry kupować?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2017-12-26 20:37:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 19:54:25 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > a jakby zrobić instalacje na wodę z odwiertu do mycia i kibelka, a do
    > picia z wodociągów? Czy takie rozwiązanie nie byłoby korzystne?

    poniewaz jestem na etapie wszystkich instalacji po kolei to i wode rysowałem. Wersja
    jak powyzej tez była narysowana. Do tego jeszcze cyrkulacja cwu i taki
    projekt-koszmarek wyszedł jak rzadko co. Duzo za duzo rur itp
    Z tym ze wodociągową to planowalem mycie i picie, a tylko kible i podlewanie ze
    studni

    b.

  • 20. Data: 2017-12-26 22:44:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Popelniasz ten sam blad co idioci w tv twierdzacy ze przejechanie stu kilometrow
    samochodem elektrycznym kosztuje cztery zlote.

    A ile wg ciebie kosztuje?

    --
    Pete