  • 1. Data: 2017-02-01 23:20:46
    Temat: Wozek do jazdy po schodach cd.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zanabylem droga kupna bo podpierdolic sie nie dalo. Szalu nie robi, jest troche lzej
    niz targanie recznie pelletu na drugie pietro. Napisane ze maksymalne obciazenie 150
    kilogramow. W zyciu tyle nie da sie na nim wciagnac po schodach. Ale 50 sie da.
    Zapakowalem dwa worki po 20 kilogramow. Dla mojego kolana wniesienie 20 kilogramow na
    trzecia kondygnacje jest raczej niemozliwe. Obrocilem trzy razy z czterdziestoma
    kilogramami i w kolanie tego nie czuje.

  • 2. Data: 2017-02-02 20:15:43
    Temat: Re: Wozek do jazdy po schodach cd.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    trzecia kondygnacje jest raczej niemozliwe. Obrocilem trzy razy z czterdziestoma

    Czyli wygląda na to, że dobra inwestycja :)

    Kółka duże?
    Daleko od siebie odsadzone?

    P.S.
    Pamiętam, że za młodu wnosiłem na strych worki 60kg. A że śpieszyłem się
    do kumpli (nie pamiętam, na radiu posiedzieć czy coś polutować), to
    prawie biegiem. Tych worków było trochę - chyba więcej, niż kilkanaście.
    Tak sobie w biodrze panewkę przytarłem, że potem długo "chodziłem
    bokiem", zanim przeszło.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2017-02-02 21:17:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lepsza by byla jak by sie dalo podpierdolic.

  • 4. Data: 2017-02-02 21:52:25
    Od: hmk <h...@g...com>

    W dniu środa, 1 lutego 2017 23:20:47 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    trzecia kondygnacje jest raczej niemozliwe. Obrocilem trzy razy z czterdziestoma

    A ja pelet wtłaczam ślimacznicą do rur, na 4. piętro.:)

  • 5. Data: 2017-02-02 22:35:53
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!

    > A ja pelet wtłaczam ślimacznicą do rur, na 4. piętro.:)

    Ale rozumiem, że to cały rok działa?
    Bo jak tylko na zimę to by się w tych rułach mole zalęgły.Albo korniki jakie...

  • 6. Data: 2017-02-02 23:03:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co to jest slimacznica do rur?

  • 7. Data: 2017-02-03 00:13:08
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Co to jest slimacznica do rur?
    No to taka ślimacznica, co w rurę wchodzi.Znaczy- tylko w okrągłą rurę.W
    kwadratowych nie działa:))
    No co! Maszynki do mięsa nie widziałeś?