  • 1. Data: 2021-11-03 07:03:44
    Temat: Re: Wracajta! Wracajta!
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-11-02 o 13:27, PSI BĘKART Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    ca-ale-praca-w-polsce-jak-przekonac-studentow.html

    > Ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie wracaj. Tutaj jest biednie i ludzie nie
    wyrzucają tyle żarcia na śmietniki co w Londynie. Zdechniesz z głodu.

    W O N K A N A L I O !

  • 2. Data: 2021-11-04 14:05:51
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 03.11.2021 o 07:03, Runt pisze:
    > W O N   K A N A L I O !

    Nieśmiało zaproponuję aby dodać się wzajemnie do KF albo przejść na priv.
    Co Wy na to?

  • 3. Data: 2021-11-04 14:09:34
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-11-04 o 14:05, quent pisze:

    > Nieśmiało zaproponuję aby dodać się wzajemnie do KF albo przejść na priv.
    > Co Wy na to?

    powiedz to tej kanalii zenkowi!

  • 4. Data: 2021-11-04 14:15:51
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 04.11.2021 o 14:09, Runt pisze:

    > powiedz to tej kanalii zenkowi!

    Cytując.... Ktoś musi zacząć pierwszy ;-)

  • 5. Data: 2021-11-04 14:29:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 14:05:53 UTC+1 quent napisał(a):
    > Nieśmiało zaproponuję aby dodać się wzajemnie do KF albo przejść na priv.
    > Co Wy na to?
    Ja na to żebyś wypierdalaj na drzewo banany prostować. Czy debilu zauważyłeś żebym
    tutaj pedałowi pizdziakowi vel runt dziura w dupie odpowiadał czy w inny sposób
    reagował na jego zaczepki? Spełniam czyjś postulat żeby gnoja z kfa nie wyciągać. I
    proszę, znajdzie się taki debil jak ty co go wszystkim z wyjątkiem takich samych
    debili jak ty i on wyciąga z wora.

  • 6. Data: 2021-11-04 14:43:07
    Od: quent <x...@x...com>

    > Ja na to żebyś wypierdalaj na drzewo banany prostować. Czy debilu zauważyłeś żebym
    tutaj pedałowi pizdziakowi vel runt dziura w dupie odpowiadał czy w inny sposób
    reagował na jego zaczepki?

    "pedałowi pizdziakowi vel runt dziura w dupie" - jeśli to nie jest
    reakcja w Twoim mniemaniu to znaczy, że poza tym, żeś patologia to
    jeszcze przygłup.

  • 7. Data: 2021-11-04 15:54:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 14:43:10 UTC+1 quent napisał(a):

> [...]
    > "pedałowi pizdziakowi vel runt dziura w dupie" - jeśli to nie jest
    > reakcja w Twoim mniemaniu to znaczy, że poza tym, żeś patologia to
    Oczywiście że to była reakcja ale na ciebie debilu. Nie na pizdziaka. On tutaj z
    wyjątkiem takich debili jak ty nie istnieje. Codziennie robi jakieś wklejki i nikt
    normalny na nie nie reaguje. Co miałeś do mnie że napisałeś żebym się na priv
    przeniósł? Cały czas dotrzymuje obietnicy że nie będę mu tutaj odpowiadał żeby inni
    mieli spokój. Przeszkadza ci to? Jak występuje tutaj pod innymi ksywkami to też mu
    staram się nie odpowiadać. A jeśli już to się trochę z niego ponabijam. Wystarczy mi
    zabawy jak czytam co inni wypisują jak z nim gadają.

  • 8. Data: 2021-11-04 22:36:31
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    staram się nie odpowiadać. A jeśli już to się trochę z niego ponabijam. Wystarczy mi
    zabawy jak czytam co inni wypisują jak z nim gadają.

    A po chuj go zaczepiasz na grupie politycznej?

    Poza tym tutaj nie ma ani jednego tematu z twoim udziałem w którym nie
    emanowałbyś chamstwem i skrajną głupotą, pisząc te swoje durnowate
    elaboraty. Rozpierdalasz wszystkie grupy, gdzie się tylko pojawisz.

  • 9. Data: 2021-11-04 23:08:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 22:36:40 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > emanowałbyś chamstwem i skrajną głupotą, pisząc te swoje durnowate
    > elaboraty. Rozpierdalasz wszystkie grupy, gdzie się tylko pojawisz.
    Ja go zaczepiam? Na tej grupie też go zaczepiam? Nie wiesz to się nie wpierdalaj bo
    wychodzisz na jeszcze większego idiotę niż jesteś.

  • 10. Data: 2021-11-04 23:42:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Ja go zaczepiam? Na tej grupie też go zaczepiam? Nie wiesz to się nie wpierdalaj bo
    wychodzisz na jeszcze większego idiotę niż jesteś.

    Nie tylko jego, bo teraz także zaatakowałeś quenta oraz mnie. Zwróciłem
    Ci tylko uwagę na to co robisz, a ty kolejny raz zachowujesz się jak
    cham i debil.

    Quent także zwrócił ci uwagę w sposób kulturalny, a ty go od debili
    wyzywasz.