  • 11. Data: 2011-09-23 17:46:44
    Temat: Re: Wrażenia płytkarskie
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> wrote in message
    news:j5idto$as8$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości

    > a z kibelkow wiszacych, ze stelazem co byscie polecili?

    Jak zmieniłem na Vileroya (Wileroya?) to mogę postawić mega kloca i zużyć
    pół rolki papieru i spłynie za dotknięciem przycisku:-)
    W cersanicie widać nawet, że na pusto woda sie podnosi. Złe projekty.
    Co do "aparatów do zabudowy" to wszystko byle nie Cersanit, bo przepuszczają
    wodę. Mam ich kilka i 3 zostawiają ślad.
    Nie wiem Grohe kup czy Chińczyka i dokup trochę części zamiennych i zapomnij
    o problemie.

  • 12. Data: 2011-09-23 18:17:47
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    "kiki" <k...@t...fel> wrote in message news:j5i3or$rjl$1@opal.futuro.pl...

    > "zapinio" <z...@g...com> wrote in message

    > Cersanit to gówno. Ja mam ich spłuczki i miałem muszle, gdzie nie dawało
    > się spuścić wody w kiblu jakby były źle zaprojektowane.

    Potwierdzam Cersanit
    Kupilem plyty 45x45 cm i chcialem ukladac na mijanke ale sa tak wybruszone,
    ze pewnie bym sie potykal na laczeniach. Szbka zmiana koncepcji i ukladam
    tradycyjnie ale bez fugi, trzymaja wymiar w granicach do przyjecia przez
    oko. Do pralni i kotlowni kupilem na sciany po 9 zl m2 ale wymiery
    idealne - polozylem do sufitu - kafle wloskie.
    Jurek

  • 13. Data: 2011-09-23 19:18:54
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Fri, 23 Sep 2011 16:54:31 +0200, kiki napisał(a):

    > Ja wymieniałem muszle Cersanit, a firma szła w zaparte.
    > Na liście szajsu mam ceramikę poryzowaną(bez względu na producenta) i
    > sanitariaty Cersanitu :-)
    > Więcej już od tej firmy nie kupowałem.

    A tu mam doświadczenia odmienne - z Cersanitowej Venezii wszystko
    spływało jak należy ;-)

    --
    ŁC
    Mężczyźni są genetycznie niezdolni do zdania sobie sprawy, że ich

  • 14. Data: 2011-09-23 20:09:15
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 23, 4:06 pm, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > "zapinio" <z...@g...com> wrote in message

    > Cersanit to gówno. Ja mam ich spłuczki i miałem muszle, gdzie nie dawało się
    > spuścić wody w kiblu jakby były źle zaprojektowane.

    Co do kibla potwierdzam. Mam tez ich umywalke i ta jest calkiem ok.
    Oba produkty to linia ekonomiczna.
    Pewnie ten kibel to taki niewypal poczatkujacego projektanta i
    zaspanego weryfikatora projektu...

  • 15. Data: 2011-09-23 20:09:36
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "zapinio" <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > Wszystko tzw. pierwszy gatunek
    > Gres Paradyż na 3+ (płaszczyzna płytek OK, ,gorzej z trzymaniem wymiarów i

    U mnie było odwrotnie, ale to były płytki rektyfikowane. Odchyłki były mimo
    wszystko niewielkie i dało się połączyć płytki w karo i prosto.

    > Gres Cersanit 2+ (znaczne wygięcia płaszczyzny płytek)

    Cersanit to moim zdaniem największy syf na jaki można się naciąć. Mają bardzo
    ładne kolekcje, ale jakość to porażka.
    Kupiłem pierwszy gatunek jakichś nietanich płytek do łazienki. 1/3 była
    pęknięta, uszczerbiona albo krzywa.

    Bartek

  • 16. Data: 2011-09-23 20:21:36
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Sep 23, 1:27 pm, "zapinio" <z...@g...com> wrote:
> [...]
    > Glazura Ceramstic 5. (bez zarzutu)
    > Gres turecki 5. (bez zarzutu)
    >
    > No cóż...wnioski na przyszłość nasuwają się same.

    Eee tam, generalizowanie.
    Kupilem opoczno i paradyz.
    Z opoczna jakies takie zolte udawane kamienie. Dwa osobne odcienie
    plytek. Do tego podlogowe z tej samej rodziny. Trzymaja wymiary, sa
    plaskie, wytrzymale przy obrobce. Ale ja robilem na cienkie fugi.
    Z paradyzu kupilem takie krzywe specjalnie bo taki byl zamysl
    projektanta. Ale plaskosc trzymaja.

    Mnie jakosc zadawala. Ale ja jestem z tych co nie potrzebuja grac w
    bilarda na podlodze i na scianach...
    Poza tym jak kupowalem to sobie paczki pootwieralem, sprawdzilem
    serie, odcienie i powybieralem z kilku paczek 5 plytek zebralem razem,
    postawilem na kolejnej na sztorc i przykladajac linial sprawdzilem o
    ile maksymalnie im sie wymiary roznia. Szczelina byla tak niewielka ze
    nie bylo sie czego czepiac.
    Poza tym chyba tylko szlifowane plytki moga miec tolerancje wymiaru na
    poziomie dziesiatych czesci milimetra wiec kladzenie tego na zbyt
    cienka fuge i tak moze spowodowac rozjechanie sie kresek.

    I cos mi sie wydaje ze czeste narzekanie na rozjechane narozniki
    polozonych "bezfugowo" plytek to nie koniecznie wina plytek a tego ze
    gdzies tam sie "bezfuga" zabrudzila klejem (starczy naprawde ciutka
    kleju w fudze zeby dzialy sie cyrki) albo jednak sciana/podloga nie
    byla tak plaska jak w CERN...

  • 17. Data: 2011-09-24 12:51:21
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-09-23 19:46, kiki pisze:
    > przepuszczają wodę. Mam ich kilka i 3 zostawiają ślad.
    > Nie wiem Grohe kup czy Chińczyka i dokup trochę części zamiennych i
    > zapomnij o problemie.
    Albo/oraz przed zmontowaniem zakonserwuj zaworek gumowy (pasta
    silikonowa dobrze się sprawdza), wtedy kamień się nie chce na tym
    osadzać i jest ok przez kilka lat (a potem trzeba przetrzeć gumkę i znów
    nasmarować), a bez tego po miesiącu jest szorstki nalot i gumko-zawór
    nie domyka idealne i popuszcza.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2011-10-02 11:42:41
    Od: Wojtek <m...@v...pl>

    On 9/23/11 10:21 PM, ptoki wrote:
> [...]

    potwierdzam, ze cersanit to bubel. Juz tu kiedys pisalem i
    przestrzegalem przed gresem rektyfikowanym tej firmy.
    Plytki wybrzyszone i a rogi zaokraglone. Oczywiscie plytki byly I gat ,
    cena cos kolo 120PLN :( a jakosc beznadziejna

    --
    pozdr
    Wojtek