  • 181. Data: 2009-04-05 05:34:35
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
> [...]
    > opisanych przez Jacka u mnie na budowie nie wystapila.
    > Natomiast u mojego sasiada budowali sciane 3W. Trzy warstwy caly
    > pustak od srodka, styropian i polowka na zewnatrz, a po trzech
    > warstwach odwrotnie. Od wewnatrz polowka, styropian i caly od
    > zewnatrz. Kolejne trzy warstwy i zmiana. Unikneli w ten sposob
    > kosztownych jak nie wiem co kotew do sciany okladzinowej. Sasiad
    > najwyrazniej sie nie znal i szlo tak do dachu. Wszystko mozna
    > spitolic jak sie ma talent. Znam nawet jednego uczestnika tej grupy
    > ktoremu spitolili podobno nie do spitolenia sciane 2W, zgadnij kto

    kiki?

  • 182. Data: 2009-04-05 05:38:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

    > Powiedz mi Maniek4 czemu Ty tak uparcie bronisz brakorobów i ciągle z
    > muchomorami wyjeżdżasz?
    > Znalazłeś taki jeden przypadek że (jeszcze) grzyba nie ma i już
    > uważasz że to jest dowód na prawdziwość tezy brakorobów? No powiedzmy
    > znalazłeś 3 czy pięć ... co to zmienia?

    tylko że to ty taki jeden przypadek znalazłes gdzie sie grzyb zrobił a są
    tysiące domów gdzie nic takiego sie nei robi. Chyba że żyjesz w jakimś innym
    matrixie.

  • 183. Data: 2009-04-05 05:39:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci

    dasze_art.jpg

    > Wiesz co? Parapety jak parapety, ale ci lokatorzy... :-))) No
    > rewelacja normalnie, jak chcesz miec takich, to ja jestem za. Bardzo
    > mi sie podoba. :-))

    to wszytsko efekty złego montażu. :)

  • 184. Data: 2009-04-05 06:25:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    > No zobaczyłem załamanie światłą na dłuższych płaszczyznach w kierunku
    > wkrętów. Od razu mi do głowy przyszło, że brakuje tam punktu podparcia czy
    > przylegania czegoś do czegoś.
    > Ale jak by byli cwani to by nie dokręcili wkretów do oporu i ciężko by
    > było zauważyć.

    Nie przejmuj się, prawie wszystkie firmy tak robią. Dokładnie o tym pisałem.
    Co gorsza, oni nie wiedzą, że to żle!!!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 185. Data: 2009-04-05 06:27:22
    Od: "Jan Werbinski" <j...@j...com>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
    > Moga Ci zrobic dowolny wymiar ale wtedy sa to poprostu polaczone ze
    > soba ramy - ja mam tak np. w oknie tarasowym - nie chcieli zrobic w
    > jednej ramie okna wysokiego na 2,6m (szerokosc tez 2,6m). No to
    > chcialem u gory jednego fixa wysokosci 40cm -> i tez sie nie dalo - bo
    > za waskie / za dlugie - szklo mogloby peknac. Ostatecznie mam to jedno
    > okno zlozone z trzech -> na gorze dwa fixy szerokosci 2 x 1,3m,
    > wysokosci 40cm polaczone specjalnym lacznikiem (z tasma rozprezna ;))
    > a na dole przesuwka szerokosci 2,6 i wysokosci ~2,2.

    Uderz na srodku okna w rame i zobacz jak drga. Gdyby nie bylo lacznika, to
    co wtedy?

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul

  • 186. Data: 2009-04-05 10:15:50
    Od: a...@g...com

    On 5 Kwi, 07:39, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > to wszytsko efekty złego montażu. :)

    :))))))))

    PS. Pianka rzadzi !!!!
    PS2. taki zarcik :)

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 187. Data: 2009-04-05 12:50:13
    Od: a...@g...com

    On 5 Kwi, 00:21, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > A wlasnie, zastanawiam sie jak wykonczyc murlate, zawsze daje sie
    > przedscianki, czy mozna te belke czyms zlicowac z tynkiem?
    > Cholera tak tynkarzy pilnowalem, zeby ladnie scianke kolanowa otynkowali i
    > wszystko na nic, te ich rozwalone lby krokwiami tez.

    To zalezy jak masz ta murlate polozona - u mnie lezy czasem blizej,
    czasem dalej na sciance kolankowej - wynika to z tego ze sama scianka
    nie byla wymurowana idealnie (sam murowalem a bardzo sie nie staralem
    bo z jednej strony bedzie zakryta podbitka, a z drugiej przedscianka
    wiec mogla byc troche krzywo ;) Ja bym jednak dal przedscianke - a w
    skosik jaki powstanie (tuz przed murlata) napakowal welny, docieplajac
    w ten sposob sama murlate. Wklej pare fotek to sie cos wymysli :-) Ja
    wlasnie zaczalem ocieplac daszek i wyglada to poki co tak:

    http://szyna.civ.pl/pod2.jpg

    I fotki speszyl for Kiki (gorne krawedzie scian dzialowych na
    poddaszu ;)

    http://szyna.civ.pl/pod1.jpg
    http://szyna.civ.pl/pod3.jpg

    :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 188. Data: 2009-04-05 13:43:18
    Od: Piotr Kąkol <x...@t...pbz>

    Dnia Sun, 5 Apr 2009 07:25:34 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > wydawanie forsy na montaż 3 warstwowy. Przed montażem moich okien czytałem
    > trochę o tym i stwierdziłem ze to nie ma sensu w zwykłym domu. Ale ja mam
    > okna drewniane!

    Możesz to jakoś uzasadnić?

    Akurat wymieniam stare okna w domu budowanym w latach 80-tych i zamierzam
    dopłacić, ok 2000 zł, do montażu trzywartswowego.

    --
    Piotr Kąkol email: x...@t...pbz

  • 189. Data: 2009-04-05 15:21:46
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...

    > I fotki speszyl for Kiki (gorne krawedzie scian dzialowych na
    > poddaszu ;)
    >
    > http://szyna.civ.pl/pod1.jpg
    > http://szyna.civ.pl/pod3.jpg

    daj wiecej :-)
    te okna opianowane...

  • 190. Data: 2009-04-05 15:44:53
    Od: a...@g...com

    On 5 Kwi, 17:21, "kiki" <s...@s...ss> wrote:

    > daj wiecej :-)
    > te okna opianowane...

    Nie mam jeszcze obrobki okien -> byc moze poniedzialek / wtorek bedzie
    to zapodam :) Poki co mam dodatkowy kolnierz XDP - paroprzepuszczalny
    z dociepleniem - montowany jest na zewnatrz (od strony pokrycia), wiec
    od srodka go praktycznie nie widac - tylko lekko w rogach okien z
    wycietej folii paroprzepuszczalnej widac troche waty docieplajacej :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.