  • 261. Data: 2009-04-06 08:05:49
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Ja mam prześwity ale pleśnie nie mam jeszcze, bo mam gorąco w domu.
    > Ci co lubią 18 stopni w salonie zobaczą co to źle obsadzone okna :-)

    ile lat twój dom stoi?

    bo nie mów mi że ci się prześwity zrobiły w pół roku po montażu okien?

    w bloku przez pięć lat sie żadne prześwity nie zrobiły i nic miedzy
    framugami a murem nie wiało, a nie było nawet silikonu od wewnątrz tylko
    normlanei zatynkowane na gładko do okna.

    może masz źle zamontowane te okna i tyle.

  • 262. Data: 2009-04-06 08:06:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Tak i mycie się też kosztuje :-) W ogóle samo życie kosztuje, jedzenie
    > szczególnie :-)

    no włąśnie dlatego za pracę ludzie chcą brać normalne pieniadze a nie
    jałmużnę z łaski.

  • 263. Data: 2009-04-06 08:07:28
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 09:25, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > teoretyk to ty jesteś:)  a dniówka to jest jakaś cena urzędowa czy umowna,
    > poprostu ustala sie że cena za montaż okna zwykły tyle a z bajerami tyle i
    > koniec.

    Nie - to Ty jesteś teoretyk. Jak się ekipy monterskiej zapytasz
    dlaczego tak drogo to Ci powie że dniówka wynosi tyle i tyle, a że i
    tak muszą cały dzień poświęcić (mimo że będą tylko kilka godzin na
    budowie) to płacona jest każda "rozpoczęta" dniówka....
    ;-)

    > no rozbawiłeś mnie kompletnie. to te pakuły nie łapią wilgoci jak tam
    > powietrze wieje przez dziury miedzy framugą a murem?

    Jak ma wiać jak są pakuły?
    ;-)
    Ty to jesteś jajcarz!!!

    > u mnei nie było przegrzane a grzyba nei było.

    A u mnie miód płynął z kranów...
    ;-)

    > zdałeś egzamin-

    Za to Ty oblałeś twierdząc że te zalecenia są dla domów pasywnych...
    Myślę że dzięki mnie dowiedziałeś się w ogóle o montażu okien w takich
    domach bo nie masz o tym bladego pojęcia! Co widać, słychać i czuć..
    ;-)

  • 264. Data: 2009-04-06 08:08:33
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

> [...]
    > problemu ....
    > ;-)

    > Jak bedziesz miał ten Twój system 2w i będzie hulał wiatr to tam
    > będzie prawdopodobnie sucho, za to po drugiej stronie silikonu
    > mokro....
    > ;-)

    > Bingo!.

    > Przecież mówimy o szczelinie zatkanej tylko silikonem bo pianka
    > odlazła .... prawda?
    > ;-)
    > Czyli NIE MA TAM (już) PIANKI!!!!
    >
    > Powietrze jest dobrym izolatorem ciepła pod tym wszakże malutkim

    a jakim cudem ono sie tam będzie ruszać? skoro po drugiej stronie jest
    silikon?

  • 265. Data: 2009-04-06 08:10:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > To dziwne, bo przy prawidlowo wykonanej suchej zabudowie, nawet na
    > duzo mocniej pracujacej od okien - wiezbie, akryl przykrywa
    > "kontrolowana szczeline" i taka zabudowa przetrwa bez ryski lata!
    > Podkreslam -> wykonana prawidlowo. Przy skopanej - po miesiacu w
    > kazdym rogu beda zarysowania.

    a teraz możesz sobie zafundować droższą technologię którą będą mogli skopać
    niefachowi wykonawcy

  • 266. Data: 2009-04-06 08:21:05
    Od: a...@g...com

    On 6 Kwi, 09:47, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > A Ty czemu sam ocieplasz? Przecież wkoło pełno tanich fachowców co
    > pachną wanilią i w garniturach przychodzą do pracy bo wieczorem mają
    > egzaminy na wyższej uczelni ...

    Ale skupmy sie na oknach - okien sam nie montowalem tylko zdalem sie
    na fachowcow z dlugoletnim doswiadczeniem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 267. Data: 2009-04-06 08:24:55
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    >Jak ktoś dużo kupuje to dostaje takie gadżety za darmochę, firma nie
    >wydała na to pewnie ani grosza!

    To w koncu w porwanych i smierdzacy, czy nie?

    Pozdro.. TK

  • 268. Data: 2009-04-06 08:24:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzemo wrote:

> [...]
    > tak muszą cały dzień poświęcić (mimo że będą tylko kilka godzin na
    > budowie) to płacona jest każda "rozpoczęta" dniówka....

    pitu pitu

    > Jak ma wiać jak są pakuły?
    > ;-)
    > Ty to jesteś jajcarz!!!

    znaczy stare konopie albo gazeta są lepszą izolacją niż pianka?

    > A u mnie miód płynął z kranów...
    > ;-)

    to fajnie.

> [...]
    > Myślę że dzięki mnie dowiedziałeś się w ogóle o montażu okien w takich
    > domach bo nie masz o tym bladego pojęcia! Co widać, słychać i czuć..

    gówno prawda kolego, gówno prawda.

    a jak tam montuja okna za granicą?

  • 269. Data: 2009-04-06 08:25:16
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > a czy ja szukam tutaj pracy? czy próbuje wciskać jakies tasiemki rozprężne
    > czy inny szajs?

    Myślę że jesteś troll teoretyk, albo fantasta-marzyciel a nie żaden
    wykonawca. Wmawiasz nam że jest inaczej żebyś mógł mędrkować do woli
    zasłaniając się że wiesz to z praktyki. A Twoja praktyka to tylko klepanie w
    klawisze....
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 270. Data: 2009-04-06 09:02:23
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 09:19, a...@g...com wrote:

    > Akurat grube ocieplenie powoduje, ze sam mur w ktorym jest piana, ma
    > stabilna, caly czas "pokojowa" temperature.

    Tam gdzie nie dociera powietrze ...
    ;-)

    > Kiedys jak nie dawalo sie
    > ocieplenia - mur mial rozna temperature, zalezna od temperatury
    > zewnetrznej.

    No kiedyś bywało że mur był tak ciepły że topił śnieg .... czyli miał
    temperaturę dużo wyższą od zewnętrznej...
    :-)

    > nawet udowadnia, ze skoro nie bylo problemow z piana przy
    > przemarzajacym murze, to czemu nagle mialby powstac przy pracy pianki
    > w optymalnych dla niej temperaturach ?:)

    Bo nie mówimy o piance tylko o szparce w piance, a ta jest jak zimny
    sztylet wbity w mur. Daj sobie okno na "mikrouchył" w zimie na
    godzinę, a potem zobacz czy rama jest w tym miejscu zimna i jak
    bardzo...
    ;-)