  • 281. Data: 2009-04-06 17:50:56
    Temat: Re: Wstawili mi okna :-)
    Od: Piotr Kąkol <x...@t...pbz>

    Dnia Mon, 6 Apr 2009 06:56:58 +0200, na102 napisał(a):

    > a mozesz powiedziec na ile ci wycenili zwykły montaż?

    Rozumiem, że chodzi o tą ostatnią firmę montującą w Illbrucku, coś około
    20zł za mb.
    --
    Piotr Kąkol email: x...@t...pbz

  • 282. Data: 2009-04-06 18:24:55
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Marek Dyjor napisal:
    > może trzeba zatrudniac dobre firmy a nie najtańszych paprochów, tylko że
    > dobra firma co wysyła ludzi na szkolenia itp. nie utrzyma sie ne Polskim
    > rynku, bo nikt nie zapłaci za super jakość za wysoką cenę, 95% szuka tanio a
    > nie dobrze.

    No coz, obowiazuje 'good enough' ;)

    Decyduje masowka. Chcesz miec jakosc, to w obrebie firmy-masowki
    wylansuj marke dla bogatych jakosciowcow i... biedakow wyznajacych
    zasade 'biednego nie stac na tandete'. Ale musisz miec osobna marke.
    Ot, jak kiedys: Samsung i Samtron :D

    > Jesteśmy biedni i mamy rynek dla biedaków.

    Jestesmy. No i co z tego? Dzialasz na rynku, ktory jest dany.
    Zmieni sie za kilkadziesiat lat. Moze. Chcesz czekac?
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 283. Data: 2009-04-06 19:04:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > zdjecie w duzym zblizeniu roztocza najlepiej w jakims ochydnym
    > ujeciu. Jak trafi sie w odpowiednim momencie z odpowiednim nastrojem
    > to klient jest juz ugotowany. Zdjecie roztocza wyswietlane jest do
    > konca prezentacji i szczesliwego nabycia jedynego zbierajacego na
    > swiecie odkurzacza za 7 tys. zlotych. Manipuluje sie do tego stopnia,
    > ze ludzie dorosli tyle lat nie mieli problemu z roztoczami, ba nawet
    > w zyciu o nich nie pomysleli, a tu masz jedna prezentacja i takie
    > zagrozenie. To oczywiscie nie jest opis postepowania Krzema zeby bylo

    a jesteś pewien czy tylko z grzeczności zaprzeczasz.

    mamy błachy problem postawiony do rangi śmiertelnie poważnej sprawy, mamy co
    chwila powtarzane historie o pleśniach i grzybach które zjedzą okna, mamy
    produkt mało obecnie popularny który sie chce wylansować.

    mnie to ewidentnie wygląda na agresywny marketing.

  • 284. Data: 2009-04-06 19:21:08
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    kiki wrote:
    > "JanuszK" <J...@m...o2.pl> wrote in message

    > To nie prawda. Szpary przy ramach okiennych mogą skutecznie zniweczyć
    > najgrubszą izolację zewnetrzną.
    Kiki pleciesz pierdoły, mam okna zaprawione na piankę i otynkowane i NIE
    MAM ŻADNEJ SZPARKI. Nawet rys nie ma. Pociskacie ty i krzemo kit
    ludziom, jak już pisałem dają taśmę przy domach pasywnych a to dlatego
    że te domy wykorzystują promieniowanie słoneczne do nagrzewania wnętrza,
    z tego powodu mają duże i ciężkie przeszklenia (trzyszybowe) i one mocno
    pracują przy tych wymiarach i ciężarze i tylko dlatego tak się
    uszczelnia dodatkowo styk okna ze ścianą i tyle. W normalnych domach
    nawet w ciepłych domach jest to bez sensu. A grzyby i pleśnie przez te
    szczeliny to SF. Pleśnie i grzyby rosną z powodu ogólego braku
    wentylacji jekiejkolwiek w domu.

    --
    -----
    Pozdr

  • 285. Data: 2009-04-06 19:36:35
    Od: Piotr Kąkol <x...@t...pbz>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 21:21:08 +0200, JanuszK napisał(a):

> [...]
    > pracują przy tych wymiarach i ciężarze i tylko dlatego tak się
    > uszczelnia dodatkowo styk okna ze ścianą i tyle.

    A od tego to przypadkiem nie są stalowe wzmocnienia w profilach? Akurat ja
    zakupiłem okna trzyszybowe, pomimo że nie mam domu pasywnego. I nie uparłem
    się na trzywarstwowy montaż z ich powodu.

    > W normalnych domach
    > nawet w ciepłych domach jest to bez sensu.

    Jeśli uzna się, że rolą ciepłego montażu jest oganiczenie wpływu pracy
    okien, to może tak się zdawać. Tyle, że ja po raz pierwszy słyszę taką
    teorię ;)

    --
    Piotr Kąkol email: x...@t...pbz

  • 286. Data: 2009-04-06 20:43:07
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > no włąśnie dlatego za pracę ludzie chcą brać normalne pieniadze a nie
    > jałmużnę z łaski.

    Praca to towar jak chińskia armatura :-)

  • 287. Data: 2009-04-06 21:42:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
    > "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > Praca to towar jak chińskia armatura :-)

    dobrze stwierdziłęś.

    chinska ceramika jest super.

  • 288. Data: 2009-04-06 22:35:24
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org> wrote in message

    > Szkolenia są w normalnych firmach zwykłą rzeczą... najcześciej bezpłatną -
    > fakt, ale pracownika wysyłając na szkolenie trzeba opłacić.

    Ale mnie na przykład chodzi o to żeby jeden z drugim poczytali reklamówki
    czy poszli w weekend do Castoramy na pokazy fugowania epoksydowego,
    zwykłego, murowania, ocieplania obróbki gładzi.
    Żeby wykazali chęć.

    > Poza tym wstyd dla szefa jest jak jego ludzie chodzą w podartych ubraniach
    > i każdy w innym dresie ;) ... jeśli masz tylko takie doświadczenie to
    > naprawdę sam sobie jesteś winien - po prostu szukałeś najtańszych ekip -
    > nie firm... ekip.

    Ja dostawałem wielokrotnie od Deitermanna kombinezony za darmo albo Żółte
    albo Maxit szare z niebieskimi napisami. Po tygodniu wisiały śmierdzące
    kałem i brudem :-) Nic nie pomogło :-)

  • 289. Data: 2009-04-06 22:39:48
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    >Dobra czy nie, to płaci robolom tyle samo i oczekuje od nich że sami
    >się opiorą i ubiorą... Taki mam obecnie obraz budowlańców... zupełnie
    >inny niż wyidealizowany gdy zacząłem pierwszą budowę... Ale to trzeba
    >przeżyć by zrozumieć.
    >;-)

    OIczywiście! Dobra firma płaci głodowe pensje swoim pracownikom. Jedynie co
    robi do wystawia faktury na 5 razy tyle co ekipa. Jak nie ma nadzoru tak nie
    ma, bo ten sam kierbud nadzoruje w firmie na umowę zlecenie.
    Prać muszą sami. Jedynie co zapewnia to wode mineralną.
    Ale w dużych firmach jest jeszcze mobbing. Pracownicy pastwią się nad innymi
    pracownikami.

  • 290. Data: 2009-04-06 22:41:06
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    <a...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 6 Kwi, 08:44, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >Ano, "moi" montazysci przyjechali jak jeden w firmowych ciuszkach
    >Oknoplastu - juz na poczatku zrobili wrazenie ze firma o nich dba :)

    Ta i ci od razu zapianowali zamiast zamontowac jak należy :-)