  • 31. Data: 2022-10-22 21:38:44
    Temat: Re: Wszyscy o drogim prądzie a ja o tańszym.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 października 2022 o 21:14:03 UTC+2 ToMasz napisał(a):
> [...]
    groszy za kilowatogodzinę jaka potrzebuje do zbilansowania produkcji z tym co
    zamówiły. Bana masz na googlu? Jak go spytać to na pierwszej pozycji podaje że do
    99%. Jak widzę jak się moje akumulatory lądują i jak rozładowują to taki wynik w
    określonych warunkach może być realny. Nawet jak by straty wynosiły 20%, co jest
    możliwe z niepierwszej młodości akumulatorami olowiowymi. To jest to liczone od
    taryfy w której się ładuje. W G12W tania 38 groszy droga 95. 38+ 7,6=45,6. Mniej niż
    połowa z drogiej taryfy. Za akumulatory zapłaciłem 1560 złotych. Przy dziesięciu
    latach eksploatacji wychodzi mniej niż 12 złotych na miesiąc. Rachunki z ostatniego
    okresu rozliczeniowego 240 złotych miesięcznie.

> [...]
    > zajebiście i akumulator przetrwa wiecej (wiem że przetrwa, ale spadnie
    > pojemnosć), to będzie zarabiał... ile? serio pytam. czajnika na prąd nie
    > zasili, kompa - może tak, ale ile cykli da sie zrobić dziennie? raczej
    > jeden, więc samo zarobienie na siebie to będzie 6 lat. dotrwa?
    > Tak więc ze względu na cenę - ciekawostka. Chyba ze masz "firmę" która
    > jest w stanie wykorzystać te akumulatory w kilku cyklach dziennie. jeśli
    > ładujesz go pradem 0.1C, to potrzebujesz na to 10 godzin - prawda?
    > Coś pomyliłem? jeśłi tak, naprostuj proszę
    W moim przypadku gdyby były jakieś perturbacje z prądem. Szansa że będą mała. To
    byłbym w plecy wiele takich akumulatorów jak mam. A że koszt energii w wyrobie to
    jakie jeden procent z ogonkiem to jak wyjdzie 3% to mnie to lata i nawet nie starał
    bym się cenę podnosić. Na projektor, maszynę światło potrzebuje że 3,5 do 4
    kilowatogodzin dziennie. To ponad 500 złotych rocznie oszczędności. Trzy lata z
    ogonkiem akumulatory będą się amortyzowanly. A mają szansę żyć 10-15 lat. To warto
    ,czy nie warto. Druga sprawa że mam nawis inflacyjny.

  • 32. Data: 2022-10-22 21:40:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 października 2022 o 21:27:52 UTC+2 Piotrek napisał(a):
    > Delta Power filmy Riello-UPS ma na pokładzie 16x12V połączone szeregowo,
    > tak więc niedużo brakuje do 240V
    >
    > 5kVA - trudno to nazwać UPS centralnym ...
    >
    > Ale faktycznie to raczej wyjątek niż reguła.
    >
    > Piotrek
    A byłbyś tak uprzejmy żebys spierdallj na bambus z tymi swoimi akumulatorami. Nie o
    tym co wciskasz jest temat.

  • 33. Data: 2022-10-22 21:48:26
    Od: a a <m...@g...com>

    #nawzajemażsięnajem

  • 34. Data: 2022-10-22 21:51:23
    Od: a a <m...@g...com>

    Jedyny mobilny akumulator energii to samochód elektryczny

    100kWh na kolach, wszędzie podjedzie, a doładuje sie szybko w mieście

    Wszystkim polecam

  • 35. Data: 2022-10-22 21:56:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 października 2022 o 21:51:25 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > Jedyny mobilny akumulator energii to samochód elektryczny
    >
    > 100kWh na kolach, wszędzie podjedzie, a doładuje sie szybko w mieście
    >
    > Wszystkim polecam
    Nie odpowiedziałeś. Głupi jesteś z urodzenia czy to nabyte?

  • 36. Data: 2022-10-22 22:45:10
    Od: a a <m...@g...com>

    #pokiegogópiudajegopiego ?

    Kogucik to wyjątkowe beztalencie.
    Nawet kitu handlowego wciskać nie potrafi.

    Już tłum leci kupować te goofniane chińskie aku po 2 zł, zawijane w sreberka

  • 37. Data: 2022-10-22 23:10:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 października 2022 o 22:45:11 UTC+2 m...@g...com napisał(a):
    > #pokiegogópiudajegopiego ?
    >

    > Kogucik to wyjątkowe beztalencie.
    > Nawet kitu handlowego wciskać nie potrafi.
    >
    > Już tłum leci kupować te goofniane chińskie aku po 2 zł, zawijane w sreberka
    Nie leci bo wydał całą kasę na klimatyzatory na peltierach.

  • 38. Data: 2022-10-23 00:18:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Oct 2022 10:08:12 -0700 (PDT), w
    <413bd31f-d772-4708-bfca-86592abc7aadn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Jak go spytać to na pierwszej pozycji podaje że do 99%. Jak widzę jak się moje
    akumulatory lądują i jak rozładowują to taki wynik w określonych warunkach może być
    realny.

    Myślę, że można zakończyć dyskusję z tym przygłupem :)

  • 39. Data: 2022-10-23 00:28:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 23 października 2022 o 00:23:14 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    realny.
    > Myślę, że można zakończyć dyskusję z tym przygłupem :)
    Taki jesteś zły za moje prognozy dotyczące cen nieruchomości? Wyszło że za wsiaz
    pracowałeś. Jak byś w innym miejscu nie trafił albo udawał że nie widzisz to poczytaj
    w tym.
    https://ceo.com.pl/dawno-nie-widziano-tak-niskich-ce
    n-mieszkan-na-rynku-wtornym-ekspert-wlasciciele-wola
    -spuscic-z-ceny-niz-utrzymywac-pustostan-25551
    A nie mówiłem.

  • 40. Data: 2022-10-23 11:59:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 22 Oct 2022 15:28:05 -0700 (PDT), w
    <ce575cea-d2b8-4766-b286-72ffd346e2dfn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    akumulatory lądują i jak rozładowują to taki wynik w określonych warunkach może być
    realny.
    > Taki jesteś zły za moje prognozy dotyczące cen nieruchomości?

    To nie są prognozy. Od lat opowiadasz te swoje dyrdymały na każdy temat.
    Sprawdzalność 0%. Jesteś idealnym antywskaźnikiem, dlatego warto ciebie czytać
    :D

> [...]
    n-mieszkan-na-rynku-wtornym-ekspert-wlasciciele-wola
    -spuscic-z-ceny-niz-utrzymywac-pustostan-25551

    "Ceny na rynku wtórnym delikatnie w dół."

    A twój chory mózg co przeczytał? :D