  • 11. Data: 2009-10-04 10:52:46
    Temat: Re: Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "rth" <r...@g...com> wrote in message
    news:99b96c76-3788-4e5a-b582-da8f6c6cde19@p36g2000vb
    n.googlegroups.com...

    http://www.elektro-sklep.pl/index.php?products=produ
    ct&prod_id=78

  • 12. Data: 2009-10-04 11:20:09
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message
    news:ha9uub$7vh$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > "rth" <r...@g...com> wrote in message
    > news:99b96c76-3788-4e5a-b582-da8f6c6cde19@p36g2000vb
    n.googlegroups.com...

    http://www.centrumelektroniki.pl/Gniazdo_typu_niemie
    ckiego_16A250V_gumowe_czarna_2210,p47834.html

  • 13. Data: 2009-10-04 16:55:37
    Od: rth <r...@g...com>

    On 3 Paź, 13:29, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
    > Pozostaje tylko dorobić sobie przejściówki "na kablu" czyli niemieckie
    > gniazdo i wtyczka i taka para polska w postaci przedłużaczy. A propos - co
    > to za miernik?

    Voltcraft Energy-Check 3000.

  • 14. Data: 2009-10-04 16:56:07
    Od: rth <r...@g...com>

    On 4 Paź, 11:45, "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz> wrote:
    > Tez mialem podobny problem. Przejsciowke znalazlem w OBI we Wrocławiu. z
    > jednej strony żeńska schuko a z drugiej meska normalna z otworem na bolec
    > uziemiajacy. Rzeczywiscie trudno to bylo znalezc.

    O, dzięki za hinta. Poszukam w Obi.

  • 15. Data: 2009-10-04 16:58:43
    Od: rth <r...@g...com>

    Z takich luzem, to najrozsądniejsze cenowo znalazłem tutaj:
    http://muzyczny.pl/pokaz.pl?id=119256
    http://muzyczny.pl/pokaz.pl?id=116527

  • 16. Data: 2009-10-04 17:00:31
    Od: rth <r...@g...com>

    On 4 Paź, 11:01, Qwerty <k...@j...pl> wrote:

    > Kup sobie "niemiecki" przedłużacz i wymień wtyczkę na "polską".

    Idea słuszna, gdybym miał pod ręką jakikolwiek niemiecki Baumarkt, z
    którego mógłbym pozyskać ichniejszą wtyczkę + gniazdko to tak bym
    właśnie zrobił :)

  • 17. Data: 2009-10-05 07:22:54
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    rth pisze:

    > Idea słuszna, gdybym miał pod ręką jakikolwiek niemiecki Baumarkt, z
    > którego mógłbym pozyskać ichniejszą wtyczkę + gniazdko to tak bym
    > właśnie zrobił :)

    Bywają w polskich, ostatnio widziałem Leroy Merlin.

  • 18. Data: 2009-10-05 07:28:53
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Qwerty" <k...@j...pl> wrote in message

    > Bywają w polskich, ostatnio widziałem Leroy Merlin.

    Podałem linki - do gniazd przelotowych (na kabel) z uziemienim typu Schuko i
    przedłużaczy typu Schuko - uniwersalny (wtyk wchodzi do polskich gniazd z
    kołkiem).