  • 11. Data: 2014-09-04 20:58:50
    Temat: Re: Wy się zastanówcie zanim zaczniecie budowę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kogut pisze tak:

    > Czy znasz coś takiego co my ty mamy i ruscy też by to chcieli mieć
    > bo nie mają u siebie?

    Znam. Granicę z Niemcami :)

    --
    Piter

  • 12. Data: 2014-09-04 21:05:40
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    kiki pisze tak:

    > To się źle skończy. Jeszcze teraz można to bym zwiewał do UK.

    Ale kraj brzydki. Pełen skąpych lub biednych ludzi.

    > Będziemy śmieciami przez pewien czas ale nasze dzieci może będa
    > miały lepiej.

    Ta, lepiej. Będą sterane robotą w wieku 40 lat wyglądały na 60.

    Będą miały przy domu zielone płoty z dechy i sadzawkę. Zlewy bez
    syfonów i właz na dach w suficie. I drzwi przyklejone do narożnika
    pokoju będą jeszcze miały, fake kominek przyklejony na patex i murki
    przed wejsciem pomalowane na rózówo bo rózowa właśnie była w promo :)

    --
    Piter

  • 13. Data: 2014-09-04 22:26:32
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-09-04 o 16:15, k...@g...com pisze:
    > Wojna to zawsze jest o coś. Czy znasz coś takiego co my ty mamy i
    > ruscy też by to chcieli mieć bo nie mają u siebie? Na Ukrainie chcą
    > odebrać swoje. W Polsce niczego swojego nie mają.
    Może będą chcieli transgraniczną autostradę Lwów-Warszawa-Kaliningrad?
    Kto ich tam wie?

    Maciek

  • 14. Data: 2014-09-04 22:33:12
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 września 2014 22:26:32 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Mo�e b�d� chcieli transgraniczn� autostrad� Lw�w-Warszawa-Kaliningrad?
    >
    > Kto ich tam wie?
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Maciek

    Jak bezpłatna to jestem za a nawet przeciw.

  • 15. Data: 2014-09-04 22:33:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.09.2014 20:16, Użytkownik_zyga pisze:
    > *kiki* <s...@l...pl> typed:

    > Ty durno palo. A widziales/slyszales kogos co by nie obiecal na wyrost?
    Tak. Jednym z polityków który nie obiecuje gruszek na wierzbie jest
    Korwin Mikke. ale on raczej nie będzie liczył się w polityce, bo ludzie
    chcą być oszukiwani.

    ToMasz

  • 16. Data: 2014-09-04 23:02:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    ToMasz wrote:

    > Tak. Jednym z polityków który nie obiecuje gruszek na wierzbie jest
    > Korwin Mikke. ale on raczej nie będzie liczył się w polityce, bo ludzie
    > chcą być oszukiwani.

    ROTFL. Widzę, że niezachwiana wiara w członka Związku Młodziezy
    Socjalistycznej kwitnie

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 17. Data: 2014-09-04 23:02:52
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 4 września 2014 20:58:50 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > Znam. Granicďż˝ z Niemcami :)
    >

    > --
    >
    > Piter

    Bez uzasadnienia ekonomicznego. Granica Rosyjsko Niemiecka na Odrze nie zmniejszy
    odległości Moskwa Berlin.

  • 18. Data: 2014-09-04 23:07:30
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 września 2014 23:02:45 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > ROTFL. Widz�, �e niezachwiana wiara w cz�onka Zwi�zku M�odziezy
    > Socjalistycznej kwitnie

    Korwin socjalistow rozjezdza walcem!
    Tylko KNP - wszystko inne to szuje ale nadchodzi ich kres :)

    --
    Adam Sz.

  • 19. Data: 2014-09-05 09:32:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.09.2014 22:33, ToMasz pisze:

    > Tak. Jednym z polityków który nie obiecuje gruszek na wierzbie jest
    > Korwin Mikke.

    ROTFL

    > ale on raczej nie będzie liczył się w polityce,

    On przede wszystkim nie chce się liczyć.

    On tylko doi swoją gimbazę na jego "błyskotliwych inaczej" książkach.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 20. Data: 2014-09-05 10:26:50
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 5 września 2014 09:32:07 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > On tylko doi swoją gimbazę na jego "błyskotliwych inaczej" książkach.

    Tak tak, gimbaza daje mu 7% wdlg CBOS i gimbaza wybrala go na europosla :-)
    Stuknij sie w leb lewaku :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.