  • 21. Data: 2014-09-05 10:45:30
    Temat: Re: Wy się zastanówcie zanim zaczniecie budowę
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2014 10:26, Adam pisze:

    > Tak tak, gimbaza daje mu 7% wdlg CBOS i gimbaza wybrala go na europosla :-)

    Ano właśnie. Pełno głupich szczyli, co się dają nabrac pierwszemu z
    brzegu guru.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 22. Data: 2014-09-05 13:17:13
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 września 2014 22:33:59 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > Tak. Jednym z polityków który nie obiecuje gruszek na wierzbie jest
    >
    > Korwin Mikke. ale on raczej nie będzie liczył się w polityce, bo ludzie
    >
    > chcą być oszukiwani.

    Moja ulubiona obietnica Korwina: po likwidacji tramwajów nie będzie korków w
    Warszawie.
    Szczera prawda, nic wtedy już nie będzie.

    --
    ZZ@private

  • 23. Data: 2014-09-05 14:50:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.09.2014 13:17, ZbyszekZ pisze:

    > Moja ulubiona obietnica Korwina: po likwidacji tramwajów nie będzie korków w
    Warszawie.
    > Szczera prawda, nic wtedy już nie będzie.

    Bo wiesz, na Dzikim Zachodzie tramwajów nie było i nie było korków. Taka
    korwinistyczna "logika".

  • 24. Data: 2014-09-05 15:21:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-04 23:07, Adam wrote:

    > Korwin socjalistow rozjezdza walcem!
    > Tylko KNP - wszystko inne to szuje ale nadchodzi ich kres :)

    Będzie i więcej liberałów gospodarczych jak KNP wejdzie do sejmu (oby).
    Niestety czerwoni są wciąż silni, więc nagłej zmiany na lepsze nie
    spodziewałbym się.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 25. Data: 2014-09-05 15:22:12
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-05 13:17, ZbyszekZ wrote:
    > Moja ulubiona obietnica Korwina: po likwidacji tramwajów nie będzie korków w
    Warszawie.

    I dlatego głosujesz na czerwonych?
    Niepojęte

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 26. Data: 2014-09-05 16:09:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    quent wrote:

    Warszawie.

    > I dlatego głosujesz na czerwonych?

    na razie to ty głosujesz na wieloletniego członka Związku Młodzieży
    Socjalistycznej i Stronnictwa Demokratycznego.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 27. Data: 2014-09-06 21:14:12
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:lucda2$idf$1@dont-email.me...

    > Będzie i więcej liberałów gospodarczych jak KNP wejdzie do sejmu (oby).
    > Niestety czerwoni są wciąż silni, więc nagłej zmiany na lepsze nie
    > spodziewałbym się.

    Ja bym to wszystko co mam sprzedał i wyjechał. Tylko ceny tak spadły, że
    połowy nie dostanę. mam już tego dość.

  • 28. Data: 2014-09-06 21:22:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    kiki wrote:

    > Ja bym to wszystko co mam sprzedał i wyjechał. Tylko ceny tak spadły, że
    > połowy nie dostanę. mam już tego dość.

    jedź do wujka Putina dostaniesz order