  • 1. Data: 2013-12-19 11:43:15
    Temat: Wybór płyty indukcyjnej
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    Witam
    Wpadła mi w oko płyta indukcyjna Whirlpool ACM 808 BAS. Posiada ona
    jedną z dość ważnych cech czyli zasilanie na 400V + wszystkie potrzebne
    mi funkcje. Czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje w/w model i
    podzieliłby się swoimi uwagami? Może jakiś inny producent? Cena max 2000 zł.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-12-19 12:10:15
    Temat: Re: Wybór płyty indukcyjnej
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 19 Dec 2013 11:43:15 +0100 osobnik zwany Einstein
    napisał:

    > Witam
    > Wpadła mi w oko płyta indukcyjna Whirlpool ACM 808 BAS. Posiada ona
    > jedną z dość ważnych cech czyli zasilanie na 400V

    praktycznie wszystkie płyty indukcyjne sa dwufazowe. Zazwyczaj na
    podłączeniu jest zwora na fazach. Można ją zdjąć i podłączyć 3-fazy choć
    tak naprawdę działać będą 2 na lewą i prawą stronę. Same "palniki"
    sąbowiem jednofazowe.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2013-12-19 12:57:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 12:10:15 UTC+1 użytkownik masti napisał:
> [...]
    > podłączeniu jest zwora na fazach. Można ją zdjąć i podłączyć 3-fazy choć
    > tak naprawdę działać będą 2 na lewą i prawą stronę. Same "palniki"
    A nie jest czasami tak że ta zwora to jak chcesz aby działało na 1 fazie a bez zwory
    podłączas do dwóch?

  • 4. Data: 2013-12-19 13:27:13
    Od: Einstein <e...@0...pl>

    W dniu 2013-12-19 12:57, Kris pisze:
    > A nie jest czasami tak że ta zwora to jak chcesz aby działało na 1 fazie a bez
    zwory podłączas do dwóch?

    Dziwi nie dlaczego producenci zazwyczaj podają napięcie zasilania 230V?

  • 5. Data: 2013-12-19 18:51:25
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Kris wrote:
    > A nie jest czasami tak że ta zwora to jak chcesz aby działało na 1
    > fazie a bez zwory podłączas do dwóch?

    tak właśnie jest - ale wydawało mi się że masti to właśnie napisał :)

    jeffrey

  • 6. Data: 2013-12-19 20:31:43
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mam Bauknecht (to samo co Whirlpool) i gdybym wiedział, że będzia tak głośna (1.
    brzęczy; 2. stuka przekaźnikiem) to bym jej nie
    kupił.
    Da się głośność sprawdzić w sklepie?
    No i jeszcze nie ma wskaźnika ciepła resztkowego, a witroceramika nawet przy indukcji
    się nagrzewa (choćby pośrednio od dna garnka,
    czasem można się oparzyć).

    -----

  • 7. Data: 2013-12-22 10:36:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 19 grudnia 2013 18:51:25 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > tak w�a�nie jest - ale wydawa�o mi si� �e masti to w�a�nie napisa�
    :)
    Napisał że można podłaczyć 3fazy a to dobra metoda na uwalenie płyty

  • 8. Data: 2013-12-22 15:10:39
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2013-12-22 10:36, Kris pisze:

    > Napisał że można podłaczyć 3fazy a to dobra metoda na uwalenie płyty

    Kupiłem Whirlpool ACM816/BA model HAH-7000BB-1A assy Rev:1.3
    W instrukcji, na obudowie i na naklejce pisze:
    220-240/380-415V ~3N 50/60Hz 7,2kW
    Jest też rysunek w instrukcji jak i na obudowie jak łączyć ją do sieci
    230V, 400V 2N oraz 400V 3N.

    Chcecie fotki?

    No więc z tym uwaleniem 3'ma fazami chyba w przypadku tego producenta
    nie jest tak do końca.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2013-12-22 20:01:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 22 Dec 2013 01:36:14 -0800 osobnik zwany Kris napisał:

    > Napisał że można podłaczyć 3fazy a to dobra metoda na uwalenie płyty

    O'RLY? Ciekawe co się stanie skoro 3 faza jest podpięta do
    niepodłączonego styku? Wolisz mieć dyndający kabel pod napięciem?

  • 10. Data: 2013-12-23 10:05:32
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    To wrzuć ten rysunek na grupę pls.
    Przy czym w Whirlpoolach / Bauknechtach jest często ostrzeżenie że "niniejsza
    instrukcja zastępuje rysunek podłączenia z naklejki na
    urządzeniu", lub na odwrót.

    -----