  • 91. Data: 2011-10-12 06:42:23
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 08:14, quent pisze:

    > Małżeństwa?
    > Jestem konserwatystą - dla mnie to jest absurd.

    Podobnie jak czynne prawo wyborcze obejmujące także (o zgrozo) kobiety?

    > W Szkocji posunęło się toto tak daleko, że w szpitalach np. personel nie
    > może zapytać się kobiety czy jest mamą bo to dyskryminuje pary homo!
    > Musi zapytać "czy jest opiekunem".

    Polityczna poprawność to nie to samo co równouprawnienie.

  • 92. Data: 2011-10-12 06:50:15
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > Tak samo z innymi aspektami życia jak aborcja czy refundowanie invitro. Ty
    > jak nie chcesz to nie będziesz namawiał kochanki do aborcji, to twój wybór
    > ale skoro to ciebie nie dotyczy to nie możesz zabraniać innym.

    kiki, widze ze ty masz bardzo uproszczone myslenie, bez zadnych podstaw
    moralnych. Otóz wyobraś sobie ze normalnemu człowiekowi przeszkadza zło. I
    nieważne czy to jest kradzież, pobicie, morderstwo - będzie protestował. Tak
    jak nie zgadzam sie na to aby w polsce ludzie kradli, tak samo nie zgadzam
    sie aby nie zabijali ludzi i nie ma tu znaczenia czy osoba zabijana ma 20lat
    czy 12 tygodni. I ten mój pogląd nie wynika z religii a z podstawowego
    humanizmu.

    > Nie powinieneś przymuszać niewierzących do oglądania symboli religijnych
    > lub wręcz figurki zakrwawionego mężczyzny po wykonaniu kary śmierci na tym
    > symbolu religijnym.

    Gdyby ci ktos przednimi kazał klęczeć miałbys pełne prawo protestować. Ty
    jestes niewierzący więc dla ciebie to takie same symbole jak adidas. Wobec
    tego dlaczego protestujesz? Tolerancja tak- ale nie dla chrzescijan?

    b.

  • 93. Data: 2011-10-12 07:05:52
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 11 Paź, 20:28, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Ale już anal czy gardziołko z kobietą to dobrze tak? A ja sie pytam co za
    > różnica? Jeden kocha kobietę inny faceta, a jeszcze inny woli transki, a
    > jeszcze inna osoba źle się czuje w swojej płci. Tacy sie urodzili i nie jest
    > to powód do prześladowań.

    Aha, dajmy prawa wyborcze małpom. I niech będą możliwe związki
    małżeńskie z krzesłem. To będzie postęp!!
    Anal jest obrzydliwy niezależnie czy z mężczyzną czy kobietą ;P

    To, że tacy się urodzili, to tylko opinia części środowiska naukowego.
    Tak samo hipoteza o nieuleczalności tej dewiacji.

  • 94. Data: 2011-10-12 07:07:34
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 11 Paź, 21:36, Robert G <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Wszystkie dotychczasowe ugrupowania nie zaakcentowały antyklerykalizmu,
    > a Palikot tak.
    > Jak widać, istnieje znacząca część społeczeństwa nastawiona
    > antyklerykalnie... i moim zdaniem ludzi tych jest znacznie więcej, niż
    > wskazuje na to wynik Palikota.

    Taaa... znacząca.. Palikot miał 10%, przy frekwencji poniżej 50%. Nie
    wszyscy głosowali na niego za antyklerykalizm. Dużo głosowało ze
    względu na "legalne zioło".

  • 95. Data: 2011-10-12 07:08:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 08:50, Budyń pisze:
    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >
    > kiki, widze ze ty masz bardzo uproszczone myslenie, bez zadnych podstaw
    > moralnych. Otóz wyobraś sobie ze normalnemu człowiekowi przeszkadza zło. I

    In Vitro to zło??? (inna sprawa, że osobiście uważam to za bezsensowny
    wydatek)

    > nieważne czy to jest kradzież, pobicie, morderstwo - będzie protestował. Tak
    > jak nie zgadzam sie na to aby w polsce ludzie kradli, tak samo nie zgadzam

    Co to jest "polska"? Bo o "Polsce" to słyszałem...

    > sie aby nie zabijali ludzi i nie ma tu znaczenia czy osoba zabijana ma 20lat
    > czy 12 tygodni. I ten mój pogląd nie wynika z religii a z podstawowego
    > humanizmu.

    Problem... techniczny: w którym momencie wg. ciebie "zaczyna się"
    człowiek? Zapłodnienie? To spiralka wg. ciebie powinna być nielegalna.
    Wiedz także, że bardzo duża liczba zapłodnionych jajeczek nie zagnieżdża
    się, więc aby być konsekwentnym powinieneś badać każde krwawienie
    miesięczne i ewentualnie odprawiać pogrzeb.

    Prywatnie jestem za doprowadzeniem do sytuacji, w której tzw. aborcja
    byłaby czymś tylko teoretycznie możliwym/potrzebnym - przy obecnej
    wiedzy medycznej aborcja (w sensie usuwania zagnieżdżonego płodu)
    powinna być zbędna, poza przypadkami uszkodzeń/wad/chorób tego płodu.
    Nawet w przypadku zgwałcenia wystarczy szybko podać "pigułkę po" i
    ryzyka zasadniczo nie ma.

    Problem hipokryzji: wiele przypadków aborcji wynika z moherowego
    nastawienia "co ludzie powiedzą" - wiele zindoktrynowanych katolicką
    propagandą kobiet ryzykuje ciążę bo wstydzi się szukać antykoncepcji, a
    potem dyskretnie się wyskrobuje (bo łatwiej zrobić krótki wyjazd "na
    urlop" niż ukrywać kupowanie gumek czy pigułek). Dodatkowo klerykalna
    mafia powoduje mocne ograniczenie uświadamiania młodych ludzi "o tych
    bezeceństwach" i w konsekwencji wielu z nich zaczyna "życie seksualne"
    bez podstawowej wiedzy o antykoncepcji czy wręcz z wiedzą kompletnie
    błędną (typu "za pierwszym razem nie można zajść").

    Ciekawostka: swego czasu oficjalne stanowisko KK głosiło, że dusza
    wchodziła w płód dopiero jakiś czas (kilka tygodni) po zapłodnieniu. I
    głowy nie dam, czy jeszcze dawniej stanowisko nie było jeszcze bardziej
    radykalne, tj. jakiś czas po urodzeniu.

    PS: czy to nadal pl.misc.bud

  • 96. Data: 2011-10-12 07:09:46
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 12 Paź, 00:33, "kiki" <k...@t...fel> wrote:
    > Tak samo z innymi aspektami ycia jak aborcja czy refundowanie invitro. Ty
    > jak nie chcesz to nie b dziesz namawia kochanki do aborcji, to tw j wyb r
    > ale skoro to ciebie nie dotyczy to nie mo esz zabrania innym. Oni i tak
    > wyjad za granic w tym cely albo za atwi to tutaj nara aj c si na
    > odpowiedzialno karn . Chcesz eby wszyscy uciekli z ciemnogrodu?
    > Nie powiniene przymusza niewierz cych do ogl dania symboli religijnych lub
    > wr cz figurki zakrwawionego m czyzny po wykonaniu kary mierci na tym
    > symbolu religijnym.

    Na tej samej zasadzie można zalegalizować kradzież. A TY - jak nie
    chcesz,
    to nie musisz przecież kraść.

  • 97. Data: 2011-10-12 07:10:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 09:05, enemyunknown pisze:

    > Aha, dajmy prawa wyborcze małpom. I niech będą możliwe związki
    > małżeńskie z krzesłem. To będzie postęp!!

    Cóż, skoro czujesz że poziom twojej inteligencji i świadomości jest
    porównywalny z małpą czy wręcz krzesłem... Jak to się mówi: są ludzie,
    ale są też i taborety... Ty najwyraźniej czujesz powinowactwo z tymi
    ostatnimi ;->

    > Anal jest obrzydliwy niezależnie czy z mężczyzną czy kobietą ;P

    W ogóle seks jest obrzydliwy i grzeszny! ;->

    > To, że tacy się urodzili, to tylko opinia części środowiska naukowego.
    > Tak samo hipoteza o nieuleczalności tej dewiacji.

    ROTFL

  • 98. Data: 2011-10-12 07:14:56
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 12 Paź, 09:10, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

> [...]
    > porównywalny z małpą czy wręcz krzesłem... Jak to się mówi: są ludzie,
    > ale są też i taborety... Ty najwyraźniej czujesz powinowactwo z tymi
    Ataki osobist zamiast merytorycznych! Nie komentuję.

    > W ogóle seks jest obrzydliwy i grzeszny! ;->

    To nie uprawiaj :)

    > ROTFL

    A to zaiste bardzo naukowy argument ;P

    pozdrawiam

  • 99. Data: 2011-10-12 07:22:25
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik 4CX250 napisał:
    > Jeżeli się spłaciło w ciagu 30 lat, jeżeli w czynszu był składnik
    > remontowy, to dlaczego zarządano 10tyszł? Spłacili, więc powinni dostać
    > za darmo.

    A czy ktoś się tu zastanawiał co tak naprawdę się spłacało przez te 30 lat?
    Lokatorskie spółdzielcze prawo do mieszkania, to nie to samo, co
    własnościowe spółdzielcze prawo... :-)
    Prawdopodobnie spłaciło się owo 'lokatorskie' :-) a do własności
    zabrakło jeszcze tych wspominanych 10 tys.

    Inna sprawa, że te wszystkie prawa takie i siakie w blokach i
    kamienicach, to jakaś głupota jest...

    No..., ale jakoś sytuacje prawną budowli wielorodzinnych trzeba
    regulować :-).

    pozdr
    Robert G.

  • 100. Data: 2011-10-12 07:25:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 09:14, enemyunknown pisze:

    > Ataki osobist zamiast merytorycznych! Nie komentuję.

    Przepraszam bardzo, ale to ty się porównałeś do małp i krzeseł - ja ci
    to tylko wytknąłem.

    > To nie uprawiaj :)

    No właśnie - nikt ci nie każe w anal się bawić, jak ci się wydaje
    obrzydliwy.

    > A to zaiste bardzo naukowy argument ;P

    I ty masz czelność pisać o naukowych argumentach?