  • 101. Data: 2011-10-12 07:29:38
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:j73ed0$cqh$1@inews.gazeta.pl...
    > Problem... techniczny: w którym momencie wg. ciebie "zaczyna się"
    > człowiek? Zapłodnienie?

    Życie osobnika zaczyna sie od połączenie plemnika z komórka jajową. Był taki
    program na discovery science o kotach, czy tygrysach, przedstawiajacty
    bardzo dokładnie proces rozmnażania , droga plamników, połączenie z jajem,
    pierwsze podziały komórki itp. Biolodzy nie mieli najmniejszych wątpliwosci
    ze kot zaczyna sie w momencie połączenia plemnika z komórka jajową. A
    ponieważ człowiek jest ssakiem również człowiek zaczyna sie w tym samym
    momencie - aczkolwiek takiego programu w telewizji nie zobaczymy, bo firmy
    proaborcyjne narobiły by wrzasku, a obecnie to one sa na topie. Ale to nie
    zmienia faktu ze biologia wie kiedy zaczyna sie człowiek.

    >To spiralka wg. ciebie powinna być nielegalna.

    wg mnie wszystkie środki wczesnoporonne powinny być zabronione. Jest duzo
    innych srodkow "przed" abys nie poczuł sie dyskryminowany. Od tego masz
    rozum zeby go uzywać.

    > Wiedz także, że bardzo duża liczba zapłodnionych jajeczek nie zagnieżdża
    > się, więc aby być konsekwentnym powinieneś badać każde krwawienie
    > miesięczne i ewentualnie odprawiać pogrzeb.

    Czy ktos tu popełnił morderstwo? Nie. Wiec nie pitol.

    > urlop" niż ukrywać kupowanie gumek czy pigułek). Dodatkowo klerykalna
    > mafia powoduje mocne ograniczenie uświadamiania młodych ludzi "o tych
    > bezeceństwach" i w konsekwencji wielu z nich zaczyna "życie seksualne"
    > bez podstawowej wiedzy o antykoncepcji czy wręcz z wiedzą kompletnie
    > błędną (typu "za pierwszym razem nie można zajść").

    Jesli juz jestes przy temacie uswiadamiania seksualnego to powiedz jakie to
    pozytywne skutki przyniosła ona np w anglii. Zorganizuj moze wykresik ilosci
    ciąż u małolat w latach. I zaznacz na nim od kiedy uświadamiaja młodzież.
    Zobaczysz pewna ciekawą zależnosc...

    > PS: czy to nadal pl.misc.bud

    wiem, wiem... to przez kikiego, ja juz wiem czemu jego wszyscy sąsiedzi sie
    wyprowadzają :-)))))))

    b.

  • 102. Data: 2011-10-12 07:37:21
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup

    >wiem, wiem... to przez kikiego, ja juz wiem czemu jego wszyscy sąsiedzi
    >sie wyprowadzają :-)))))))

    Boją się że Kiki przeprowadzi im ANALize.;))

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 103. Data: 2011-10-12 07:39:51
    Od: Robert G <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik enemyunknown napisał:
    > Taaa... znacząca.. Palikot miał 10%, przy frekwencji poniżej 50%. Nie
    > wszyscy głosowali na niego za antyklerykalizm. Dużo głosowało ze
    > względu na "legalne zioło".

    Pewnie tak, ale zwróć uwagę jak słabą kampanię on prowadził... i tyle
    głosów zyskał.
    Co byłoby, gdyby zintensyfikował swoje działania przedwyborcze do
    poziomu wygranej PO, czy drugiej w kolejności PIS? A co by było, gdyby
    jego formacja była 'z tradycjami', tak jak PO czy PIS...? że o SLD nie
    wspomnę :-)

    Nie oglądam tv, a radio tylko tak okazjonalnie gdzieś sobie brzęczy, ale
    o ile o Palikocie nie było za głośno, to o Tusku, czy Kaczyńskim
    wszędzie huczało.

    Gdyby było odwrotnie, to PO i PIS uzyskaliby tyle, ile wynosi ich twardy
    elektorat, czyli znacznie mniej, niż uzyskali, a Palikot swoim wynikiem
    mógłby przerazić... nawet mnie :-))), bo o ile uważam, że jest on tam
    potrzebny, to gdyby były szanse na jego rządy, nie byłbym za bardzo
    zachwycony :-).

    Niech sobie tam będzie, ale w opozycji. Niech ma wpływ na ważne decyzje,
    ale nie za duży. Z tym 'czymś' co się określa mianem kobiety, a jest
    urodzonym facetem, to trochę przesadził... mam nadzieję, że toto nie
    zostanie wicemarszałkiem sejmu :-DDD.

    pozdr
    Robert G.

  • 104. Data: 2011-10-12 08:13:23
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "enemyunknown" <r...@s...fr.pl> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...

    >Anal jest obrzydliwy niezależnie czy z mężczyzną czy kobietą ;P

    Jak to Niemcy mawiają anal gut, Oral-Be.

    Marek

  • 105. Data: 2011-10-12 08:20:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 09:29, Budyń pisze:

> [...]
    > pierwsze podziały komórki itp. Biolodzy nie mieli najmniejszych wątpliwosci

    Wow. Ale odkrycie. Ja to miałem w szkole na biologii. I "Było sobie
    życie" też jeszcze nie zdelegalizowali - mimo twojej teorii spiskowej.

> [...]
    > proaborcyjne narobiły by wrzasku, a obecnie to one sa na topie. Ale to nie

    ROTFL

    > zmienia faktu ze biologia wie kiedy zaczyna sie człowiek.

    Przypomina mi się historia pewnego płodu genetycznie ludzkiego, w którym
    nie wykształcił się mózg.

    Wg. ciebie to jest człowiek?? No tak, to wiele wyjaśnia ;->

    > wg mnie wszystkie środki wczesnoporonne powinny być zabronione. Jest duzo
    > innych srodkow "przed" abys nie poczuł sie dyskryminowany. Od tego masz
    > rozum zeby go uzywać.

    Tia, ruletka watykańska...

    Skoro spiralka wg. ciebie jest wczesnoporonna, to każda hormonalna
    antykoncepcja też jest wczesnoporonna.

    Ech, ta katolicka propaganda...

    > Czy ktos tu popełnił morderstwo? Nie. Wiec nie pitol.

    Śmierć to śmierć. Do comiesięcznej żałoby.... marsz!

    > Jesli juz jestes przy temacie uswiadamiania seksualnego to powiedz jakie to
    > pozytywne skutki przyniosła ona np w anglii. Zorganizuj moze wykresik ilosci

    Nie wiem co to jest "anglia".

    > ciąż u małolat w latach. I zaznacz na nim od kiedy uświadamiaja młodzież.
    > Zobaczysz pewna ciekawą zależnosc...

    Tia, bo ciemnota i zabobon to klucz do sukcesu!

    Idź się z Natankiem przywitać...

  • 106. Data: 2011-10-12 09:22:39
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:j73ijn$oit$1@inews.gazeta.pl...

    > Wow. Ale odkrycie. Ja to miałem w szkole na biologii. I "Było sobie
    > życie" też jeszcze nie zdelegalizowali - mimo twojej teorii spiskowej.

    Pytałeś kiedy zaczyna sie zycie - skoro wiesz to czemu pytasz? . Moge
    jeszcze zrozumiec tych którzy nie wiedzą kiedy człowiek sie zaczyna,
    nawciskano im ze później. I wątpliwosci mogą być tylko co do srodków
    wczesnoporoonych, bo normalne aborcje z wyrywaniem głowy i kończyn po kolei
    to juz nie budzą wątpliwosci -czy to był człowiek. Jak miał ręce, nogi i
    uciekał przed maszyną - to był.

    > Przypomina mi się historia pewnego płodu genetycznie ludzkiego, w którym
    > nie wykształcił się mózg.
    > Wg. ciebie to jest człowiek?? No tak, to wiele wyjaśnia ;->

    z pewnej patologii i zdazenia jednostkowego zrobisz regułe zabijania tych
    którym mózg sie jednak wykształcił?

    > Tia, ruletka watykańska...

    czy ja pisałem o jakis wskazówkach koscielnych -uzywaj gumek, środków
    antykoncepcyjnych, prosze bardzo... Użyj mózgu przed, załuż gume aby sie
    musiał zabić. Czy to takie skomplikowane?

    > Skoro spiralka wg. ciebie jest wczesnoporonna, to każda hormonalna
    > antykoncepcja też jest wczesnoporonna.

    Pieudolisz i myśle ze o tym wiesz, antykoncepcja zapobiega ciąży a nie ja
    usuwa.

    > Tia, bo ciemnota i zabobon to klucz do sukcesu!

    Nie, kluczem do sukcesu (czyli tu niechcianych ciąż) jest dobre wychowanie i
    niepromowanie seksu wśród dzieci.

    > Idź się z Natankiem przywitać...

    czy ja ci z religijnymi poglądami wyjeżdzam? Gdybys nie zauważył to pisze
    jako humanista, jako człowiek. Jako katolik nie proponowałbym ci gumek. Nam
    nie wolno, tobie owszem.

    b.

  • 107. Data: 2011-10-12 10:08:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.10.2011 11:22, Budyń pisze:

    > Pytałeś kiedy zaczyna sie zycie - skoro wiesz to czemu pytasz? . Moge

    Nie, pytałem się kiedy zaczyna się człowiek - czytaj uważniej.

    > jeszcze zrozumiec tych którzy nie wiedzą kiedy człowiek sie zaczyna,
    > nawciskano im ze później.

    No, tak jak katolikom z 500 lat temu ;->

> [...]
    > to juz nie budzą wątpliwosci -czy to był człowiek. Jak miał ręce, nogi i

    Twój problem polega na tym, że używasz ciąży kilkumiesięcznej do
    argumentowania w kwestii aborcji ciąży kilkutygodniowej.

    Prywatnie się przyznam, że jestem przeciwko każdej aborcji
    niewynikającej z przyczyn medycznych (zagrożenie zdrowia matki lub mocno
    kaleki płód - np. ten przypadek bez mózgu), ale twoja argumentacja jest
    do dupy.

    > z pewnej patologii i zdazenia jednostkowego zrobisz regułe zabijania tych
    > którym mózg sie jednak wykształcił?

    Czyli mówisz, że do chwili wykształcenia się mózgu - człowieka nie ma :)

    > czy ja pisałem o jakis wskazówkach koscielnych -uzywaj gumek, środków
    > antykoncepcyjnych, prosze bardzo... Użyj mózgu przed, załuż gume aby sie
    > musiał zabić. Czy to takie skomplikowane?

    Patrz niżej.

    > Pieudolisz i myśle ze o tym wiesz, antykoncepcja zapobiega ciąży a nie ja
    > usuwa.

    No to się zdecyduj - od zapłodnienia czy od początku ciąży (czyli
    zagnieżdżenia zygoty)?

    Ewidentnie nie masz większego pojęcia o antykoncepcji - antykoncepcja
    hormonalna zasadniczo zapobiega zagnieżdżeniu, a nie samemu zapłodnieniu.

    > Nie, kluczem do sukcesu (czyli tu niechcianych ciąż) jest dobre wychowanie i
    > niepromowanie seksu wśród dzieci.

    Promowanie a edukacja - to dwie różne rzeczy. Czep się tandetnych mediów.

    > czy ja ci z religijnymi poglądami wyjeżdzam? Gdybys nie zauważył to pisze
    > jako humanista, jako człowiek.

    Ale bez dość podstawowej wiedzy medycznej...

    > Jako katolik nie proponowałbym ci gumek. Nam
    > nie wolno, tobie owszem.

    Tia, ale gumki trzeba kupić i jeszcze pani w aptece rozniesie po wsi,
    więc porządne katolickie małolaty ryzykują.

  • 108. Data: 2011-10-12 10:39:58
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 12 Paź, 11:22, "Budy " <b...@g...pl> wrote:

    > Pieudolisz i my le ze o tym wiesz, antykoncepcja zapobiega ci y a nie ja
    > usuwa.

    Chciałbym zauważyć, że każda tabletka antykoncepcyjna jest
    jednocześnie wczesnoporonną.
    W każdej znajdują się hormony, które zapobiegają zagnieżdżeniu się
    zapłodnionego jajeczka
    w macicy (w razie gdyby takie jajeczko jednak się pojawiło i się
    zapłodniło).

  • 109. Data: 2011-10-12 10:40:58
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 12 Paź, 12:08, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Tia, ale gumki trzeba kupić i jeszcze pani w aptece rozniesie po wsi,
    > więc porządne katolickie małolaty ryzykują.

    Masz jakieś chore wyobrażenie rzeczywistości.

  • 110. Data: 2011-10-12 10:42:07
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    wiadomości news:j73ouu$dve$1@inews.gazeta.pl...
    > Czyli mówisz, że do chwili wykształcenia się mózgu - człowieka nie ma :)

    nic takiego nie powiedziałem. Takie trudne przypadki są do rozpatrzenia
    osobno ale rozpatrywane musza być na generalnej zasadzie ze człowiek nie
    zabija człowieka.

    > Ewidentnie nie masz większego pojęcia o antykoncepcji - antykoncepcja
    > hormonalna zasadniczo zapobiega zagnieżdżeniu, a nie samemu zapłodnieniu.

    A masz racje ze w sprawach antykoncepcji to sie nie wyznawam za bardzo.
    Wydawało mi sie ze antykoncepcja hormonalna powoduje ze jajo nie jest
    produkowane. Ale jesli jest jak mówisz to równiez jestem przeciw. Pozostaje
    juz tylko gumka :)

    > Promowanie a edukacja - to dwie różne rzeczy. Czep się tandetnych mediów.

    Własnie, tu trzeba bardzo wyważyć co sie mówi. Przeciez i ja w podstawówce
    czyli ze 30lat temu miałem mówione jak to sie robi - ale był opisny fakt. W
    dzisiejszym swiecie przekazuje sie młodzieży (niekoniecznie w szkole, np w
    młodzieżowych mediach): seks jest fajny, uzywajcie swoich ciał bo to wasze
    prawo, a my wam powiemy jak to robic bezpiecznie. Tylko ze to nie dziala...

    > Tia, ale gumki trzeba kupić i jeszcze pani w aptece rozniesie po wsi,
    > więc porządne katolickie małolaty ryzykują.

    ...i to jest argument zeby zabijać?

    b.