  • 121. Data: 2011-10-12 13:36:26
    Temat: Re: Wyborcy zadecydowali że chcą podatku katastralnego.
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "quent" <x...@x...com> wrote in message news:4e953033$1@news.home.net.pl...

    > Małżeństwa?
    > Jestem konserwatystą - dla mnie to jest absurd.
    > W Szkocji posunęło się toto tak daleko, że w szpitalach np. personel nie
    > może zapytać się kobiety czy jest mamą bo to dyskryminuje pary homo! Musi
    > zapytać "czy jest opiekunem".
    > Jestem za modelem tradycyjnej rodziny i wierzę, że w Polsce nigdy Twój
    > pomysł nie wejdzie w życie.

    OK ale nikt ci nie zabrania tej tradycyjnej rodziny. Nie wtrącaj się tylko w
    w rzeczy, które ciebie nie dotyczą.

  • 122. Data: 2011-10-12 13:38:03
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Podobnie jak czynne prawo wyborcze obejmujące także (o zgrozo) kobiety?

    Kobieta przeciez to nie człowiek :-) Przynajmniej tak uważa kilka miliardów
    wyznawców innych religii na świecie :-)
    Nie powinna mieć praw ani odczuwać przyjemności :-)

  • 123. Data: 2011-10-12 13:38:38
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Robert G" <r...@p...onet.pl> wrote in message

    > Dokładnie...
    > I wielu obywatelom już rzygać się chce, jak widzą w telewizorze ciągle te
    > same gęby...

    Właśnie :-)

  • 124. Data: 2011-10-12 13:42:12
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    > Jeśli szukasz oszczędności to np. sporo można zaoszczędzić na
    > dofinansowywaniu KK przez państwo i zlikwidowaniu finansowanej przez
    > państwo indoktrynacji religijnej w szkołach. Co to za rozdział państwa
    > od kościoła jak za państwowe podatki katolicka religia jest w szkołach
    > nauczana? A dlaczego np. nie wicca albo voodoo?

    Właśnie, a gdybym chciał Islamu to czemu nie mogę? Przecież Islam oferuje mi
    więcej, dziewice po śmierci :-)
    mam nadzieję że palikot skieruje sprawy do TK i TK wypowie się co do tego
    punktu konstytucji.

    > No to bądź konsekwentny skoro publiczne okazywane seksualności ciebie
    > mierzi i goń heteroseksualne pary publicznie się obejmujące, całujące
    > czy trzymające za ręce.

    Dokładnie :-)

  • 125. Data: 2011-10-12 13:45:25
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    > ja myślę, że jeszcze przed powstaniem materi czyli w chwili wielkiego

    rozmawialismy o aborcji wam wszystko konczy sie na kosciele, i aborcja, i
    głosowanie na palikota. Oj musi was boleć...

    Kiki - pytanie testowe do ciebie:
    czy swiat duchowy czyli niematerialny, niemożliwy do badania naukowego
    (czyli ten którym zajmuja sie religie) istnieje? Bo nie wiem w co nie
    wierzysz,
    czy jestes absolutnym materialistą, czy jednak cos po drugiej stronie jest
    tylko religie poplątały kierunki?

    b.

  • 126. Data: 2011-10-12 13:52:14
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > wierzysz,
    > czy jestes absolutnym materialistą, czy jednak cos po drugiej stronie jest

    Po śmierci? nic nie ma. Ciesz sie tym co masz przez okres życia. A co do
    ciemnej materii i budowy kosmosu to wiemy znacznie więcej niż religie są w
    stanie zaoferować :-)

  • 127. Data: 2011-10-12 14:03:46
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Po śmierci? nic nie ma. Ciesz sie tym co masz przez okres życia. A co do
    > ciemnej materii i budowy kosmosu to wiemy znacznie więcej niż religie są w
    > stanie zaoferować :-)

    No to drugie pytanie - przyjmijmy hipotetycznie ze jednak świat duchowy
    istnieje, nie mozna go zbadać, nie mozna go udowodnić, kontatów tego świat z
    materialnym nie ma wcale lub są minimalne - czym różni sie twoja wiara ze go
    nie ma, od mojej że on jest? To tylko wiara, tak samo ja moge mówic o tobie
    ze sie mylisz jak ty o mnie. Czemu sądzisz ze własnie twoja wiara jest ta
    lepsza?

    b.

  • 128. Data: 2011-10-12 14:18:55
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > z materialnym nie ma wcale lub są minimalne - czym różni sie twoja wiara

    Różni się tym, że ty przeszedłeś szablonowe etapy indoktrynacji religijnej i
    się jej poddałeś. Równie dobrze mogli z ciebie zrobić islamistę gotowego na
    męczeńską śmierć gdybyś żył w Afganistanie :-)

    To teraz ja się też zaptam w co ty wierzysz?

    1. Czy wierzysz w to, że kobieta 2000 lat temu była dziewicą i urodziła
    dziecko bez pomocy plemników?
    2. czy wierzysz, że oba pisma święte są prawdziwe, a nie zmanipulowane przez
    cwaniaków?
    3. Czy wierzysz, we w niebowzięcie tej pani, u której zaszła partenogeneza?
    4. czy wierzysz, że po śmierci można sobie wstać i pójść i jeszcze zostać
    zabranym w kosmos?
    5. Czy wierzysz w to co prezentował ojciec pio?
    6. A co z fatimą i innymi cudami podobnego pokroju? Wierzysz w nie?
    7. Czy zmuszasz/zmuszałeś dzieci do klękania w domu i mówienia wierszy
    religijnych?

  • 129. Data: 2011-10-12 14:23:11
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    >

    > rozmawialismy o aborcji wam wszystko konczy sie na kosciele, i aborcja, i
    > głosowanie na palikota. Oj musi was boleć...

    A jeszcze o antykoncepcji.
    Podobno marnowanie spermy jest grzechem prawda? biblia zakazuje sie
    onanizować. Czy w związku z tym seks oralny musi zakończyć się połykiem
    jeżeli oboje z kochanków to zażarci katolicy? :-)

  • 130. Data: 2011-10-12 14:29:24
    Od: "kiki" <k...@t...fel>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
> [...]

    Czystość małżeńska. Zakaz nadużyć

    19 Nie będziesz się zbliżał do kobiety, aby odsłonić jej nagość, podczas jej
    nieczystości miesięcznej. 20 Nie będziesz obcował cieleśnie z żoną twojego
    bliźniego, wylewając nasienie; przez to stałbyś się nieczystym. 21 Nie
    będziesz dawał dziecka swojego, aby było przeprowadzone przez ogień5 dla
    Molocha, nie będziesz w ten sposób bezcześcił imienia Boga swojego. Ja
    jestem Pan! 22 Nie będziesz obcował z mężczyzną, tak jak się obcuje z
    kobietą. To jest obrzydliwość! 23 Nie będziesz obcował cieleśnie z żadnym
    zwierzęciem; przez to stałbyś się nieczystym. Także i kobieta nie będzie
    stawać przed zwierzęciem, aby się z nim złączyć. To jest sromota!